Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 153 κυβικών εκατοστών φτάνει τους 13,6 ίππους, στις 8.500 στροφές ανά λεπτό, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι 2,24 λίτρα για 100 χιλιόμετρα. Το νέο Honda PCX 150 κυβικά έχει μια μεγάλη παράδοση να υπερασπίσει: αυτή του πολύ πετυχημένου PCX 125, με νέο εξελιγμένο κινητήρα, διατηρώντας φυσικά το σύστημα idle stop.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda PCX 125 DX E5+, Δοκιμή: Συνεχίζει να εξελίσσεται
Nέα εμφάνιση και επιτέλους δισκόφρενο στον πίσω τροχό! Κυβισμός: 125 cc * Ιπποδύναμη: 12,5 ίπποι, στις 8.750 rpm * Τελική:… -
Mo’Cycle: Ολόσωμη προστασία με casual εμφάνιση
Περιλαμβάνει παντελόνι, μπότες και μπουφάν Η Σουηδία δεν είναι το πρώτο μέρος που σκέφτεται κανείς όταν μιλά για καινοτομία στη… -
Yamaha: Εξελίσσει σύστημα αερόσακου για σκούτερ
Η ασφάλεια των αερόσακων πάνω σε σκούτερ Η Yamaha εξελίσσει ένα σύστημα αερόσακου για σκούτερ, μιας και θεωρείται μια από… -
SYM Arctic Route 2025, No7: Δίτροχος χρυσοθήρας
Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις… Το SYM Arctic Route 2025 μπαίνει σε φάση επιστροφής, με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη να οδηγεί… -
Ελλάδα, Ιούνιος 2025: Τοp 20 Πωλήσεις Σκούτερ
Aναταραχή λόγω προ-ταξινομήσεων Ο Ιούνιος “επανέφερε στην τάξη”, κατά κάποιο τρόπο, στην ελληνική αγορά δύο τροχών και ATV, με μια…