fbpx

ΑΠΟΨΕΙΣ: Πως κάνουμε τις δοκιμές στο Scooternet

Πόσες λέξεις λένε την αλήθεια;

 Μια ματιά αν ρίξει κανείς σε οποιαδήποτε από τις 72 “Πλήρεις Δοκιμές” που έχουμε δημοσιεύσει στο Scooternet, διαπιστώνει αμέσως ότι είναι τεράστιες σε έκταση για τα δεδομένα του διαδικτύου. Οι περισσότερες ανάλογες ιστοσελίδες ανά τον κόσμο αρκούνται συνήθως σε “Δοκιμές” των 700-1000 λέξεων, τις οποίες εμείς χαρακτηρίζουμε απλά ενημερωτικές.

 Όταν ξεκινήσαμε το Scooternet.gr, είχαμε από πριν ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλαμε να κάνουμε. Ο βαθμός πληροφόρησης που θα προσφέραμε στον χώρο ήταν προαποφασισμένος να είναι υψηλός. Οι δοκιμές μας θα ήταν πλήρεις με όλη τη σημασία της λέξης, γι’ αυτό και τους δώσαμε αυτό τον τίτλο. Αν δεν επεκτεινόμασταν τόσο πολύ στο κείμενο και την πληροφόρηση – σε σημείο να γράφουμε μέχρι και πώς ρυθμίζονται οι καθρέφτες – θα ήταν πιο τίμιο να ονομάσουμε τη σειρά άρθρων “μικρο-δοκιμές” ή ίσως “μεγαλο-παρουσιάσεις” σκούτερ.

 Συναντούμε συχνά φίλους και αναγνώστες που μας αναφέρουν ότι οι 2.500 περίπου χιλιάδες λέξεις που γράφονται  συνήθως στις πλήρεις δοκιμές μας είναι υπερβολικά πολλές, ότι απαιτούν πολλή ώρα για να διαβαστούν. Ξέρετε κάτι; Δεν μας απασχολεί τόσο αν ένας περαστικός αναγνώστης δεν έχει το χρόνο ή τη διάθεση να διαβάσει μια λεπτομερή, πολυεπίπεδη δοκιμή. Αντίθετα, θα μας προβλημάτιζε ιδιαίτερα αν κάποιος ολοκλήρωνε την ανάγνωση της δοκιμής μας, έχοντας μείνει με την αίσθηση ότι κάτι έλειπε, ότι κάποιο θέμα δεν εξετάστηκε, αναπτύχθηκε, κρίθηκε όσο θα έπρεπε πάνω στο σκούτερ που ενδιαφερόταν να αγοράσει. 

Αντιμετωπίζουμε τις πλήρεις δοκιμές των σκούτερ με απόλυτο σεβασμό, όπως ακριβώς και τις εκατοντάδες ώρες κοπιαστικής εργασίας του καθενός, που έχει πληρώσει ένα σεβαστό ποσό για να αποκτήσει το σκούτερ των ονείρων του. Είτε αυτά τα όνειρα κοστίζουν 1.500, είτε κοστίζουν 12.000 ευρώ, για μας είναι ακριβώς το ίδιο. Ανεξαρτήτως τιμής, όλα τα σκούτερ έχουν την ίδια αξία από τη στιγμή που πατούν τους δυο τροχούς τους πάνω στην άσφαλτο. Άνθρωποι και συνάδελφοι σκουτερίστες, διτροχιστές, πείτε τους όπως θέλετε, τα οδηγούν και γι’ αυτό εμείς προσπαθούμε να ενημερώσουμε σε κάθε τομέα και να κρίνουμε όσο πιο διεξοδικά μπορούμε το κάθε τους χαρακτηριστικό, εξάρτημα, συμπεριφορά, απόδοση.

Σεβόμαστε τους αναγνώστες μας, δείχνοντάς τους πόσο πολύ επενδύουμε στο χώρο των σκούτερ όταν τους προσφέρουμε χιλιάδες λέξεις γύρω από μια πιθανή τους αγορά.

 Στον τομέα των δοκιμών, παραπλανητικά σχόλια και αποκρύψεις στοιχείων δεν έχουν καμιά θέση στο Scooternet. Όταν ένα μοντέλο διαθέτει αδύναμο κινητήρα, μέτρια φρένα, σκληρές αναρτήσεις, μέτρια φώτα, σκληρή σέλα, μικρή ποδιά, ή οποιοδήποτε άλλο σημείο χαίρει βελτίωσης, αυτό θα γραφτεί. Με τον ίδιο τρόπο θα αναφερθούν και όλα του τα θετικά χαρακτηριστικά.

 Θεωρούμε τις δοκιμές ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο, αφού μέσα από αυτές ενημερώνουμε τους συναδέλφους μας σκουτερίστες, παρέχοντάς τους πληροφορίες υψηλής αξίας. Τα σκούτερ, οι μοτοσυκλέτες, τα δίτροχα εν γένει, δεν είναι απλά καταναλωτικά προϊόντα (π.χ. καναπές με μαλακά ελατήρια, που τελικά βουλιάζεις λίγο παραπάνω όταν κάθεσαι, “αλλά, εντάξει, μωρέ, δεν πειράζει”) – είναι οχήματα που κινούνται με ταχύτητα πάνω σε μικρά κομμάτια ελαστικού στο δρόμο και εξαρτώνται πολλά από τις δυνατότητες και τις ικανότητές τους. Γι’ αυτό, παρουσιάζονται, αναλύονται και κρίνονται πάντα με τη σοβαρότητα που τους αρμόζει.

Αυτή ήταν, είναι θα είναι η υπ’ αριθμόν ένα δέσμευση του Scooternet απέναντι στο αναγνωστικό του κοινό. Γιατί εμείς, έτσι ξέρουμε να δουλεύουμε…                    Βασίλης Αντζουλάτος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X