ΝΙPPONIA STATUS 125/150 – NIPPONIA AURA 125/150
Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα – και δεν αστειευόμαστε καθόλου – παρουσιάζουμε σήμερα, λίγες ώρες πριν αποκαλυφθούν στο Σαλόνι EICMA του Μιλάνο, τα νέα σκούτερ της ελληνικής εταιρίας Nipponia, με τα ονόματα Status και Aura.
Kαι τα δύο σκούτερ της εταιρίας Nipponia, που έχει έδρα στη Ν. Σμύρνη και είναι ιδιοκτησία του Ανδρέα Γκοργκόλη, χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα με 125 και 150 κυβικά εκατοστά. Οι ιπποδυνάμεις τους φτάνουν, για τον μικρότερο κινητήρα τους 9,3 ίππους και για τον μεγαλύτερο τους 10,5 ίππους. Η ψύξη γίνεται με αερο-ελαιόψυξη και η τροφοδοσία με καρμπυρατέρ. Η τροφοδοσία με ψεκασμό στα Nipponia θα διατίθεται στους κινητήρες, από τα μέσα του 2012. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα, ενώ – σημαντικότατη βοήθεια σε περίπτωση πεσμένης μπαταρίας – υπάρχει και μανιβέλα, στην αριστερή πλευρά του κινητήρα.
ΝΙPPONIA AURA 125 – 150
Το Aura 125/150 είναι βασισμένο στη σχεδίαση του Σωτήρη Κωβού, την οποία είχαμε δει στο Nipponia Arte 150 , με τη διαφορά ότι το μπροστινό κομμάτι του σκούτερ έχει αλλάξει, για να δεχτεί δύο προβολείς πλέον και να κοντύνει το τελευταίο αιχμηρό εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο ήταν χαρακτηριστικό του Arte.
Πάνω από τους πολυεδρικούς προβολείς και τα led που τους πλαισιώνουν (φλας) υπάρχει γρίλια που ανεβαίνει προς τα πάνω μέχρι να συναντήσει το μαύρο κομμάτι του ανώτερου τμήματος της ποδιάς που ενώνεται με τη “ζελατίνα” του τιμονιού.
Το μπροστινό φτερό είναι κοντό και βαμμένο μαύρο, ενώ η σχεδίαση των χυτών αλουμινένιων ζαντών είναι μοναδική, με 7 μπράτσα και σχισμές, αλλά και τελείως διαφορετική όψη από κάθε πλευρά, δεξιά ή αριστερά. Η ποδιά είναι επίπεδη, η “κολόνα” του τιμονιού μοναδικής σχεδίασης, όπως ακριβώς και το οπίσθιο τμήμα του Aura, που είναι ευμεγέθες στο κέντρο για να τελειώσει αιχμηρά, μεταφέροντας μια εικόνα ανθεκτικότητας και ρώμης. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα και “χωνευτά” μέσα στα πλαϊνά πλαστικά.
Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς, οι οποίοι είναι διαμέτρου 13 ιντσών. Το μπροστινό δισκόφρενο διαθέτει δαγκάνα δύο εμβόλων. Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 130/60 μπροστά και ακριβώς το ίδιο πίσω. Το πιρούνι είναι τηλεσκοπικό και στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Το ύψος της σέλας φτάνει χαμηλά, στα 760 χιλιοστά, ενώ το βάρος τα 136 κιλά. Υπάρχουν χειρολαβές και σχάρα, αλλά και αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα. Τα όργανα του Nipponia Aura διαθέτουν οθόνη LCD.
Τα Nipponia Aura 125 και Aura 150 θα κυκλοφορήσουν στα εξής χρώματα: μπλε, πορτοκαλί, γαλάζιο, άσπρο, καφέ, κόκκινο και μαύρο.
ΝΙPPONIA STATUS 125 – 150
Και εδώ συναντάμε δύο κυβισμούς, σε 125 και 150, κι αυτό γιατί τα 125 στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη νομοθεσία αποτελούν το πρώτο δίπλωμα για κάποιον που ξεκινάει ή οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου (π.χ. Γαλλία). Τα 150 κυβικά υπάρχουν κυρίως για την Ιταλία, όπου είναι ο ελάχιστος κυβισμός για να μπορέσει να βγει δίτροχο σε Εθνική οδό.
Τo Status χαρακτηρίζεται από τους μεγαλύτερους τροχούς που είναι 16 ιντσών και το πιο αιχμηρό μπροστινό τμήμα της ποδιάς/φέρινγκ. Και σε αυτό το μοντέλο χρησιμοποιούνται η μοναδικής σχεδίασης ζάντες, οι οποίες σε αυτό το μοντέλο είναι γυαλισμένες. Οι δύο πολυεδρικοί προβολείς δεν ενώνονται στην περίπτωση του Status, αλλά είναι ξεχωριστοί και διαθέτουν led στα φλας στο μοντέλο 150, τη στιγμή που το 125 έχει πιο στενούς προβολείς και κοινά φλας. To μέγεθος του Status είναι μεγαλύτερο και το ύψος σέλας φτάνει τα 790 χιλιοστά. Το ρεζερβουάρ είναι 9.0 λίτρων και το βάρος βρίσκεται στα 138 κιλά. Τα λάστιχα είναι μπροστά 110/70 και το πίσω 130/70, με τα φρένα να είναι δισκόφρενα και στους δύο τροχούς. Η σέλα είναι δύο επιπέδων και το δάπεδο είναι επίπεδο για εύκολο πέρασμα του ποδιού και για ευκολότερη μεταφορά μικροαντικειμένων.
Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, στο τιμόνι υπάρχει μικρή ζελατίνα και στο πίσω μέρος του σκούτερ υπάρχει σχάρα με ενσωματωμένες χειρολαβές. Τα όργανα του Νipponia Status 125 – 150 διαθέτουν στροφόμετρο με ένδειξη led, ένδειξη βενζίνης και ένδειξη μπαταρίας. Τα Status θα κυκλοφορήσουν στα εξής χρώματα: μπλε, πορτοκαλί, γαλάζιο, άσπρο, καφέ, κόκκινο και μαύρο.
Μείνετε συντονισμένοι στο SCOOTERNET γιατί σύντομα θα έχουμε να σας παρουσιάσουμε και τα νέα πρωτότυπα μοντέλα της Nipponia από το Σαλόνι του Μιλάνο όπως είχαμε ανακοινώσει σε προηγούμενό μας νέο (πατήστε ΕΔΩ για να το διαβάσετε).