fbpx

Honda SH350 Sporty Ε5+, Δοκιμή: To “Μοναδικό”

Ατενίζοντας από ψηλά τον ορίζοντα των σκούτερ

* Κυβισμός: 330 cc * Ισχύς: 29 hp στις 7.500 rpm * Τελική: 139 km/h (πραγματικά) * Βάρος: 172 kg *Τιμή: 5.870 € (Οκτώβριος ’25)

Μπορείς να κάνεις το εξαιρετικό… εξαιρετικότερο; Έχοντας φτάσει σε τέτοιο επίπεδο εξέλιξης, το premium Honda SH350, “ψάχνεται” σε σημεία και προσφέρει μικροβελτιώσεις, ενώ η κύρια αλλαγή του είναι το facelift που έχει δεχθεί στο μπροστινό τμήμα, ατενίζοντας με αισιοδοξία μια αγορά σκούτερ που το λατρεύει. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης

Εύχρηστο, άριστα εργονομικό, εξοπλισμένο και άνετο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, παράδειγμα απαράμιλλης ποιότητας και υψηλής απόδοσης, πρέπει να ψάξεις για να βρεις σοβαρά ελαττώματα. Είναι η τελευταία έκδοση του Honda SH350 Ε5+ στη χρωματική έκδοση Sporty, η οποία για πολλούς είναι ακόμα πιο κομψή.

Το μεγαλύτερο σε κυβισμό σκούτερ της οικογένειας των SH της Honda είναι το 350i, που είχε ξεκινήσει την καριέρα του σαν SH300 το 2007 και μετονομάστηκε σε 350 το 2021, με κινητήρα 330 κυβικών, κι έκτοτε σε τακτά διαστήματα βελτιώνεται διαρκώς.

Πρόκειται για την 4η έκδοση του SH350, αφού μετά την πρώτη του 2021, είδαμε αλλαγές το 2023, 2024 και τώρα το 2025, προβάλλοντας πάντοτε την υψηλή ποιότητα κατασκευής ιαπωνικού τύπου.

Βασική διαφορά της τελευταίας έκδοσης – εκτός από τις προδιαγραφές Euro5+ – είναι το ανανεωμένο στυλ και ο νέος φωτισμός LED, που πάνε μαζί με τη βελτιωμένη λειτουργικότητα, και τους καινούριους χρωματικούς συνδυασμούς.

Το δικό μας SH ήταν βαμμένο σε ένα πολύ όμορφο ματ μεταλλικό κόκκινο/ βυσσινί χρώμα – το οποίο ανάλογα με το εξωτερικό φως, αντανακλά και παίρνει διάφορες όμορφες αποχρώσεις – με πολύ ταιριαστές κατάμαυρες ζάντες.

Το μαύρο μάλιστα κυριαρχεί σε όλες τις λεπτομέρειες και τα περιφερειακά στο συγκεκριμένο σκούτερ, λόγω του χαρακτηρισμού Sporty, κι έτσι το αταίριαστο ασημένιο χρώμα/ή χρώμιο το συναντάμε σε ελάχιστα σημεία.

Παρότι μιλάμε για ανανέωση της εμφάνισης, αν δεις το παλιό και το καινούργιο 350άρι από το πλάι δύσκολα θα διακρίνεις διαφορές, αφού το βασικό προφίλ δεν αλλάζει, είναι εγκαθιδρυμένο, αποτελεί πια σήμα κατατεθέν!

Το μπροστινό τμήμα, ωστόσο, έγινε ακόμα πιο κομψό, με ένα διευρυμένο μαύρο “μέτωπο”, με χαμηλά τοποθετημένο καλαίσθητο προβολέα, ενώ έχει κι ένα διαφανές πλαστικό στην κορυφή της ποδιάς που καλύπτει ένα “διάτρητο” σπορτίβικο μαύρο, πλαστικό τμήμα.

Το φωτιστικό σώμα DRL βρίσκεται πάνω στο τιμόνι και τα ισχυρά φλας είναι περίτεχνα ενσωματωμένα στην ποδιά.

Ίδιο με πριν είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα, με ιδιαίτερο πεπλατυσμένο σχήμα, χωρισμένο σε δύο τμήματα, από το πλάι σχηματίζει μύτη που συνοδεύεται από μια αντίστοιχη μακριά σχάρα αλλά κι από τα πλαϊνά καπάκια που θυμίζουν πινελιά που σβήνει στο τέλος της.

Από τη μέση και πίσω τα πλαστικά καπάκια (όπως και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα) είναι ίδια με το προηγούμενο μοντέλο, μιας και όση νέα δουλειά έχει γίνει σχεδιαστικά αφορά το μπροστινό τμήμα του σκούτερ.

Το σχήμα του SH είναι τόσο εμβληματικό όσο και αυτό της Vespa και του Yamaha ΤΜΑΧ και είναι από τα καλύτερα δείγματα σχεδιασμού Made in Italy. Όλη η οικογένεια των SH προέρχεται από το κέντρο σχεδιασμού της Honda, στη Ρώμη, ενώ παράλληλα η οικογένεια των SH παράγεται στην Ιταλία, όπου η εμπορική επιτυχία της “φαμίλιας” είναι αδιαμφισβήτητη.

Επί σειρά ετών είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Ιταλία και μάλιστα κατακτώντας μόνιμα τις τρεις πρώτες θέσεις, όσες και οι κυβισμοί των SH, δηλαδή 125, 150 και 350.

Η ιταλο-ιαπωνική ναυαρχίδα των SH, με την ευκαιρία των προδιαγραφών Euro 5+, έκανε μικροβελτιώσεις και φρεσκάρισμα, ενώ εδώ πρέπει νασημειωθεί πως το SH 350 είναι το μοναδικό σκούτερ πλέον με επίπεδο πάτωμα και 16άρηδες τροχούς μπροστά και πίσω, κυβισμού άνω των 300cc!

Ίσως γιατί πίσω από αυτό το μοντέλο κρύβεται μια τέλεια φόρμουλα που δεν αντιγράφεται”, όπως θα έλεγαν οι φανατικοί φίλοι των SH, οι οποίοι “δεν τα αλλάζουν, παρά με τα νεότερα SH”.

Ο εξοπλισμός του 350, χωρίς να φτάνει σε υπερβολές, δίνει τα ουσιώδη και κάτι παραπάνω:

  • Keyless σύστημα χωρίς κλειδί: η εκκίνηση του μοτέρ, το άνοιγμα της σέλας, το κλείδωμα στο ντουλαπάκι, το κλείδωμα του τιμονιού γίνονται αυτόματα με το μπρελόκ-πομπό στην τσέπη
  • Η θύρα USB-C βρίσκεται πλέον στο ντουλαπάκι, αριστερά της ποδιάς, αντί για κάτω από τη σέλα που ήταν πριν
  • Η πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη (η οποία πιστεύαμε πως θα έπρεπε να ανανεωθεί με μια πιο μοντέρνα και έγχρωμη, σε ένα premium σκούτερ που μάλιστα είναι και η ναυαρχίδα των SH

Στην έκδοση (ακριβότερη κατά 400 ευρώ περίπου) smart top box, η μπαγκαζιέρα των 35 λίτρων ανοίγει χωρίς κλειδί με το πάτημα ενός κουμπιού (ιδανική αν έχετε ένα μεγάλο κράνος, καθώς ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να μην το χωράει). Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό έρχονται και τα ανώτερα ποιοτικά λάστιχα Pirelli Angel Scooter.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης τεχνική ανάλυση του Honda SH350i Euro5+

Το μοντέλο Euro5+ όσον αφορά την ουσία δεν έχει αλλάξει από το προηγούμενο, πλαίσιο, κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα δεν έχουν αλλάξει καθόλου, μιας και η συνταγή είναι επιτυχημένη και αρέσει αποδεδειγμένα στον κόσμο.

Ο κινητήρας συνεχίζει να είναι 330 cc και η ισχύς φτάνει τους 29,4 hp ίππους, ενώ το βάρος του παραμένει σε λογικά επίπεδα – 172 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου.

Οι τιμές των τεσσάρων εκδόσεων του SH Sporty είναι η πιο σπορ, που σημαίνει άλλα χρώματα) είναι οι εξής:

  • SH350i: 5.750 €
  • SH350i
  • SH350i
  • SH350i Sporty

Στο Δρόμο – Η ώρα της δοκιμής

Η μεγάλη για τον αναβάτη σέλα απέχει από το έδαφος σε λογικά επίπεδα – το ύψος της είναι 805 mm – αλλά είναι πλατιά κι αυτό “αυξάνει” την απόσταση, ανοίγοντας τα πόδια και απομακρύνοντάς τα από το έδαφος.

Η σέλα είναι καλοσχεδιασμένη και ποιοτική, είναι πλατιά με μεγάλη βάση για τον αναβάτη, αλλά κι εδώ συναντάμε τη “σύγχρονη τάση” στα σκούτερ, του λίγου αφρώδους. Μπορεί η ποιότητά του αφρώδους να είναι υψηλή, αλλά μετά από καμιά ώρα χρήσης κουράζει τα μαλακά μόρια του αναβάτη.

Η θέση οδήγησης προσαρμόζεται σε ένα ευρύ φάσμα αναστημάτων και επιτρέπει μια όρθια και χαλαρή στάση σώματος,

Πιο βολικά, από πλευράς πάχους του αφρώδους, κάθεται ο συνεπιβάτης, ενώ η σέλα έχει κόκκινες σπορ ραφές και το κάλυμμά της είναι δύο υλικών και χρωμάτων (μαύρο/γκρι).

Το καλό για τον συνεπιβάτη είναι πως τα μαρσπιέ του είναι έτσι όπως πρέπει: κομψά που ενσωματώνονται στο κουστούμι του σκούτερ, τριγωνικά και αρκετά μεγάλα για σωστότερη στήριξη. Επίσης βολική είναι η σχάρα στην ουρά με τις μεγάλες χειρολαβές δεξιά-αριστερά.

Η εργονομία των Honda SH είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του σκούτερ. Τον ασυνήθιστο σε παρόμοιες θέσεις εργονομικού τριγώνου μπορεί να τον ξενίζει, αφού το τιμόνι είναι χαμηλά, ενώ εσύ κάθεσαι κυριολεκτικά “πάνω” στο σκούτερ, έχοντας άριστο οπτικό πεδίο μπροστά σου χωρίς παρεμβολές, έτσι ακριβώς όπως πρέπει σε ένα καθαρόαιμο (ισχυρό και πολύ γρήγορο) σκούτερ πόλης.

Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε να κάνουμε με έναν δύσχρηστο περιστροφικό διακόπτη keyless, αφού έχει πολλές θέσεις: μία, δύο, τρεις, τέσσερις, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνουμε. Δεν είναι σπάνια πλέον τα παράπονα για τους μοντέρνους δύσχρηστους διακόπτες Keyless που συναντάμε στα μοντέρνα σκούτερ και πολύς κόσμος αναπολεί τις εποχές των απλών, “Νο Keyless” κεντρικών διακοπτών με κλειδί!

Ο πίνακας οργάνων LCD με τις δύο οθόνες (που θα μπορούσαν να είναι ενιαίες και μεγαλύτερης επιφάνειας) περιλαμβάνει όλες τις προειδοποιητικές λυχνίες που περιβάλλουν την κεντρική ψηφιακή οθόνη ταχύμετρου/οδόμετρου και έχει μικρές ενδείξεις πέραν της ταχύτητας. Το είπαμε και παραπάνω ένα μοντέλο σαν το SH350 πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να φοράει μια οθόνη TFT τελευταίας γενιάς.

Το αρκετά πλατύ τιμόνι έχει αντίβαρα στα άκρα του, είναι ικανοποιητικό στη διήθηση, ενώ επί του θέματος της “στενότητας” του συνόλου, το τελικό της εξάτμισης είναι αρκετά μαζεμένο και δεν προεξέχει ιδιαίτερα.

Άνεση δίνει στα πόδια το πλατύ επίπεδο πάτωμα, ενώ παραμένει μεγάλη και η επιφάνεια της ποδιάς, άρα και η προστασία των ποδιών του αναβάτη από τον αέρα, το κρύο και τη βροχή.

Καi μετά έρχεται ο κινητήρας

Μάλιστα, έχεις αυτόν τον κορυφαίο κινητήρα κάτω από τα πόδια σου ή πίσω από τα πόδια σου για την ακρίβεια, με 29 ίππους, τέσσερις βαλβίδες, έναν εκκεντροφόρο, Proudly Made by Honda.

Ο σφραγισμένος στροφαλοθάλαμος προσφέρει έναν συνδυασμό αξιοπιστίας και καλής απόδοσης. Για την ενίσχυση της ψύξης του εμβόλου, χρησιμοποιείται ένα ακροφύσιο λαδιού, όπως στα CRF450R, που ψεκάζει λάδι ακριβώς πίσω από το έμβολο (χωρητικότητα λαδιού 1,8 λίτρων).

Ο αέρας παρέχεται στο σύστημα τροφοδοσίας από φιλτροκούτι 5,5 λίτρων. Ένα σώμα πεταλούδας 36 mm τροφοδοτεί τις βαλβίδες εισαγωγής 28 mm με μέγιστη απόδοση. Η εσωτερική τριβή μειώνεται από τον κύλινδρο, που είναι μετατοπισμένος κατά 5 mm (οffset), κι έναν υδραυλικό τεντωτήρα καδένας του μονού εκκεντροφόρου. Ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης λειτουργεί με ιμάντα V-Matic.

Ο κινητήρας SH350i είναι εξοπλισμένος με Honda Selectable Traction Control (HSTC) δηλαδή το traction control της Honda. Το σύστημα ανιχνεύει οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ των στροφών του μπροστινού και πίσω τροχού, υπολογίζει το ποσοστό ολίσθησης και στη συνέχεια ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω ψεκασμού καυσίμου για να ανακτήσει την πρόσφυση στον πίσω τροχό.

Μεταξύ των νέων χαρακτηριστικών που λαμβάνει το μοντέλο του 2025, μαζί με τις ρυθμίσεις της ECU, είναι η αναθεωρημένη εσωτερική δομή του σιγαστήρα, ο ανανεωμένος καταλυτικός μετατροπέας και ένας επιπλέον αισθητήρας O2 που έχει προστεθεί μαζί με έναν πρωτεύοντα αισθητήρα LAF για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς Euro 5+.

Στην πράξη ο κινητήρας αυτός έχει εξαιρετική λειτουργία συνολικά, ελαχιστοποιημένες μηχανικές τριβές “enhanced Smart Power+” (eSP+), με ένα από τα αποτελέσματα να είναι και οι λίγοι μηχανικοί θόρυβοι, ο χαρακτηριστικός στακάτος ήχος Honda, η πολύ καλή απόκριση στο γκάζι, οι γρήγορες επιταχύνσεις από στάση, και οι καλές ρεπρίζ στις υψηλότερες ταχύτητες. Σκέτη απόλαυση.

Η απόκριση στο γκάζι μένει ζωντανή μέχρι τα 120 τουλάχιστον km/h και το ψηφιακό κοντέρ ανεβάζει μέχρι και τα 150 km/h. Τα πραγματικά χιλιόμετρα είναι 11 λιγότερα.

H κατανάλωση του 350 (του 330cc για να λέμε τον πραγματικό κυβισμό) ξεκινάει από τα πολύ χαμηλά 3,6 lt/100km πηγαίνοντας αργά και με πολύ προσεκτικό γκάζι, “χαλαρά” που λέμε, μέχρι τα 4,4 lt/100km πηγαίνοντας “αγχωτικά”. Συνεπώς, υπολογίζουμε μια αυτονομία κοντά στα 230-250 χιλιόμετρα.

Το Honda SH 350 είναι δημοφιλές επειδή, παρά το μέγεθος και τη δομή του σκούτερ πόλης, έχει πλατύ πάτωμα, άφθονο χώρο για τα γόνατα και ένα άριστο “ζύγισμα”/στήσιμο που το κάνει ευκίνητο στην κυκλοφορία, ενώ παράλληλα καταφέρνει να πετυχαίνει και επιδόσεις σκούτερ GT.

Eκτός από την πόλη υπάρχει και το ταξίδι, αλλά…

H όρθια και χαλαρή θέση οδήγησης που λέγαμε παραπάνω, είναι άριστη μέσα στην κίνηση και γι’ αυτό το πλατύτερο τιμόνι (σε σύγκριση ας πούμε με το SH150) γίνεται απαραίτητο, γιατί στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης σε χαμηλές ταχύτητες το τιμόνι είναι βαρύτερο – από ένα 150άρι-200άρι, κάτι λογικό, και απαιτεί μια κάποια προσπάθεια από τον αναβάτη (γι’ αυτό είναι πλατύτερο για να έχει καλύτερο μοχλισμό) για να στρίψει.

Το κόψιμό του δεξιά-αριστερά είναι ικανοποιητικό για 16άρη μπροστινό τροχό, ενώ αν κουραστείς σε μια θέση της σέλας μπορείς να τραβηχτείς (υπάρχει χώρος) και λίγο πιο πίσω μέχρι το ανυψωμένο τμήμα της.

Το Honda SH350i Euro5+ τα πηγαίνει περίφημα και σε ταξίδια εκτός πόλης, αρκεί να τοποθετηθεί after market ζελατίνα στο τιμόνι, γιατί αλλιώς ο αέρας που εισπράττεις θα είναι τιμωρητικός, τη στιγμή που ο κινητήρας κινείται εύκολα με 110-130 km/h, καθιστώντας το SH ένα άριστο και ευχάριστο εργαλείο μετακίνησης ακόμη και για ταξίδια μεσαίας εμβέλειας.

Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες και είναι ενισχυμένο στα καίρια σημεία. Έχει μεταξόνιο 1.450 mm, με γωνία κάστερ 27,5°και ίχνος 99 mm. Το βάρος του σκούτερ είναι 172 kg πλήρες υγρών.

Πολύ καλούς βαθμούς παίρνει το 350 και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, εν μέρει και λόγω των σκληρών αναρτήσεών του, όπως θα δούμε παρακάτω. Χρειάζεται λίγο παραπάνω τράβηγμα η άκρη του τιμονιού, λόγω του βάρους του, αλλά κρατάει τη γραμμή του περίφημα, δίνοντας αίσθηση ασφάλειας στον αναβάτη. Σε αυτό συμβάλλουν και τα πρώτης τοποθέτησης πολύ καλά ελαστικά Pirelli Angel.

Σταθερότητα εμφανίζεται φυσικά και στις ευθείες και στις υψηλές ταχύτητες, σε βαθμό που νομίζεις ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα, ενώ σε αυτό βοηθάει πολύ η μεγάλη διάμετρος των τροχών. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-16 μπροστά και 130/70R-16 πίσω.

Το SH350 διαθέτει τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 35 mm, δύο πίσω αμορτισέρ, ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο και σύστημα Oleo Link τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα.

Εδώ έχουμε να κάνουμε για άλλη μια φορά με την επιλογή των μηχανικών της Honda για σκληρές αναρτήσεις που δυσκολεύουν εμάς εδώ στην Ελλάδα, τη χώρα των άθλιων δρόμων των γεμάτων λακκούβες και παγίδες, αλλά είναι ό,τι πρέπει για τους Ευρωπαίους που οδηγούν σε τουλάχιστον… τρεις φορές καλύτερους δρόμους.

Είναι σημαντικό ότι το σκούτερ κατασκευάζεται στην Ιταλία και οι εκεί σκουτερίστες θέλουν σκληρές αναρτήσεις σαν του SH, με πολλή απόσβεση συμπίεσης.

Για την Ελλάδα, θα θέλαμε, ειδικά πίσω, μια πιο μαλακή ρύθμιση στα αμορτισέρ, ακόμα και ως επιλογή στην πρώτη σκάλα της προφόρτισης των ελατηρίων τους.

Τα φρένα του SH350 είναι “παραδοσιακά SH” και δεν έχουν αίσθηση στο αρχικό πάτημα της μανέτας (ιδιαίτερα το πίσω). Θέλουν δύναμη από πλευράς αναβάτη για να ενεργήσουν σωστά οι διέμβολες δαγκάνες της Nissin πάνω στους διάτρητους δίσκους τους (256mm μπρος-πίσω), αλλά τουλάχιστον έχουν προοδευτικότητα στην επιβράδυνσή τους, βολεύοντας περισσότερο τους αρχάριους αναβάτες. Πάντως πρέπει να ομολογήσουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα της επιβράδυνσης – παρά τη γκρίνια – είναι πολύ καλό.

Το ABS από την άλλη είναι πολύ ακριβές και σε σώζει από τις δύσκολες καταστάσεις που πάνε να γλιστρήσουν οι τροχοί στο έντονο φρενάρισμα χωρίς πρόσφυση από την άσφαλτο.

Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, η λειτουργία του συστήματος “επιβράδυνση πανικού” αναβοσβήνει τα φλας, προειδοποιώντας όσους βρίσκονται πίσω σας ότι σταματάτε απότομα.

Τελικά – Η ώρα της Κρίσης

Πολυτέλεια, υψηλή ποιότητα, εξαιρετικές επιδόσεις κινητήρα, πρακτικότατο, διασκεδαστικότατο και ασφαλές σύνολο. Αυτό είναι το Honda SH350 αν έπρεπε να κριθεί σε μια πρόταση.

Τα “ψεγάδια” του περνούν σε δεύτερη μοίρα. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα, υπάρχουν πράγματα που μας αρέσουν λιγότερο από κάποια άλλα. Γιατί τα “ψεγάδια”, όπως οι σκληρές αναρτήσεις και τα ελαφρώς σπογγώδη φρένα δεν προέκυψαν, αλλά είναι επιλογή των μηχανικών και των ανθρώπων του μάρκετινγκ της εταιρίας, αφού έτσι τα θέλουν οι πελάτες τους. Οι πολλοί πελάτες τους στην Ιταλία.

Το μοναδικό σκούτερ μεσαίου κυβισμού 300-350cc με 16άρη τροχό μπροστά και πίσω, θέλει να μοιάζει περισσότερο με μοτοσυκλέτα… και λιγότερο με σκούτερ όσον αφορά στην οδική συμπεριφορά του, κι αυτό ισχύει στην πράξη.

Ανταγωνιστής με παρόμοιο σχήμα και κατασκευή είναι το Piaggio Beverly 310 (5.799 €) με 14άρη όμως πίσω τροχό και μικρότερο κυβισμό στα 310cc, 27,7 ίππους – τη στιγμή που το απλό SH350i (με κινητήρα 330cc και 29 ίππους) είναι φθηνότερο στα 5.750 ευρώ. Το μοντέλο της δοκιμής μας το Honda SH350i Sporty με τα σπέσιαλ χρώματα είχε τιμή στα 5.870 ευρώ.

Επίσης ανταγωνιστής είναι και το ταϊβανέζικο Kymco Agility S 350i, με χαμηλότερη τιμή στα 5.390 ευρώ, με κινητήρα 321cc, 28,3 ίππους κι αυτό με 14άρη οπίσθιο τροχό.

Eννοείται πως με τον κυβισμό και την ιπποδύναμή του το SH350 απευθύνεται και στους αναβάτες/τισσες με άδεια οδήγησης A2, όπως εννοείται ότι λατρεύεται από το κοινό του, όχι μόνο για την συνολική ποιότητα και τις επιδόσεις που προσφέρει, αλλά και λόγω αυτής της αποκλειστικότητας της διαμέτρου αμφότερων των τροχών του.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Θετικά στοιχεία

  • Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα κύλισης
  • Αξιοπιστία και σιγουριά του ονόματος
  • Απολαυστικός κινητήρας – Επιδόσεις
  • Σταθερότητα – Κράτημα

Χρειάζεται βελτίωση

  • Κάλυψη από τον αέρα
  • Σκληρές αναρτήσεις
  • Φρένα χωρίς αίσθηση
  • Όργανο/Οθόνες προηγούμενης γενιάς
  • Ανάποδα τοποθετημένοι διακόπτες φλας-κόρνας

Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις

  • Ο περιστροφικός διακόπτης keyless διαθέτει τέσσερις θέσεις για κάποιο λόγο και πολλές φορές σε μπερδεύει
  • Κοντοί είναι οι βραχίονες των καθρεφτών, οι οποίοι είναι αρκετά καλοί, αλλά θα μπορούσαν να έχουν λίγο μεγαλύτερο οπτικό πεδίο
  • Τα γκριπάκια στο τιμόνι σχετικά σκληρά και σωστής διαμέτρου, ενώ υπάρχει και ο σωτήριος γάντζος στην ποδιά για μεταφορά τσαντών

  • Μεγάλη και πλαστική είναι η ανθρακί χρώματος σχάρα που δέχεται και βαλιτσάκι – top box
  • Ο ανεφοδιασμός γίνεται κάτω από τη σέλα ευτυχώς, κι όχι από μπροστά στην ποδιά, μιας και αυτή η λύσει μπορεί να διευκολύνει μεν τον αναβάτη – που δεν χρειάζεται να κατεβαίνει από τη σέλα στο βενζινάδικο (αντεδείκνυται) – αλλά πολλές φορές δυσκολεύει τον γρήγορο ανεφοδιασμό (μπουκώνει και φρενάρει την αντλία)
  • Υπάρχει ντουλαπάκι αριστερά στην ποδιά και αρκετά βαθύ με παροχή ρεύματος
  • Το κεντρικό σταντ είναι εύχρηστο, χρήσιμο, παρότι όχι τόσο βολικό όσο το πλάγιο, που όμως είναι επισφαλές (όπως σε όλα τα σκούτερ)

  • Δυστυχώς οι διακόπτες είναι και πάλι ανάποδα: στη θέση της κόρνας υπάρχει ο επιλογέας των φλας
  • Τα μπροστινά και πίσω φλας διαθέτουν εκτός από λειτουργία έκτακτης ανάγκης φρεναρίσματος (αναβοσβήνουν όταν το ABS ανιχνεύσει απότομο φρενάρισμα) και λειτουργία αυτόματης ακύρωσης
  • Η Honda για το SH350i του 2025 διαθέτει μια σειρά από γνήσια αξεσουάρ, από συναγερμό και ρυθμιζόμενα θερμαινόμενα γκριπ, κλειδαριά U-Lock, έξυπνη μπαγκαζιέρα 35L σε ασορτί χρώμα, χρησιμότατες διαφανείς χούφτες τιμονιού και 5 διαφορετικούς ανεμοθώρακες/ζελατίνες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X