fbpx

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Τα 8 ακριβότερα σκούτερ της αγοράς

Υψηλές απαιτήσεις, υψηλές τιμές

Είναι όμορφα, καλοφτιαγμένα, αξιόλογα, συγκεντρώνουν τον θαυμασμό του κόσμου και δημιουργούν πιστό κοινό, αλλά είναι ακριβά, κάνοντας τους “μη γνωρίζοντες” μα κι αυτούς με χαμηλότερα εισοδήματα να τα θεωρούν απαράδεκτη υπερβολή ή ακόμα και “σκάνδαλο”. Όπως και να έχει, αυτά είναι τα ακριβότερα σκούτερ της ελληνικής αγοράς.

Δυο έχει η BMW, κι άλλα δυο η Honda, κι από ένα η Yamaha, η Piaggio, η Kymco και η Vespa. Αυτά είναι τα σκούτερ που εντυπωσιάζουν στο πέρασμά τους κι όταν ανακοινώνεται η τιμή αγοράς τους έρχεται καταιγίδα. Όπως σχόλια του τύπου “με αυτά τα λεφτά αγοράζεις μεταχειρισμένο αυτοκίνητο”, τα οποία σε γενικές γραμμές σαφέστατα αποτελούν άκυρη δήλωση, αφού συγκρίνουν τελείως διαφορετικά πράγματα.

Γιατί επίσης με αυτά τα λεφτά (άνω των 9.000 ευρώ στην περίπτωσή μας) μπορεί να αγοράσει κάποιος: φουσκωτό, οικόπεδο, μια καλή, μεταχειρισμένη μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα του παρελθόντος, αλλά και -αν είναι τυχερός-  ένα μικρό διαμέρισμα σε υποβαθμισμένη περιοχή… Άσχετα πράγματα μεταξύ τους που περισσότερο λέγονται έτσι, για να ειπωθούν, αφού τα ακριβά σκούτερ αποκτούνται συνήθως από καταναλωτές που δεν έχουν πρόβλημα βιοπορισμού και ανθρώπους που ξέρουν τι αγοράζουν.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχουν να μας προσφέρουν τα “υψηλά επίπεδα” του χώρου των σκούτερ.

BMW C 650 GT – 12.850 ευρώ

Ένα τουριστικό δικύλινδρο maxi scooter με πλούσιο εξοπλισμό και αρκετό όγκο, που φτιάχτηκε για να προσφέρει άνεση και μεγάλη προστασία από τον αέρα στους επιβαίνοντες.

Πλαίσιο, αναρτήσεις όπως και ο ισχυρότερος κινητήρας της αγοράς με 60 ίππους είναι κοινά με το άλλο μοντέλο της BMW, το C 650 Sport.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, 647cc, υδρόψυκτος, 8βάλβιδος, 2ΕΕΚ
  • Ιπποδύναμη: 60 ίπποι στις 7.500 rpm
  • Τροχοί: 15 ίντσες/15 ίντσες, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 15,5 lt
  • Βάρος: 261 kg (γεμάτο)
  • Περισσότερες πληροφορίες: BMW 

BMW C 650 SPORT – 12.350 ευρώ

Η σπορ έκδοση του maxi scooter της BMW, με τον δικύλινδρο, 8βάλβιδο των 650 cc, που κατασκευάζεται από την ταϊβανέζικη Kymco. Υπάρχει ανάποδο πιρούνι, τρία δισκόφρενα, πίσω ανάρτηση με ένα αμορτισέρ στην αριστερή πλευρά και αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.

Όπως και το μοντέλο GT έτσι και το Sport έχουν βάρη που κυμαίνονται μεταξύ των 250 και 260 κιλών που είναι και τα περισσότερα όλων.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, 647cc, υδρόψυκτος, 8βάλβιδος, 2ΕΕΚ
  • Ιπποδύναμη: 60 ίπποι στις 7.500 rpm
  • Τροχοί: 15 ίντσες/15 ίντσες, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 15,5 lt
  • Βάρος: 249 kg (γεμάτο)
  • Περισσότερες πληροφορίες: BMW

HONDA X-ADV 750 – 13.350 ευρώ

Το X-ADV της Honda είναι “ένα δίτροχο σε τρία”, αφού καλύπτει τους χώρους των σκούτερ, της μοτοσυκλέτας και της διπλής χρήσης σε άσφαλτο και χώμα.

Μια πρωτότυπη “γενετική διασταύρωση” που οδήγησε στη δημιουργία ενός από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα των δύο τροχών. O κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά διαθέτει αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη DCT και έξι σχέσεις.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 745cc, με 1 ΕΕΚ και 8 βαλβίδες
  • Ιπποδύναμη: 54,8 ίπποι στις 6.250rpm
  • Τροχοί: 17 ιντσών/ 15 ιντσών, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 13,1 lt
  • Βάρος: 238kg (γεμάτο)
  • Περισσότερες πληροφορίες: Honda

HONDA INTEGRA 750 – 10.500 ευρώ

Αδελφάκι του X-ADV, αφού μοιράζονται κοινή πλατφόρμα και άλλα πολλά, το Honda NC750 D Integra απευθύνεται σε κοινό που θέλει να οδηγεί “κάτι” που να συνδυάζει την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με την ασφάλεια και το κράτημα μιας μοτοσυκλέτας.

Άνετο για δυο άτομα τα καταφέρνει στο ταξίδι, ενώ παράλληλα μπορεί να κινείται με σχετική άνεση και στην πόλη

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 745cc, με 1 ΕΕΚ και 8 βαλβίδες
  • Ιπποδύναμη: 54,8 ίπποι στις 6.250rpm
  • Τροχοί: 17 ιντσών/ 17 ιντσών, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 134,1 lt
  • Βάρος: 237kg (γεμάτο)
  • Περισσότερες πληροφορίες: Honda

KYMCO AK 550i, ABS – 9.595 ευρώ

Διαθέτει κινητήρα που είναι δικύλινδρος σε σειρά και είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της Kymco. Με σπορ εμφάνιση και sport touring προορισμό μπήκε δυναμικά στην αγορά, προσφέροντας επιδόσεις σε όλους τους τομείς.

Πέρα από αυτά διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό του κι ένα σύστημα συνδεσιμότητας (Noodoe) που αποτελεί πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 550,4 cc, με 2 ΕΕΚ και 8 βαλβίδες
  • Ιπποδύναμη: 53,4 ίπποι στις 7.500 rpm
  • Τροχοί: 15 ιντσών/ 15 ιντσών , μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 14,5 lt
  • Βάρος: 230 kg (γεμάτο)
  • Περισσότερες πληροφορίες: Kymco

PIAGGIO MP3 500 HPE – 10.040 ευρώ

Το μοναδικό τρίτροχο του αφιερώματος, το ΜΡ3 500 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (Business/Sport/Sport Advanced), όλες με εξελιγμένο μονοκύλινδρο κινητήρα 44 ίππων.Η εμφάνιση των Piaggio MP3 500 όπως πάντα ακολουθεί τις γραμμές της αυτοκινητοβιομηχανίας αφού συνήθως από τους οδηγούς αυτοκινήτου αλιεύει πελάτες.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 498 cc, 4βάλβιδος, με 1ΕΕΚ
  • Ιπποδύναμη: 44,2 hp στις 7.750 rpm
  • Τροχοί: 13 ίντσες/14 ίντσες, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 12,0 lt
  • Βάρος: Δ/Α
  • Περισσότερες πληροφορίες: Piaggio

VESPA 946 – 9.990 ευρώ

Το ακριβότερο σκούτερ παραγωγής στον κόσμο όσον αφορά τη σχέση κυβισμού/κόστους, αφού κοστίζει 10.000 ευρώ και έχει κινητήρα μόλις 125 κυβικών. Από την άλλη αποτελεί μια εξαιρετική σχεδιαστική άσκηση που αφήνει το στίγμα της. Όπως ακριβώς άφησε ιστορία η “γιαγιά” της,  η πρώτη Vespa που παρουσιάστηκε το 1946, από την οποία πήρε και το όνομά της.

  • Κινητήρας: Tετράχρονος, αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, 124 cc, 3-βάλβιδος, με 1ΕΕΚ
  • Ιπποδύναμη: 11,4 ίπποι στις 8.750 rpm
  • Τροχοί: 12 ιντσών/12 ιντσών , μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 8,5 lt
  • Βάρος: 147kg
  • Περισσότερες πληροφορίες: Piaggio

YAMAHA TMΑΧ 560 – 12.200 ευρώ

Ένα από τα κορυφαία σκούτερ του κόσμου, που έχει επηρεάσει τον χώρο των maxi scooter όσο ελάχιστα. Με φανατικό κοινό και θαυμαστές τράβηξε εδώ και χρόνια έναν διαφορετικό-ποιοτικό δρόμο.

Έχει δικύλινδρο κινητήρα, αλουμινένιο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι, τρία δισκόφρενα, αλουμινένιο ψαλίδι μοτοσυκλέτας.

  • Κινητήρας: Τετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος, 560cc, με 8 βαλβίδες και 2ΕΕΚ
  • Ιπποδύναμη: 47.6 ίπποι στις 7.500 rpm
  • Τροχοί: 15 ιντσών / 15 ιντσών, μπροστά-πίσω
  • Ρεζερβουάρ: 15 lt
  • Βάρος: 218 kg
  • Περισσότερες πληροφορίες: Yamaha

X