KAWASAKI J 300 ABS, Πλήρης Δοκιμή

The new kid in town…

 Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η νέα είσοδος στην κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών, που ονομάζεται Kawasaki J300 εμφανίζεται σαν ενδιαφέρουσα ελπιδοφόρα από την πρώτη στιγμή. Οι επιλογές στην κατασκευή και οι αισθητικές παρεμβάσεις της γιαπωνέζικης εταιρίας δημιούργησαν έναν αποδοτικό “καρπό”. Η τιμή του Kawasaki J300 είναι 4.995 ευρώ και του J300 ABS, 5.350 ευρώ. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης

Γωνίες, αιχμές, δυναμικές γραμμές: είναι το Kawasaki J300

Γωνίες, αιχμές, δυναμικές γραμμές: είναι το Kawasaki J300

Η εμφάνιση είναι εμπνευσμένη από τις σπορ μοτοσυκλέτες της Kawasaki, τις διάσημες Ninja και πιο συγκεκριμένα από το Z 1000SX, ενώ το σύνολο του σκούτερ – που κατασκευάζεται σε ξεχωριστή γραμμή παραγωγής από την Kymco στην Ταϊβάν – έχει επιμεληθεί το τμήμα σχεδιασμού και εξέλιξης της γιαπωνέζικης εταιρίας σε συνεργασία με την Kawasaki Ιταλίας.

Οι αλλαγές και οι βελτιώσεις επεκτείνονται σε πλήθος τομέων, εκτός της αισθητικής και του “κουστουμιού”, όπως σε κινητήρα, πλαίσιο και αναρτήσεις, καθιστώντας έτσι το J300, παρεμφερές, αλλά όχι ίδιο με το Kymco Downtown 300i, πάνω στο οποίο βασίζεται.

Μάλιστα υπάρχει πληροφορία, δια στόματος στελέχους της Kawasaki Ιταλίας, όπου δουλευόταν το project J300 επί δύο χρόνια ότι οι άνθρωποι της Kymco έφτασαν στο σημείο να εκδηλώνουν ζήλια για το τελικό αποτέλεσμα. Όπως και να έχει η Kawasaki με την παρουσίαση του J300 βάζει θεμέλια για τη δημιουργία μιας γκάμας σκούτερ, που θα δημιουργηθεί αργότερα με δικής της κατασκευής προϊόντα, σύμφωνα με επίσημες πηγές.

Μια παρατήρηση σε αυτό το σημείο: όταν λέμε ότι το J300 (“J”, από το “Jyounetsu”, που στα γιαπωνέζικα σημαίνει “πάθος”) είναι το πρώτο σκούτερ της Kawasaki, εννοούμε το “πρώτο” πρόσφατο σκούτερ της εταιρίας.

H Kawasaki είχε παράγει 200 σκουτεράκια το 1953 χωρίς εμπορική επιτυχία, ενώ το ίδιο συνέβη και στη δεύτερή της προσπάθεια το 2002 – που δανειζόμενη το Suzuki Epicuro 150 το μετονόμασε σε Kawasaki Epsilon 150 (μοντέλο που κυκλοφόρησε και στην Ελλάδα!).

Ένας από τους ισχυρότερους 300άρηδες κινεί το J300

Ένας από τους ισχυρότερους 300άρηδες κινεί το J300

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ισχυρός κινητήρας 299 κυβικών – και όχι λιγότερων όπως συνηθίζουν πολλά “300άρια”. Είναι ο G5 της Kymco, τετράχρονος και υγρόψυκτος, με έναν κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο και 4 βαλβίδες, που τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η απόδοσή του είναι 28 ίπποι στις 7.750 σ.α.λ και η ροπή 2,9 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός είναι από τους ισχυρότερους της κατηγορίας και έχει αποδεδειγμένη αντοχή στο χρόνο. Επιδόσεις και αξιοπιστία δηλαδή.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ/ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: To “άγγιγμα” των σχεδιαστών της Kawasaki δημιουργεί ένα σπορ, με δυο σφηνοειδείς προβολείς μπροστά και ένα πεταλουδο-ειδές οπίσθιο φωτιστικό σώμα που θυμίζει σειρά “Ζ”, μαζί με πλήθος καλαίσθητων λεπτομεριεών που φτιάχνουν ένα καθ’ όλα αποδεκτό και όμορφο σύνολο. Όπως για παράδειγμα το νεύρο-γέφυρα, δήθεν πλαίσιο-δοκός στο τούνελ του δαπέδου. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, εκτός ελαχίστων σημείων, μικρής σημασίας.

ΜΕΓΕΘΟΣ/ ΒΑΡΟΣ: Ένα μεγάλων διαστάσεων σκούτερ είναι το J 300, που παράλληλα προσπαθεί να είναι όσο compact γίνεται για να μη χάνει την πρακτικότητά του.

Εμπίπτει στην κατηγορία των maxi scooter, αν και σε αυτή την περίπτωση μας αρέσει πιο πολύ ο χαρακτηρισμός Sport-GT που χρησιμοποιούν οι Ιταλοί και οι Γάλλοι για τέτοια σκούτερ.

Δηλαδή και Sport και Gran Tourismo και για τα γρήγορα και για το ταξίδι. Το βάρος του άδειο φτάνει στα (όχι λίγα) 191 κιλά και το μεταξόνιο στα (όχι λίγα) 1.555. Είπαμε, είναι και GT το Kawasaki.

ΦΡΕΝΑ/ ΤΡΟΧΟΙ/ ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Προορίζεται για χρήση στην πόλη και για έξω από αυτήν, το J 300, άρα πάμε σε διάμετρο μπροστινού τροχού στις 14 ίντσες και στις 13 για τον πίσω τροχό, έτσι ώστε να έχουμε ευελιξία και σταθερότητα. Οι 13 ίντσες πίσω δίνουν λίγο παραπάνω χώρο κάτω από τη σέλα.

Ένα δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό (260 χλστ.), κι άλλο ένα στον οπίσθιο (240 χλστ.), όντας αμφότερα τύπου μαργαρίτα (wave), που χρησιμοποιούν μεταλλικά σωληνάκια, υψηλής πίεσης και την ίδια 2έμβολη δαγκάνα. Προαιρετικό είναι το ABS, κατασκευής Bosch, με επιβάρυνση τιμής 400 ευρώ. Το σκούτερ της δοκιμής ήταν το μοντέλο ABS με τιμή 5.350 ευρώ, ενώ εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι δεν είναι συνδυαζόμενα τα φρένα σε καμιά από τις δυο εκδόσεις.

Το πιρούνι είναι συμβατικό με νύχι (δηλαδή προεξέχει το κάτω μέρος του πιρουνιού, μετά τον άξονα του τροχού) και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών ή 11 εκατοστών αν προτιμάτε. Πίσω υπάρχουν δυο αμορτισέρ σχεδόν κάθετα τοποθετημένα, με ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων και προσφέρουν διαδρομή τροχού 100 χιλιοστών. Οι ζάντες είναι απλής σχεδίασης με 5 ακτίνες και είναι βαμμένες μαύρες, είναι καλοσχεδιασμένες και δίνουν αέρα σπορ σοβαρότητας και στιβαρότητας. Τα ελαστικά είναι της Maxxis, τύπου iPRO.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Κάθεσαι “μέσα” στο J300, με τη σέλα να είναι χαμηλά και τα πόδια- γόνατα να τοποθετούνται κάπως ψηλά. Το δάπεδο χωρίζεται στο κέντρο από ένα μεγάλο και πλατύ τούνελ, απ’ όπου περνούν οι μεγάλοι σωλήνες του διπλού, σωληνωτού πλαισίου.

Το πλάτος των μαρσπιέ είναι μικρό, αφήνοντας τμήμα της πατούσας να προεξέχει, ενώ σαν καινοτομία μπορούμε να θεωρήσουμε τα δυο μαύρα τρίγωνα από μαλακότερο πλαστικό, που είναι ενσωματωμένα στο “νεύρο”/τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη και βρίσκονται εκεί για να γραπώνουν το σκούτερ (στις στροφές) με τις φτέρνες και να έχει καλύτερη στήριξη.

Τα μαρσπιέ είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να κάνουν τις μύτες των ποδιών να συγκλίνουν μεταξύ τους. Οι αναβάτες διαφόρων αναστημάτων μπορούν να βολευτούν πάνω στο 300άρι, αφού η σέλα είναι μακριά και επιτρέπει να καθίσει κάποιος σε διάφορά της σημεία, ενώ παρέχει και οπίσθια στήριξη/μαξιλαράκι.

ΤΙΜΟΝΙ: Το τιμόνι βρίσκεται κοντά στον αναβάτη και διαθέτει κλίση στα άκρα του. Είναι ψηλά τοποθετημένο, προσφέροντας στήριξη στον αναβάτη και κατά την επιτάχυνση και κυρίως κατά την έντονη επιβράδυνση.

Επίσης με τέτοιο ύψος που έχει δεν θα εμποδίσει τα γόνατα των ψηλότερων αναβατών και θα διευκολύνει την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Διαθέτει αντίβαρα, αλλά και ρυθμιζόμενες (εύγε) μανέτες φρένων. Δίχρωμα (μαύρο-γκρι) είναι τα ποιοτικά γκριπ.

ΣΕΛΑ: Χαμηλά τοποθετημένη σε σχέση με το συνολικό ύψος του σκούτερ, με μαλακό αφρώδες (ίσως και να το θέλαμε λίγο σκληρότερο, για να αντέχει περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου). Ειδικά αν καθίσεις στο μπροστινό της τμήμα, στη “μύτη” “βυθίζεσαι”.

Η άνετη σέλα είναι φαρδιά και ανοίγει τα πόδια, δυσκολεύοντας ελαφρά στο πάτημα των ποδιών στο έδαφος, ήθελε “ξύρισμα” των πλαϊνών για να γίνει πιο λειτουργική. Για ευκολία στο κατέβασμα των ποδιών του αναβάτη η ποδιά είναι κομμένη φάλτσα στο πίσω της τμήμα. Το ύψος της από το έδαφος είναι 775 χιλιοστά.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Άνεση και για τον συνεπιβάτη προσφέρει το J300. Μπόλικο αφρώδες και πλάτος σέλας, το οποίο μπορεί να του ανοίγει λίγο τα πόδια, αλλά ευτυχώς πατάει σε αναδιπλούμενα μαρσπιέ.

Οι χειρολαβές είναι μεγάλες και εύχρηστες και το γεγονός ότι κάθεται στον δεύτερο όροφο (ψηλότερα από τον αναβάτη) του δίνει καλύτερη επόπτευση στο δρόμο κατά τη βόλτα ή το ταξίδι. Από την άλλη για να ανέβει στη σέλα του, που είναι ψηλά τοποθετημένη, χρειάζεται καλά ανοίγματα στα πόδια.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Παρόλο που η σπορ, κοντή ζελατίνα προσφέρει μέτρια προστασία από τον αέρα, λόγω μικρού ύψους, είναι η γωνία που είναι τοποθετημένη (μαζί με τη χαμηλή θέση οδήγησης του αναβάτη), που βελτιώνουν το αποτέλεσμα.

Ο αέρας χτυπάει μεν το ανώτερο τμήμα του κορμού του και το κράνος, αλλά είναι “καθαρός”, χωρίς στροβιλισμούς και δεν γίνεται ιδιαίτερα ενοχλητικός. Το περίεργο είναι ότι πίσω από την ευμεγέθη ποδιά, περνάει αέρας με στροβιλισμούς που σου κρυώνουν τις γάμπες!

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Με το γύρισμα του κεντρικού κλειδιού ανοίγει η μεγάλη σέλα η οποία μάλιστα διαθέτει δυο κλειδαριές μια δεξιά και μια αριστερά για να ασφαλίσει. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι μακρύς και πλατύς, αλλά όχι ιδιαίτερα βαθύς έτσι ώστε να χωράει όλα τα μεγέθη των φουλφέις κρανών. Χωράει ένα φουλφέις πίσω και ένα μπουφάν ή μικροπράγματα μπροστά. Υπάρχει αμορτισέρ για τη σέλα και φωτισμός για τον χώρο.

Μεταφορά μπορεί να γίνει και πάνω στο πλατύ, υπερυψωμένο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη (υπάρχει και άγκιστρο στην ποδιά για στερέωση τσαντών). Αριστερά από το τιμόνι υπάρχει μικρό ντουλαπάκι (που δεν κλειδώνει) με παροχή ρεύματος 12 volt.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ : Υπάρχουν θέσεις οδήγησης και θέσεις οδήγησης. Αυτή του Kawasaki J300 μπορεί να ξενίσει στην αρχή, αφού τα χέρια και οι πήχεις έρχονται κοντά στον κορμό, που στέκει όρθιος. Μετά από λίγο συνηθίζεις και απολαμβάνεις τη συνολική απόδοση του scooter, που επιδεικνύει μια συνολικά καλή εικόνα.

Έχεις στα χέρια σου έναν εξαιρετικό κινητήρα, συγκροτημένη οδική συμπεριφορά και δυο φρένα που γίνονται πολύτιμοι σύμμαχοι στη μάχη της πόλης και της ακινητοποίησης. Το J300 στοχεύει στην ισορροπία, στο συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας, είναι ένα σκούτερ GT-Sport, με άκαμπτο πλαίσιο που θέλει παράλληλα να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη του και μέσα στις απαιτητικές συνθήκες πόλης.

To Κawasaki J300 Είναι κάπως ράθυμο μέσα στην πόλη αφού τα 200+ κιλά (παρ’ όλο το καλό ζύγισμά τους) δεν παύουν να εμφανίζονται ειδικά στις αργές μανούβρες. Το πλάτος εμποδίζει από τη μία τις σφήνες, αλλά το καλό “κόψιμο” του τιμονιού (ακτίνα στροφής 4,6 μέτρα) βοηθάει στο μποτιλιάρισμα. Για να αλλάξει κατεύθυνση το σκούτερ θα θελήσει λίγη παραπάνω δύναμη στο τιμόνι, ειδικά στις μεσαίες ταχύτητες πόλης για να υπακούσει, αλλά από την άλλη το σκούτερ εμφανίζει ζηλευτή σταθερότητα σε ταχύτητες μέχρι την τελική του (βλ. 150 χ.α.ω στο κοντέρ), ακόμα και σε στροφές.

 Από τα φανάρια και στο άνοιγμα του γκαζιού το 300 θα ξεκινήσει ήπια και θα πρέπει να φτάσει στα 40 χιλιόμετρα για να εμφανίσει τη δύναμη και κυρίως τη ροπή του, που έρχεται χαμηλότερα απ΄ότι στον ίδιο κινητήρα G5, του Kymco Downtown.

Χαμηλότερη είναι και η ιπποδύναμή του από το Downtown πράγμα που σημαίνει ότι οι μηχανικοί της Kawasaki ήθελαν περισσότερο “τράβηγμα” και ροπή στις μεσαίες στροφές. Πραγματικά οι επιδόσεις του J300 είναι εντυπωσιακές στο άνοιγμα του γκαζιού, με τις ρεπρίζ να ξαφνιάζουν και μεγάλες μοτοσυκλέτες, αρκεί οι τελευταίες να τεμπελιάζουν στο άνοιγμα του γκαζιού. Κανένα παράπονο λοιπόν στο θέμα απόδοση κινητήρα, το αντίθετο μάλιστα.

Στον τομέα των αναρτήσεων αντιλαμβάνεσαι αμέσως ότι έχει πέσει μελέτη και δουλειά. Είναι λίγο σφιχτές μεν, αλλά οι αποσβέσεις τους είναι σωστές, διατηρούν την πορεία του σκούτερ σε όλες τις περιπτώσεις, προσφέροντας αρκετή άνεση, ειδικά στο πίσω μέρος.

Το περίεργο φαινόμενο εδώ είναι ότι ο συνεπιβάτης απολαμβάνει καλύτερη οπίσθια ανάρτηση από αυτήν που αντιλαμβάνεται ο αναβάτης. Σημαντικό στοιχείο εδώ ότι το J300 είναι σχεδιασμένο για κίνηση με δυο άτομα στη σέλα, χωρίς να “ιδρώνει” σε κανέναν τομέα.

Οι δίσκοι μπροστά και πίσω μπορεί να μην είναι συνδυαζόμενης λειτουργίας αλλά διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση στο πάτημα της μανέτας. Αυτό όμως δεν γίνεται αντιληπτό, γιατί το ABS της Bosch επεμβαίνει νωρίτερα απ’ ότι θέλαμε “αντιμπλοκάροντας”, αμολώντας το φρένο. Η ασφάλεια που προσφέρει όμως σε επικίνδυνες συνθήκες φρεναρίσματος είναι πολύτιμη. Αν δεν θέλεις να ασχολείσαι με “προοδευτικότητες” και “αισθήσεις” φρένων, απλά βουτάς τα φρένα με δύναμη και τελειώνεις, εμπιστευόμενος την λειτουργία του ABS.

To σύστημα κάτω από τα 10 χ.α.ω δεν λειτουργεί και εκεί είναι που αντιλαμβάνεσαι πόσο καλά είναι τα φρένα. Yποθετικά η καλή αίσθηση των φρένων, θα είναι και το θετικό σημείο της έκδοσης του J300 χωρίς ABS (που δεν οδηγήσαμε, για να εξηγούμαστε), με τους χρήστες να απολαμβάνουν ένα καλό ζευγάρι φρένων. Τα λάστιχα μας άφησαν μικτές εντυπώσεις, κρατούν σχετικά καλά μέχρις ενός σημείου, για να γλιστρήσουν χωρίς προειδοποίηση, ενώ δεν μας ικανοποίησαν σε βρεγμένο οδόστρωμα.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Οι διαστάσεις για να φιλοξενήσουν δυο άτομα και να τα ταξιδέψουν άνετα υπάρχουν. Η υποδομή (πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα) είναι και αυτές παρούσες, το ίδιο και η γεωμετρία που δίνει σταθερότητα και καλή οδική συμπεριφορά.

Ο κινητήρας είναι ισχυρός με καλές ρεπρίζ για γρήγορες προσπεράσεις. Αυτό που λείπει λοιπόν είναι μια μεγάλη μπαγκαζιέρα που θα μπει στην υπάρχουσα βάση/σχάρα και μια ψηλότερη ζελατίνα που θα προστατεύει και τους δυο.

Η ταχύτητα ταξιδιού του J300 θα κυμαίνεται κοντά στα 100-120 και η μέση κατανάλωση ταξιδιού ήταν 4.3 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι το 13λιτρο ντεπόζιτο θα φτάσει για περίπου 300 χιλιόμετρα. Αναβάτης και συνεπιβάτης θα απολαύσουν στο ταξίδι – τη δεύτερη φύση ενός σκούτερ που θέλει να είναι εξίσου καλό, μέσα και έξω από την πόλη.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Σε ελαφριά κατηφόρα με επιμονή το κοντέρ μπορεί να δείξει 158 χιλιόμετρα (146 χ.α.ω πραγματικά), ενώ σε κανονικές συνθήκες δείχνει 150 χ.α.ω στο κοντέρ, δηλαδή 140 πραγματικά. Οι καλύτερες επιταχύνσεις του από στάση μέχρι τα 0-100 μέτρα μετρήθηκαν στα 7,0 δευτερόλεπτα.  Στα 0-400 το Kawasaki πετυχαίνει χρόνο 17,2 δευτ.

Στη δοκιμασία φρεναρίσματος από ταχύτητα 50 χ.α.ω μέχρι την ακινητοποίηση το J300 χρειάστηκε 9,5 μέτρα, μια πολύ καλή επίδοση, την καλύτερη από τον ανταγωνισμό. Η μέση κατανάλωση σημειώνεται στα 4,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, με την αυτονομία να φτάνει τα 270 χιλιόμετρα μέχρι το επόμενο γέμισμα του 13λιτρου ντεπόζιτου.

ΤΕΛΙΚΑ

Κρατώ στα χέρια μου το προσπέκτους της Kawasaki για το J300. Είναι πολυτελές και κυριαρχούν το μαύρο και το πράσινο χρώμα. Πρόκειται για τα αγωνιστικά χρώματα της Kawasaki και οι αγώνες, τονίζονται έντονα μέσα στο φυλλάδιο αυτό: το πρώτο δισέλιδο αναφέρεται στο παρελθόν, δείχνει τον Eddie Lawson, τον θρυλικό Αμερικανό αναβάτη σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία. Το επόμενο δισέλιδο δείχνει τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike, τον βρεττανό Tom Sykes!

Μα μιλάμε για ένα σκούτερ πόλης-ταξιδιού, που όμως δεν ξεχνάει οτι κουβαλάει ένα μεγάλο όνομα και προορίζεται και για σπορ χρήση. Το Kawasaki J300 είναι ένα πραγματικό Kawasaki: γρήγορο, ποιοτικό και κυρίως είναι σπορτίβικα καλαίσθητο. Γιατί το J300 είναι σαν “τη γυναίκα του Καίσαρα”, δεν πρέπει μόνο να πηγαίνει γρήγορα, πρέπει να φαίνεται κιόλας ότι πηγαίνει γρήγορα…

ΟΡΓΑΝΑ: Ευδιάκριτες αναλογικές ενδείξεις για κοντέρ και στροφόμετρο που κυριαρχούν στο ταμπλώ. Στρογγυλά και μεγάλα, δεξιά και αριστερά φιλοξενούν στο κέντρο τους ένα ψηφιακό πολυόργανο. Πολύ όμορφο είναι το μπλε χρώμα που τα φωτίζει το βράδυ, τη στιγμή που οι βελόνες παραμένουν λευκές.

Το ψηφιακό πολυόργανο είναι ορθογώνιο και διαθέτει πλήθος ενδείξεων: θερμοκρασία, βενζίνη, ώρα, χιλιόμετρα, μερικά χιλιόμετρα (δύο μετρητές), κινητήρα, μπαταρίας, ABS, σέρβις, κ.λπ. Τα κουμπάκια το ελέγχουν όμως είναι μικρά και κάπως δύσχρηστα, γιατί μπαίνει το τιμόνι από πάνω τους. 

ΦΩΤΑ, ΚΟΡΝΑ, ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Πολύ καλής απόδοσης οι προβολείς που έχουν και LED δεξιά αριστερά (φώτα πορείας). Δυνατός ήχος απελευθερώνεται από την κόρνα. Κλασικής αισθητικής διακόπτες, που είναι λειτουργικοί κι έχουν και σινιάλο hi beam. Ο κεντρικός πολυδιακόπτης έχει και φραγή ασφαλείας. LED είναι και το οπίσθιο φωτιστικό του J300.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Ένα μαλακού και μέτριας ποιότητας πορτάκι πάνω στο τουνελ (ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη) που δεν κλειδώνει αποκαλύπτει την τάπα – που κλειδώνει και αφαιρείται πλήρως από το στόμιο.

ΣΤΑΝΤ/ ΣΧΑΡΑ/ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Υπάρχει βάση μπαγκαζιέρας/σχάρα και ενσωματωμένες χειρολαβές, καθώς και πλάγιο όπως και κεντρικό στάντ (εύκολα στη χρήση τους). Οι καθρέφτες καλύπτονται από τους ώμους του αναβάτη κατά το 1/3 τους.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Πολύ πράγμα στα εξτρά: ρυθμιζόμενες μανέτες, άνοιγμα σέλας από κεντρικό διακόπτη, φως αποθηκευτικού χώρου με σένσορα, παροχή ρεύματος (τύπου αναπτήρα αυτοκινήτου), άγκιστρο ποδιάς, φραγή ασφαλείας στην κλειδαριά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:4.995 ευρώ (S.E), 5.395 ευρώ (με ABS)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με 1ΕΕΚ, 4 βαλβίδες, 299cc και τροφοδοσία με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:28 ίπποι, στις 7.750 σ.α.λ, ροπή 2,87 kgm, στις 6,250 σαλ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρ. 110 χλστ. με καλάμια διαμ. 37χλστ./ Δύο αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 100 χλστ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος διαμ. 260χλστ, 2εμβολη δαγκάνα/ Δίσκος 240 χλστ. 2εμβολη δαγκάνα (και ABS)
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ίντσες/ 13 ίντσες (ελαστικά 120/80 και 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.555 χλστ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:775 χλστ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:13 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:191 κιλά (γεμάτο)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΕΟΜΟΤΟ ΑΕ Λεωφ. Κηφισού 29 Αιγάλεω, 122 42, Τηλ: +30 210 3410684