Έχοντας ως άμεσο ανταγωνιστή το Honda PCX 125, το πρώτο σκούτερ με σύστημα start–stop, η Yamaha ήθελε επίσης να προσδώσει στο NMAX ένα τεχνολογικό αβαντάζ, μια hi–tech μοναδικότητα για την κατηγορία, και το έπραξε με το VVA σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Voge SR 16 125, Δοκιμή: Αστικός πλοηγός
Καλαίσθητο, με πλούσιο εξοπλισμό και 16άρη τροχό Κυβισμός: 124,9 cc * Ιπποδύναμη: 11,6 ίπποι στις 8.500 rpm * Τελική: 105… -
Honda: Elite 150 του ’84 με μόλις 9 χλμ σε 40 χρόνια!
Βγαλμένο από το χρονοντούλαπο της ιστορίας! 1985. Η χρονιά που οι Queen παίξανε στο Lilve Aid, o Mike Tyson έκανε… -
SYM ADX Test Rides: Σε όλη την Ελλάδα
[Δελτίο Τύπου] Τα adventure σκούτερ που αξίζει να οδηγήσεις Όταν οι δρόμοι θυμίζουν enduro, χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από ένα απλό… -
Benda: Ετοιμάζει 300άρι… δικύλινδρο σκούτερ!
Ενδιαφέρουσα ιδέα, προβληματική εκτέλεση Νωρίτερα φέτος άρχισαν να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες από ένα σκούτερ που ετοιμάζει η κινεζική Benda.… -
Τhrust Motor: Η γκάμα των 300αριών της
Ένα maxi scooter για κάθε περίπτωση Με γκάμα τριών 300αριών maxi scooter φιγουράρει η Thrust πλέον, κι έτσι τα X-SUV…