Οι σκέψεις, οι έρευνες, οι μελέτες και οι προβληματισμοί είχαν ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2010. Έμενε να γίνει η σχεδίαση της νέας ιστοσελίδας, που όμοιά της δεν υπήρχε ακόμα στο ελληνικό διαδίκτυο. Από τη μία ήταν περίεργο που δεν είχε εμφανιστεί ως τότε ιστοσελίδα για σκούτερ, από την άλλη η πιο πιθανή εξήγηση ήταν ότι το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό – για διάφορους ανεξήγητους και… εξηγήσιμους λόγους – κρατούσε μια περιφρονητική στάση απέναντι τους.
Αυτός ο “δίτροχος ρατσισμός” ήταν που μας ενοχλούσε, αφού όσοι έχουν έστω και ελάχιστη ιστορική γνώση πάνω στα δίτροχα και τις μοτοσυκλέτες γνωρίζουν ότι σκούτερ και μοτοσυκλέτες δημιουργήθηκαν, παρουσιάστηκαν στο παγκόσμιο την ίδια περίοδο, πριν το 1900 και μέχρι σήμερα κινούνται παράλληλα στο χρόνο. Άσε δε που μια από τις πρώτες “μοτοσυκλέτες”, η Hildebrand & Wolfmüller του 1894, δεν ήταν μοτοσυκλέτα, αλλά σκούτερ…
Για ποια ανωτερότητα και ποια κατωτερότητα στο χώρο των δυο τροχών να μιλάμε, αφού για εμάς ο διαχωρισμός ήταν σαφής, ειδικά όταν προσπαθούσαμε να πούμε με λίγα λόγια τι είναι τα σκούτερ. Μοτοσυκλέτα σημαίνει μετακίνηση και διασκέδαση και σκούτερ σημαίνει μετακίνηση.
Επί χρόνια προσπαθούσαμε να το εξηγήσουμε σε φίλους, ξένους και γνωστούς όταν έθεταν τις αντιρρήσεις τους για τα σκούτερ, κι επειδή, ύστερα από την πολύχρονη εμπλοκή μας στο χώρο των μοτοσυκλετών σε όλους τους τομείς (από αγώνες Trial και Enduro, οδήγηση άσφαλτο και την πίστα, κλασικές μοτοσυκλέτες και αναπαλαιώσεις, αλλά και τουρισμό πάνω σε δύο τροχούς), είχαμε βαρεθεί να επαναλαμβάνουμε στον καθένα το πόσο πολύτιμο μπορεί να γίνει ένα σκούτερ στη ζωή του μοντέρνου ανθρώπου… φτιάξαμε το SCOOTERNET, για να τα έχουμε όλα καταγεγραμμένα.
Έτσι τώρα, έντεκα χρόνια και σχεδόν 6.000 άρθρα αργότερα, νομίζουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Ότι έχουμε προσφέρει στον κόσμο, στο κοινό, στους φίλους μας, στους καταναλωτές, στην αγορά, στα καταστήματα, στις αντιπροσωπείες, στα συνεργεία και σε όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται με τα σκούτερ, μια μικρή υπηρεσία, κάμποση πληροφόρηση παραπάνω, από το “τίποτε” που υπήρχε πριν.
Τι κάναμε; Προσφέραμε ειδήσεις και ενημέρωση σε καθημερινή βάση, προσφέραμε αναλύσεις της αγοράς και των μοντέλων, συμβουλές οδήγησης που έβγαιναν μέσα από κοπιαστική έρευνα και μελέτη, εκτενείς, διεξοδικές και όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικές δοκιμές νέων σκούτερ. Τα σχόλια και οι παρατηρήσεις μας στις δοκιμές δεν άρεσαν σε όλους.
Απόδειξη ότι η δουλειά μας σύντομα προκάλεσε τη δυσαρέσκεια μεγάλης αντιπροσωπείας σκούτερ, η οποία μας απέκλεισε από κάθε συνεργασία και δοκιμές μοντέλων της και απαγόρευσε στους συνεργάτες της οποιαδήποτε επαφή μαζί μας. Παρότι αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμερα, εμείς εξακολουθούμε να καλύπτουμε, πάντοτε το ίδιο αμερόληπτα, και τα δικά της μοντέλα – κι αυτό αποτελεί τιμή για τη δουλειά μας.
Αυτό που κάναμε εδώ και έντεκα χρόνια είναι κυρίως ότι ακολουθήσαμε “τον δικό μας δρόμο”, τον δικό μας τρόπο να βλέπουμε και να αντιμετωπίζουμε σαν απλοί, κανονικοί, καθημερινοί άνθρωποι αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και στο χώρο των σκούτερ.
Αυτά είναι τα δυνατά μας σημεία εδώ στο SCOOTERNET, κι αυτά μας δίνουν κουράγιο να συνεχίζουμε με την ίδια όρεξη όπως και την πρώτη-πρώτη μέρα.
Λέγαμε το 2011 ως αστείο ότι θα θέλαμε να αναδείξουμε το SCOOTERNET στο “καλύτερο ηλεκτρονικό περιοδικό για σκούτερ στον κόσμο… που γράφεται στην ελληνική γλώσσα” και τελικά το καταφέραμε. Ελπίζουμε ότι θα συμφωνήσουν με αυτό οι αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες παροδικών ή φανατικών αναγνωστών-επισκεπτών, τους οποίους έχουμε υποδεχθεί με χαρά στις ηλεκτρονικές μας σελίδες.