Της χρονιάς τα σκούτερ
Μια χρονιά με σχετικά λίγες δοκιμές ήταν το 2016 που έφερε κοντά στα 10 νέα μοντέλα στο Scooternet για δοκιμές. Ξεχωρίζουμε τα σημαντικότερα, αυτά που είχαν “να πούν κάτι”, να προσφέρουν στον άνθρωπο της πόλης που θέλει ένα εύκολο μέσο μετακίνησης.
Το 2015 είχε κλείσει με 17 δοκιμές, ενώ το 2016 με δυσκολία έπιασε τις 10 κι αυτό είναι ενδεικτικό σε μια “προ-Euro4” εποχή, που οι προδιαγραφές γίνονται αυστηρότερες σε μεγάλο βαθμό και οι εταιρίες ετοιμάζονταν για την προσαρμογή.
Έτσι τα μόνα μοντέλα Euro4 που οδηγήσαμε τη χρονιά που πέρασε ήταν αυτά της Honda, το SH 300 και το Integra 750, αλλά και το νέο βλαστάρι της Piaggio, το Medley 150. Aπό την Kymco ξεχωρίσαμε το best-selling 300άρι της, το Xciting 300 R και το γρήγορο People 300
Το Keeway Logik 150 εκπροσωπεί τα φθηνά 150άρια πόλης με μεγάλους τροχούς και επίπεδο δάπεδο και το Daelim Aroma 125 την κατηγορία των μικρών, πρακτικών ρετρό σχεδίασης σκούτερ.
Honda SH 300i ABS Euro4
Κατασκευασμένο στην Ιταλία και ποιοτικό το ευπώλητο ανά την Ευρώπη Honda SH 300i διαθέτει ABS και πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Με καινούργιο πλαίσιο, αναβαθμισμένη εμφάνιση, βελτιωμένο κινητήρα, μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και κλειδί Smart Key, εκτός των άλλων (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Keeway Logik 150
Το Keeway Logik 150 ρίχτηκε στη μάχη της πιο ανταγωνιστικής κατηγορίας της ελληνικής αγοράς, των σκούτερ με τροχούς 16 ιντσών και επίπεδο δάπεδο. Με οικονομική τιμή, υδρόψυκτο κινητήρα και μέγιστη ιπποδύναμη σχεδόν 13 ίππων, αλλά και με εμφάνιση που παραπέμπει στις κλασικές γραμμές της ευρωπαϊκής σχολής (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Piaggio Medley 150
Η προσπάθεια της Piaggio να παρεισφρήσει στην κατηγορία των 125-150αριών στις ευρωπαϊκές αγορές. Ο κινητήρας του Medley είναι νέος και υγρόψυκτος, 155cc, 4βάλβιδος και διαθέτει σύστημα Start & Stop. Η εμφάνισή του αντιγράφει αυτήν των γνωστών και μεγαλύτερων (σε όγκο και σε κυβισμό) δημοφιλών Beverly (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Honda Integra 750
Mε βελτιώσεις σε σημεία, σε πλαίσιο, περιφερειακά εξαρτήματα και κινητήρα ήρθε το Honda NC750 D Integra του 2016 πλήρως εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro4. To μεγάλο σκούτερ της Honda που καταφέρνει να γεφυρώσει αρετές της μοτοσυκλέτας και του σκούτερ δημιουργεί μια επιβλητική παρουσία στο δρόμο με την υπεροχή που του χαρίζει ο μεγάλος σε κυβισμό, δικύλινδος κινητήρας (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Daelim Aroma 125
Με compact διαστάσεις, χαμηλό ύψος σέλας, πολύ συμπαθητική σχεδίαση παντού, οικονομική τιμή και ευκολία στη χρήση το Daelim Aroma 125 είναι μια καλή επιλογή για αρχαρίους αναβάτες, αγόρια και κορίτσια. Διατηρώντας την παράδοση της κορεατικής εταιρίας, όσον αφορά στα κλασικής εμφάνισης σκούτερ, που διατηρούν μια διαχρονικότητα στο πέρασμα του χρόνου (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Piaggio Liberty 125 ABS
Η τελευταία γενιά της οικογένειας των Liberty, με το Piaggio Liberty 125 ABS να έχει νέο μοτέρ με 3 βαλβίδες και νέο ψεκασμό, βελτιωμένο πλαίσιο, όπως και αναβαθμίσεις σε σημεία. Με την γνωστή αισθητική των Liberty η οποία σε γενικές γραμμές είναι “Βέσπα με μεγάλης διαμέτρου τροχούς (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Kymco People 300i ABS
Με κινητήρα 299 κυβικών και ιπποδύναμή στους 28,8 ίππους, με στιβαρό πλαίσιο και μεγάλης διαμέτρου τροχούς, δισκόφρενα μπροστά και πίσω και ABS. Οι επιδόσεις ήταν πάντοτε πλεονέκτημα του Kymco People 300i, όπως και η ευρυχωρία για τους επιβαίνοντες (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Gemini Eivissa 150
Η κλασική σχεδίαση και η προσοχή στη λεπτομέρεια, μαζί με οικονομική τιμή είναι τα χαρακτηριστικά του Gemini Eivissa 150, με τροχούς διαμέτρου 12 ιντσών και επίπεδο δάπεδο. Το χαμηλό βάρος, η χαμηλή σέλα και τα γρήγορα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του δημιουργούν ένα ευέλικτο και εύκολο σκούτερ (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).
Kymco Xciting 300 R UBS
Μεσαίες προς μεγάλες διαστάσεις, άνεση για αναβάτη και συνεπιβάτη για το μεσαίου κυβισμού maxi scooter Kymco Xciting–R 300i UBS που έχει δυνατότητες κίνησης εντός και εκτός πόλης. Προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια με καλές επιδόσεις και οδική συμπεριφορά (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ).