fbpx

YΑΜΑΗΑ TRICITY 300: Ανακοίνωση άφιξης και τιμής!

Δυναμική είσοδος… με τρεις τροχούς

Η Yamaha ανακοίνωσε την τιμή του νέου τρίτροχου σκούτερ Tricity 300, που θα διατίθεται στην αγορά από τον Ιούλιο

Η Yamaha, υπηρετώντας την αστική μετακίνηση, αναβαθμίζει την κατηγορία δίτροχων που έχει δημιουργήσει κάτω από τον τίτλο “Urban Mobility” με το ολοκαίνουργιο Tricity 300 – ένα σύγχρονο τρίτροχο μοντέλο με υψηλές προδιαγραφές για την κατηγορία.

Το δυναμικό στυλ του Yamaha Tricity 300 φέρνει μια νέα, σπορ εμφάνιση στα τρίτροχα σκούτερ πόλης και, επειδή είναι το πιο ελαφρύ μοντέλο στην κατηγορία του, είναι επίσης ιδανικό για αναβάτες με μικρότερη οδηγική εμπειρία.

Εύκολο στην οδήγηση, μπορεί να οδηγηθεί και από οδηγούς αυτοκινήτων με δίπλωμα αυτοκινήτου εκδοθέν μέχρι 18/1/2013.

Το Tricity 300 διαθέτει αποκλειστικό σύστημα συνδυασμένης κλίσης τροχών (LMW) της Yamaha, με εύκολο και ασφαλή χειρισμό.

Η ύπαρξη δύο μπροστινών τροχών σημαίνει ότι ο αναβάτης επωφελείται από την αυξημένη πρόσφυση των μπροστινών τροχών και από την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη πέδηση, χάρη στα δύο μπροστινά δισκόφρενα, πράγμα που ενισχύει τη σταθερότητα και τη σιγουριά.

Το ελαφρύ πλαίσιο έχει κατανομή βάρους σχεδόν 50:50 μπροστά και πίσω με τον αναβάτη στη σέλα, και το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης, συμβάλλουν στην ελαφριά  αίσθηση του τιμονιού και τη σταθερότητα του Tricity 300, καθιστώντας το ιδανικό για αναβάτες που δεν έχουν εμπειρία στους δύο τροχούς.

Συνδυάζοντας σχεδιαστικά στοιχεία από τα ΤMAX, ΧΜΑΧ, καθώς και στοιχεία του DNA της NIKEN 900, το Tricity 300 έχει ένα κοντό και σχετικά στενό μπροστινό τμήμα, ενώ οι μεγάλοι μπροστινοί τροχοί 14 ιντσών και τα φαρδιά ελαστικά 120 χιλιοστών μεταδίδουν μια αίσθηση σταθερότητας και πρόσφυσης του μπροστινού μέρους.

Το νέο Tricity 300 κινείται με τον πιο σύγχρονο κινητήρα Blue Core της Yamaha – έναν από τους πιο εξελιγμένους σχεδιαστικά στην κατηγορία, που προσφέρει επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.

Ο υγρόψυκτος τετράχρονος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας των 300 κ.εκ. με έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής (1ΕΕΚ), είναι ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται στο κορυφαίο σε πωλήσεις σπορ σκούτερ της Yamaha, το XMAX 300.

Το Tricity 300 είναι το ελαφρύτερο μοντέλο στην κατηγορία του και διαθέτει δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου με σύστημα ABS, για μεγαλύτερο έλεγχο σε κάθε ποιότητας οδόστρωμα.

Ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα χωράει δύο κράνη full-face ή ένα κράνος full-face και έναν χαρτοφύλακα μεγέθους A4, ενώ ο χώρος διαθέτει και εσωτερικό φωτισμό LED.

Τα χαρακτηριστικά στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνουν επίσης σύστημα λειτουργίας με έξυπνο κλειδί και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ευανάγνωστα όργανα LCD και φρένο στάθμευσης.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό του νέου Tricity 300 είναι το σύστημα υποβοήθησης όρθιας θέσης, που παρέχει επιπλέον πρακτικότητα, βοηθώντας το σκούτερ να μένει όρθιο όταν ακινητοποιείται. Μόλις ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, το σύστημα υποβοήθησης όρθιας θέσης απενεργοποιείται αυτόματα, επιτρέποντας την ομαλή και εύκολη εκκίνηση.

Επειδή βοηθάει στο να μείνει το Tricity 300 σε όρθια θέση προσωρινά, το σύστημα υποβοήθησης όρθιας θέσης διευκολύνει επίσης την τοποθέτηση του οχήματος στο κεντρικό σταντ.

Το Tricity 300 θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα: Nimbus Grey, Tech Kamo και Gunmetal Grey, και θα κυκλοφορήσει τέλη Ιουνίου, αρχές Ιουλίου του 2020 στην τιμή των 8.290 ευρώ.  

Yamaha Tricity 300 – Βασικά χαρακτηριστικά

  • Δυναμικό νέο τρίτροχο μοντέλο Urban Mobility με ενισχυμένη αίσθηση σταθερότητας
  • Εύκολο στην οδήγηση, μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου εκδοθέν μέχρι 18/1/2013.
  • Σύγχρονο, δυναμικό design
  • Σύστημα υποβοήθησης όρθιας θέσης για μεγαλύτερη πρακτικότητα
  • Οικονομικός, ισχυρός και αθόρυβος κινητήρας Blue Core 300 κ.εκ.
  • Το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία για ευελιξία και εύκολη στάθμευση
  • Χώρος αποθήκευσης για 2 κράνη full-face – ή 1 κράνος full-face και έναν χαρτοφύλακα A4
  • Φώτα LED, όργανα LCD και πρακτική λειτουργία με έξυπνο κλειδί
  • TCS, ABS, ενοποιημένο σύστημα πέδησης και φρένο στάθμευσης

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ