INDIAN CUSTOM: Και όμως είναι σκούτερ!

Σκαραβαίο μασκαρά…

Μόνο οι τροχοί αυτής της κατασκευής μπορούν ίσως να μαρτυρήσουν ότι κάτω από τα ρούχα της κλασικής, φημισμένης αμερικάνικης μοτοσυκλέτας, κρύβεται ένα απλό… σκούτερ. Και μάλιστα μεταχειρισμένο. Στην Ιταλία όλα αυτά.

Ο διαγωνισμός custom μοτοσυκλετών Bike Field είναι μια εκδήλωση του μεγαλύτερου και αρχαιότερου μοτοσυκλετιστικού περιοδικού της Ιταλίας του Motociclismo που γίνεται κάθε χρόνο στην έκθεση του Μιλάνου στην EICMA με άριστες δουλειές να βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Πέρσι, το 2016, όταν μέσα στις συμμετοχές εμφανίστηκε κι ένας κύριος Max Raimondi, οι πρώτες φωτογραφίες που είδαν οι κριτές έδειχαν απλά μια κλασική μοτοσυκλέτας της αμερικανικής Indian.

Ή τουλάχιστον έτσι νόμισαν. Στην πραγματικότητα ήταν μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα κατασκευή, που ναι μεν έμοιαζε Vintage, αλλά κάτω από τα ρούχα της κρυβόταν ένα μεταχειρισμένο, παλιό Aprilia Scarabeo 150 που αγοράστηκε για μόλις 1.000 ευρώ.

Όλη η “μοτοσυκλέτα” – ένας Δούρειος Ίππος φανταστείτε που μοιάζει με μοτοσυκλέτα, αλλά κρύβει ένα σκούτερ – φτιάχτηκε στο χέρι, στο σπίτι του Max Raimondi. Χειροποίητο και σπιτικό, που λένε.

Η δουλειά είναι φυσικά καταπληκτική και όταν την πρωτοείδαμε στο Motociclismo, ε, μας κρέμασαν ολίγον τα σαγόνια. Η μεταμόρφωση είναι ολική, και απ’ ότι μαθαίνουμε πρόκειται για το χόμπι του φίλου μας: να κάνει τα απλά δίτροχα να μοιάζουν με “κάτι άλλο”, τούτη εδώ η εργασία του μπορεί να ονομαστεί “από σκούτερ – σε εκλεκτής ποιότητας custom μοτοσυκλέτα”.


Η συγκεκριμένη κατασκευή λέγεται No-Iron Ale και το Aprilia Scarabeo 150 του 2001, με κινητήρα Rotax έχει δεχθεί προσεκτική δουλειά παραπλάνησης, τριών μηνών που κόστισαν μόλις 800 ευρώ, αφού τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν από απλά αντικείμενα, οικιακά σκουπίδια, μάντρες, ανακυκλώσιμα, ευτελή εν γένει.

Επίσης μεταμορφώθηκαν πολλά πλαστικά κομμάτια, από διάφορα αντικείμενα, καπάκια, μπουκάλια, λεκάνες, λαμαρίνες, σωλήνες, κ.λπ. Και το μόνο που μπορεί να προδώσει το σκούτερ από μακριά είναι οι αναρτήσεις και οι τροχοί του Scarabeo.

Μετά τη συναρμολόγηση όλα βάφτηκαν με τέχνη, έτσι ώστε να μοιάζουν παλιωμένα, χρησιμοποιημένα, ιμιτασιόν μέταλλο με δυο λόγια.

Ο κινητήρας που μοιάζει με αυτόν της Ιndian 4, που ήταν τετρακύλινδρη σε σειρά στον διαμήκη άξονα είναι φυσικά ψεύτικος και για να μην φαίνεται ο κινητήρας-ψαλίδι του σκούτερ στην αριστερή πίσω πλευρά του, εκεί τοποθετήθηκε μια δερμάτινη τσάντα, αλα τσόπερ.

Ο Max χρησιμοποιεί το δημιούργημά του σαν καθημερινό μέσο μεταφοράς το οποίο έχει πλέον και μεγάλη αυτονομία αφού το ντεπόζιτο που έχει τοποθετήσει χωράει 17,5 λίτρα, που τον αναγκάζει να ταξιδεύει με τα πόδια κάπως ανοικτά.

Παίρνοντας κουράγιο από την πρώτη του δημιουργία ο Max έφτιαξε και ένα δεύτερο custom scooter, αυτή τη φορά κόκκινο, στο στυλ του Scout Bobber χρησιμοποιώντας σαν βάση ένα Scarabeo 180 του 2001 με πιο μικρές διαστάσεις και ένα ντεπόζιτο σε στυλ HD Sportster, με παρόμοιες αισθητικές λύσεις με εκείνες του No-Iron Ale. Ότι και να πει κάποιος είναι περιττό, αλλά σίγουρα τέτοια μετατροπή δεν έχουμε ξαναδεί.

Πηγή: www.motociclismo.it