fbpx

Voge SR450X 2026: Crossover, δικύλινδρος κινητήρας, κάμερες και ραντάρ!

Κομψό, Crossover και υπερεξοπλισμένο

Με άλματα προχωράει η Voge, κάνοντας τη φετινή έκπληξη στο χώρο των σκούτερ και παρουσιάζοντας ένα δικύλινδρο μοντέλο στα μεσαία κυβικά. Το Voge SR450X του 2026 με απόδοση σχεδόν 42 ίππων μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι των premium maxi scooter… και όχι μόνο

Στο σαλόνι του Μιλάνο αποφάσισε η Voge να παρουσιάσει το σκούτερ-έκπληξη της χρονιάς (ή την πρώτη έκπληξη αν προτιμάτε) με το SR450X που χρησιμοποιεί – όχι μονοκύλινδρο – αλλά δικύλινδρο κινητήρα. Και δεν είναι μόνον αυτό.

Το 450 φοράει και το γράμμα “Χ” στον κωδικό του, πράγμα που σημαίνει πως φιλοδοξεί να κινείται και στο χώμα, εμπίπτοντας λοιπόν στην νεότευκτη κατηγορία των Urban Adventure ή Crossover.

Aυτό φαίνεται από το αιχμηρό μπροστινό τμήμα του φέρινγκ, το ανάποδο πιρούνι (!) αλλά και τον μεγάλο μπροστινό τροχό στις 17 ίντσες (!), τις ακτίνες και το μονό δισκόφρενο μπροστά.

Παράλληλα το Voge SR450X είναι το πρώτο στην κατηγορία κυβισμού του που διαθέτει ραντάρ!

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι φυσικά τετράχρονος, υγρόψυκτος με 8 βαλβίδες στην κεφαλή του, με κυβισμό 398 cc και αποδίδει 41,85 ίππους, με τη ροπή στα 4,28 kgm.

Mε τον μεγάλο μπροστινό τροχό, τις αυξημένες διαδρομές αναρτήσεων, αλλά και όλη την αρχιτεκτονική του σκούτερ, το ύψος από το έδαφος ανεβαίνει στα 180 mm.

To μεταξόνιο ανοίγεται μέχρι τα 1.518 mm, η σέλα απέχει 795 mm από το έδαφος, ενώ η εταιρία ανακοινώνει βάρος 220 κιλών άδειο (18λιτρο ρεζερβουάρ) και τελική ταχύτητα στα 139 km/h.

Το μπροστινό δισκόφρενο είναι μεγάλης διαμέτρου 310 mm με ακτινική δαγκάνα, ενώ το πίσω έχει διάμετρο 240 mm, με δικάναλο ABS.

Οι αναρτήσεις είναι της Kayaba μπροστά και πίσω (δύο αμορτισέρ με δοχεία αζώτου), η μεγάλη ζελατίνα ρυθμίζεται σε ύψος ηλεκτρικά, ενώ τα γκριπ και η σέλα σέλα είναι θερμαινόμενα.

Ο εξοπλισμός του Voge SR450X 2026 εμφανίζεται πλούσιος όπως όλα τα μοντέλα της Voge, με έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη 7 ιντσών, με συνδεσιμότητα για κινητό.

Υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών του φέρινγκ/ποδιάς, εξτρά ενσωματωμένα προβολάκια κάτω από το ρύγχος, και προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι.

Παράλληλα υπάρχει και traction control (το οποίο λογικά θα πρέπει να απενεργοποιείται για κίνηση στο χώμα) τα λάστιχα είναι διπλής χρήσης ασφάλτου/χώματος, υπάρχει σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών, κάμερες καταγραφής μπροστά και πίσω, αλλά και το ραντάρ όπως είπαμε στον πρόλογο. Απ’ όλα και κάτι παραπάνω έχει το SR450X…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X