fbpx

Honda SH125i/SH150i 2026: Αισθητική ανανέωση αλά 350

Φρεσκάρονται τα μικρά SH για το ’26, στις γραμμές του 350

Ένας νέος σχεδιασμός, με μάσκα εμπνευσμένη από το SH350i, και η προσθήκη μιας οθόνης TFT με συνδεσιμότητα, ενισχύουν την ελκυστικότητα και το κύρος των κυρίαρχων στις μετακινήσεις στην Ευρώπη, των Honda SH125i και SH150i

Τα SH125i και 150i είναι τα δημοφιλέστερα σκούτερ στην Ευρώπη για πλήθος λόγων και για αυτό το 2026 εισπράττουν μια ανανέωση του στυλ τους, εμπνευσμένη από το SH350i, με νέες καμπύλες και μια νέα “μπροστινή υπογραφή” που τονίζει τον μεγάλο προβολέα LED.

26YM Honda SH125i

  • Όπως πάντα τα SH διαθέτουν τον τετραβάλβιδο κινητήρα eSP+, με Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Idling Stop
  • Η σέλα χρησιμοποιεί αναθεωρημένο αφρό πολυουρεθάνης για βελτίωση της άνεσης οδήγησης
  • Όπως πάντα υπάρχει το επίπεδο δάπεδο με την υπογραφή SH και οι ζάντες των 16 ιντσών που προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και χειρισμό
  • Υπάρχει επίσης χώρος αποθήκευσης 28L, μια νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών πλέον, με συνδεσιμότητα smartphone Honda RoadSync, καθώς και ντουλαπάκι με υποδοχή USB-C, και η ευκολία της λειτουργίας του Smart Key.

Εισαγωγή

Ως μέλη της οικογένειας SH με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις,  το ιδρυτικό μέλος, το SH50, κυκλοφόρησε το 1984, ενώ το τετράχρονο Honda SH125i/150 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, δεκαεπτά χρόνια αργότερα, στην αγορά της Ευρώπης το 2001.

Από τότε, εκπληρώνει αθόρυβα και με συνέπεια την αποστολή του να προσφέρει κομψές, διασκεδαστικές και άνετες μετακινήσεις – και έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα της Γηραιάς Ηπείρου στην πορεία. Αυτό το πρώτο σκούτερ έθεσε τα θεμέλια για την επιτυχία: έναν οικονομικό αλλά ζωηρό κινητήρα που συνδέεται με την ευέλικτη, σίγουρη οδήγηση, υποστηριζόμενη από τη σταθερότητα που προσφέρουν οι μεγάλης διαμέτρου ζάντες 16 ιντσών – όλα κάτω από ένα κομψό, premium στυλ.

Με ψεκασμό καυσίμου PGM-FI στο 2005, τα τελευταία 25 χρόνια το SH125i/150 έχει γίνει το απόλυτο σύμβολο στις αστικές μεταφορές με την τέλεια ισορροπία στυλ, αξιοπιστίας, οικονομίας και χρηστικότητας.

Και φυσικά, η ιστορία του είναι μια ιστορία συνεχούς, προσεκτικής εξέλιξης που αντανακλά τις  ανάγκες και προσδοκίες των ιδιοκτητών, και την επιθυμία της Honda να συνεχίσει να προσφέρει ολοένα και πιο βελτιωμένες εκδόσεις SH.

Το 2013 απέκτησε τον κινητήρα χαμηλών τριβών eSP (enhanced Smart Power) της Honda και το Idling Stop, ενισχύοντας τόσο την απόδοση ισχύος όσο και την οικονομία καυσίμου.

Και το 2017 η εμφάνιση ανανεώθηκε με πιο σμιλεμένες γραμμές σχεδίασης, ενώ προστέθηκαν φώτα LED εμπρός/πίσω, αλλά και keyless σύστημα Honda Smart Key.

Το 2020 έφερε για τα SH125i/150i ουσιαστικά ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ. Πατώντας στις πλάτες των προκατόχων του, έγινε πιο γρήγορο, ακόμα πιο κομψό, άνετο, βολικό στη χρήση και οικονομικό όσο ποτέ στην κατοχή και τη λειτουργία.

Το 2024 είδε την άφιξη του SH125i/150 Vetro, ενός μοναδικού σκούτερ που είναι δημιούργημα – και φόρος τιμής στις τεχνικές δεξιότητες – του εργατικού δυναμικού στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας.

Η έκδοση έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι με τα χαρακτηριστικά ημιδιαφανή, άβαφα πάνελ φέρινγκ – η παραγωγή των οποίων παράγει 9,5% λιγότερες εκπομπές CO2 σε διάστημα ενός έτους σε σύγκριση με εκείνες των τυπικών χρωματικών συνδυασμών.

Τώρα, για το 2026, το SH125i/150 προχωρά για άλλη μια φορά, με αναβαθμίσεις στο στυλ και τη λειτουργικότητα που εδραιώνουν τη θέση του ως ένα από τα αγαπημένα δίτροχα της Ευρώπης – είναι “Ο Βασιλιάς των Ευρωπαϊκών Μετακινήσεων”.

Το SH125i/150 είναι κατασκευασμένο για μια ζωή και διαθέτει ανανεωμένο στυλ, με άφθονο, πάντα χρήσιμο χώρο αποθήκευσης, καθώς και μια υποδοχή USB-C που τώρα βρίσκεται σε ένα νέο ντουλαπάκι.

Το υλικό της σέλας έχει βελτιστοποιηθεί για αυξημένη άνεση οδήγησης, ενώ οι ζάντες 16 ιντσών έχουν την υπογραφή SH. Ο επανασχεδιασμένος φωτισμός LED και η νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών, με συνδεσιμότητα smartphone Honda RoadSync, είναι κορυφαίες πινελιές.

Ο τετραβάλβιδος κινητήρας eSP+ που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές EURO5+ παράγει μέγιστη ισχύ 9,6kW (12,6 ίπποι), ροπή 12Nm για την έκδοση των 125 κυβικών (12,4kW -16,9 ίπποι για το 150), διανύει 45,7km/l (λειτουργία WMTC) και διαθέτει τεχνολογία Idling Stop. Το HSTC (Honda Selectable Torque Control) για τη διαχείριση της πρόσφυσης στους πίσω τροχούς είναι επίσης ένα πλεονέκτημα για την ηρεμία του ιδιοκτήτη.

Διατίθενται ως αξεσουάρ οι επανασχεδιασμένες θερμαινόμενες λαβές (οι οποίες συνδέονται με την οθόνη TFT), το Smart Top Box, η σπορτίφ οθόνη Short Screen και ο βελτιωμένος συναγερμός με ισχυρή σειρήνα.

Για το 2026, το SH125i θα είναι διαθέσιμο στις ακόλουθες επιλογές χρωμάτων:

Pearl Nightstar Black ,Mat Lucent Silver, Metallic Pearl Cool White, Mat Jeans Blue Metallic, Mat Coal Black Metallic, Mat Pearl Diaspro Red, Vetro Blue

Στυλ & Εξοπλισμός

Το SH350i ηγείται της οικογένειας SH και, για το 2026, τα SH125i ακολουθούν την έντονη ανανέωση του στυλ του μεγάλου αδελφού που ήρθε το 2025.

Με κομψή παρουσία και πολυτελή αίσθηση, η εκλεπτυσμένη «μπροστινή μάσκα» το κάνει να ξεχωρίζει, και η αναβάθμιση φέρνει μαζί της έναν επανασχεδιασμένο προβολέα LED – με κεντρική μεγάλη σκάλα που διαιρεί τις διπλές σκάλες σινιάλου – ενώ τα ανανεωμένα πάνελ, τα πλαϊνά φώτα και τα ανασχεδιασμένα φλας δημιουργούν μια κομψή, σύγχρονη μπροστινή όψη. Το πίσω φως LED και τα φλας βρίσκονται κομψά στο πίσω μέρος, ανάμεσα σε ένα αλουμινένιο

Το συνολικό συμπαγές μέγεθος, το επίπεδο δάπεδο και η όρθια θέση οδήγησης (απαραίτητα στοιχεία για ευκολία χρήσης και ορατότητα στην πολυσύχναστη κυκλοφορία της πόλης) είναι εμφανή χαρακτηριστικά.

Λιγότερο εμφανής είναι ο αποθηκευτικός χώρος 28 λίτρων κάτω από τη σέλα, που χωράει ένα κράνος full-face.

Βολικά, η υποδοχή USB-C μετακινείται κάτω από τη σέλα και τώρα βρίσκεται σε ένα νέο εσωτερικό ντουλαπάκι του μπροστινού φέρινγκ, με εύχρηστες διαστάσεις.

Η επίπεδη σέλα, που χρησιμοποιεί ένα νέο υλικό αφρώδους για μεγαλύτερη άνεση, παρέχει άφθονη στήριξη και χώρο για κίνηση. Το προσεκτικά σχεδιασμένο σχήμα της, σε συνδυασμό με το λεπτό πλάτος του δαπέδου, διευκολύνει την πρόσβαση στο έδαφος.

Μια ανανεωμένη οθόνη TFT 4,2 ιντσών ενσωματώνεται στο τιμόνι και προσφέρει απλή, ευκρινή παροχή πληροφοριών, καθώς και τη χρησιμότητα – ειδικά για την πλοήγηση στην οθόνη – της συνδεσιμότητας smartphone Honda RoadSync.

Επίσης, διευκολύνοντας την καθημερινή οδήγηση, το Smart Key βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη και εξαλείφει την ανάγκη συνεχούς εισαγωγής και αφαίρεσης κλειδιού για την ανάφλεξη, το καπάκι ρεζερβουάρ και τη σέλα.

Διαθέτει δύο διακόπτες: την έξυπνη λειτουργία ενεργοποίησης/απενεργοποίησης και την «απάντηση», η οποία αναβοσβήνει τις ενδείξεις για αναγνώριση από απόσταση.

Με το Smart Key παρόν, ένα πάτημα του κύριου διακόπτη που είναι τοποθετημένος στο σκούτερ το ενεργοποιεί και επιτρέπει το στρίψιμο, δίνοντας στον αναβάτη τον έλεγχο της ανάφλεξης και του κλειδώματος του τιμονιού, και, μέσω δύο διακοπτών, του καπακιού ρεζερβουάρ και της σέλας. Φωτίζει επίσης όταν πατηθεί ή από τη λειτουργία απάντησης του Smart Key, με ένα μπλε φως.

Κινητήρας

Ο τετραβάλβιδος κινητήρας eSP+ παράγει μέγιστη ισχύ 9,6kW (12,6 ίπποι) για το 125 και 12,4kW (16,9 ίπποι) για το 150, και ροπή 12Nm Κατανάλωση καυσίμου 45,7km/l (λειτουργία WMTC) Πρότυπο Honda Selectable Torque Control (HSTC) Εξοπλισμένο με τεχνολογίες Idling Stop και χαμηλής τριβής Συμβατό με EURO5+

Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) είναι μια τεχνολογία που ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη σε βρεγμένες συνθήκες και λειτουργεί στο παρασκήνιο για να διαχειρίζεται επιδέξια την πρόσφυση του πίσω τροχού.

Μια ένδειξη αναβοσβήνει στο ταμπλό όταν το HSTC μειώνει ενεργά την ολίσθηση του τροχού και το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί εντελώς.

Η σχέση συμπίεσης είναι 11,5:1. Ο συμπαγής κινητήρας είναι ένα αριστούργημα συγκέντρωσης μαζών. Το ψυγείο, αντί να είναι τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του μηχανήματος, είναι ενσωματωμένο στον ίδιο τον κινητήρα για να δημιουργηθεί μια απλή, ελαφριά διάταξη.

Ο εξαιρετικά αποδοτικός πυρήνας του επιτρέπει τη χρήση ενός εξαιρετικά συμπαγούς, ελαφρού ανεμιστήρα ψύξης.

Εσωτερικά χρησιμοποιούνται τεχνολογίες χαμηλής τριβής. Το χιτώνιο του κυλίνδρου χρησιμοποιεί μικροσκοπικές εγκοπές στην εξωτερική του επιφάνεια για να διατηρεί χαμηλή την κατανάλωση λαδιού και να βελτιώνει την ψύξη και ο κύλινδρος είναι μετατοπισμένος για να ελαχιστοποιεί τις απώλειες τριβής.

Η αντίσταση κύλισης στο κιβώτιο ταχυτήτων διατηρείται υπό έλεγχο χρησιμοποιώντας τρία κύρια ρουλεμάν, όλα σχεδιασμένα για να αντιμετωπίζουν τα φορτία που δέχεται το καθένα ξεχωριστά.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών των μέτρων είναι μια εξαιρετική οικονομία καυσίμου (χωρίς ενεργοποιημένο το Idling Stop) 45,7 km/l (λειτουργία WMTC). Μια άλλη βασική τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου που ενσωματώνεται στο SH125i είναι το Idling Stop. Λειτουργεί μέσω ενός διακόπτη στο δεξί τιμόνι και, όταν είναι ενεργοποιημένος, σταματά αυτόματα τον κινητήρα να λειτουργεί μετά από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί και τον επανεκκινεί αμέσως όταν περιστραφεί η λαβή του γκαζιού.

Είναι απρόσκοπτη στη χρήση, χάρη σε ένα σύστημα swing-back που επιστρέφει τον στρόφαλο στη θέση του πριν από την εισαγωγή αέρα, και έναν μηχανισμό αποσυμπίεσης που εξουδετερώνει την αντίσταση εκκίνησης λόγω συμπίεσης.

Η μίζα ACG παράγει επίσης ηλεκτρική ενέργεια, καταργώντας τον κινητήρα και τα γρανάζια ενός συμβατικού συστήματος εκκίνησης/μίζα.

Πλαίσιο

  • Πλαίσιο από σωληνωτό χάλυβα υψηλής αντοχής
  • Οι εμπρός και πίσω τροχοί 16 ιντσών προσφέρουν σιγουριά και σιγουριά Ελαστικά Michelin City Grip 2
  • Το πλαίσιο από σωληνωτό χάλυβα υψηλής αντοχής τοποθετεί τη δεξαμενή καυσίμου 7 λίτρων κάτω από το δάπεδο, κάτω από τα πόδια του αναβάτη, γεγονός που απελευθερώνει χώρο
  • Το μεταξόνιο έχει οριστεί στα 1.350 mm με κάστερ και ίχνος 26°/85 mm και ακτίνα στροφής 2,0 m. Το ύψος της σέλας είναι 799 mm με βάρος στα 138 kg.

Για άνεση στην οδήγηση, η γωνία του συνδέσμου ανάρτησης του κινητήρα και η γωνία της πίσω ανάρτησης έχουν βελτιστοποιηθεί για να μειώσουν το περιστροφικό φορτίο προς τη βάση του κινητήρα, προσφέροντας εύκαμπτη απορρόφηση κραδασμών και έλεγχο.

Τα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης 5 βημάτων και διαδρομή άξονα 85 mm.

Για το 2026, το SH125i/150 αποκτά νέα πίσω ελατήρια με αναθεωρημένες διαμέτρους και ρυθμίσεις.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι καλαμιών 33 mm, με διαδρομή 90 mm, εξασφαλίζειν εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο και είναι ρυθμισμένα ώστε να ταιριάζουν με τη νέα πίσω ρύθμιση για να προσφέρουν μια συμβατή, αλλά ελεγχόμενη οδήγηση. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών ήταν πάντα το κλειδί για τη σταθερότητα που εμφάνιζαν τα SH.

Η σίγουρη ικανότητα χειρισμού και η σταθερότητα του 125i σε μια ποικιλία οδοστρωμάτων και ελαστικών Michelin City Grip 2 χωρίς αεροθάλαμο, διαστάσεων 100/80-16 μπροστά και 120/80-16 πίσω.

Το ABS είναι στάνταρ. Τόσο οι μπροστινοί όσο και οι πίσω δίσκοι χρησιμοποιούν διάμετρο 240 mm.

Η μπροστινή δαγκάνα είναι διπίστονη, ενώ η πίσω μονή.

Περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη και τις τιμές των νέων SH 125i και SH 150i, θα έχουμε σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X