Έρχεται το μεγάλο, δικύλινδρο “G”
Mετά τη μεγάλη επιτυχία του G368 –και στην Ελλάδα, με πολλές εκατοντάδες πωλήσεις – η Zontes αποφασίζει να επεκτείνει το γράμμα “G” και τα σκούτερ μεσαίου μεγάλου κυβισμού στην κατηγορία των Crossover Adventure με το Zontes G552 του 2026
Για άλλη μια φορά η Zontes ευθυγραμμίζεται με την εποχή της και παρουσιάζει ένα μοντέλο που έχει απήχηση στο κοινό των σκούτερ.
Πρόκειται λοιπόν για τον μεγάλο αδερφό του G368 που έχει μεν την ίδια εμφάνιση, αλλά μεγαλύτερο κινητήρα διαφορετικής διάταξης, όπως και πολλές διαφορές στα επιμέρους και ονομάζεται Zontes G552 2026.
Για παράδειγμα ο μπροστινός τροχός είναι 17 ιντσών (βλ Peugeot XP400) και μάλιστα με ακτίνες, έτσι όπως πρέπει να έχει ένα σκούτερ διπλής χρήσης, για να μπορεί να κινείται και στο χώμα.
Το πιρούνι είναι ανάποδο και πίσω συναντάμε ανάρτηση με μονό αμορτισέρ (το 368 έχει δύο αμορτισέρ).
Το Zontes G552 φοράει έναν δικύλινδρο σε σειρά, με επικλινείς κυλίνδρους κινητήρα 531 cc, απόδοσης 52 ίππων στις 7.250 rpm και 5,71 kg.m ροπής στις 5.500 rpm.
Αυτός ο καινοτόμος κινητήρας διαθέτει το μπλοκ τοποθετημένο στο πλαίσιο και το κιβώτιο ταχυτήτων ενσωματωμένο στο “αλουμινένιο ψαλίδι”/θήκη.
Εντυπωσιακό είναι το νούμερο που ανακοινώνεται για το βάρος του Zontes G552 στα 212 κιλά γεμάτο!
Αυτό σημαίνει πως το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων είναι πλήρες και πως οι μηχανικοί της Zontes έχουν μειώσει το βάρος σε καίρια σημεία, για να πιάσουν την επίδοση των “λιγότερων από 200 κιλών”.
Ο μπροστινός τροχός είναι όπως είπαμε διάστασης 17 ιντσών, ενώ ο πίσω είναι στις 15 ίντσες (ελαστικά tubeless σε μεγέθη 120/70-17 και 160/60-15 αντίστοιχα – λάστιχα της Michelin. ).
Δύο δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου έχει ο μπροστινός τροχός με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και υπάρχει και χειρόφρενο.
Ρυθμιζόμενο είναι το πιρούνι στην συμπίεση και την επαναφορά, ενώ ρυθμίσεις έχει και το πίσω αμορτισέρ.
Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 770 mm, με το μεταξόνιο στα “παραδοσιακά” 1.550 mm.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα/”βοηθήματα” είναι της Bosch, με γκάζι ride-by-wire, cruise control, λειτουργίες οδήγησης, Off-Road ABS και έλεγχο πρόσφυσης TCS αμφότερα με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Επίσης διαθέτει σύστημα Keyless, οθόνη TFT 8 ιντσών με επεξεργαστή υψηλής απόδοσης. συνδεσιμότητα, mirroring, κάμερα μπροστά και πίσω υψηλής ανάλυσης, joystick για εύχρηστη πλοήγηση στα διάφορα μενού και λειτουργίες, TPMS, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προβολάκια LED.
Για την off road φύση του 552 υπάρχουν προστατευτικά κάγκελα για τα πλάγια της ποδιάς, ρυθμιζόμενο τιμόνι, προστατευτικές με μεταλλικό πλαίσιο, εξτρά αναδιπλούμενα χαμηλά μαρσπιέ για να σηκώνεται ο αναβάτης όρθιος στο χώμα, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα και μανέτες που ρυθμίζονται.
Τέσσερα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην αγορά το 2026 που χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και τον δικύλινδρο κινητήρα φυσικά: 552Z/S (Τouring), 552G (Αdventure) και 552H ( Sport).
Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το πολύ ενδιαφέρον μοντέλο θα έχουμε συντομα.





































