fbpx

QJMotor: Κυκλοφορεί δικό της… Italjet Dragster

H QJMotor είχε εν πολλοίς κατασκευάσει το Dragster για την Italjet και τώρα επεκτείνει την γκάμα της με το δικό της μοντέλο

Δικά της ήταν τα σχέδια για το υπερβολικό και φιλόδοξο σκούτερ/μοτοσυκλέτα Dragster 700 που είχε προτείνει στην Ιtaljet – η ιταλική εταιρία όπως κάνει συχνά, πολλά υπόσχεται λίγα κάνει – τα πήρε και σκέφτεται να προχωρήσει σε ένα από τα πιο τολμηρά βήματα στο χώρο των σκούτερ.

Πρόσφατα η QJMotor κυκλοφόρησε ένα teaser βίντεο, από το οποίο μαθαίνουμε ότι θα επεκτείνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της, καθώς σχεδιάζει την κυκλοφορία του QJ700-8K.

Πρόκειται για ένα maxi σκούτερ, του οποίου η ταχύτητα φτάνει περίπου τα 190 χλμ./ώρα (!), ενώ εφοδιάζεται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο και συμβατικό συμπλέκτη.

Ο σχεδιασμός του βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Italjet Dragster 700, με επιθετικές γραμμές και γωνιές, το ιδιαίτερο αυτό σχήμα που προτιμά η Italjet και πλαίσιο χωροδικτύωμα – πανομοιότυπο δείγμα της premium ιταλικής σχεδιαστικής σχολής.

ιτα

Εδώ βέβαια πρέπει να θυμηθούμε ότι κάτω από τα πλαστικά και τις ιταλικές σημαίες πάνω στο Italjet Dragster 700, τα περισσότερα από τα εξαρτήματα ήταν εξελιγμένα και φτιαγμένα από την QJMotor, η οποία τώρα αποφάσισε να τα συνδυάσει και να φτιάξει το δικό της μοντέλο.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 693cc αποδίδει 76 ίππους στο QJMotor QJ700-8K, με την τελική ταχύτητα όπως προαναφέρθηκε να φτάνει τα 190 χλμ./ώρα.

To βάρος είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από αυτό του Italjet Dragster, καθώς το μοντέλο της QJMotor φτάνει τα 205 κιλά (αντί για 190), όμως το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό, οι αναρτήσεις προέρχονται για άλλη μια φορά από την Marzocchi και τα φρένα από την Brembo.

Αυτό που κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι η επιλογή κανονικού κιβωτίου ταχυτήτων με χειροκίνητο συμπλέκτη – ένα σπάνιο χαρακτηριστικό για σκούτερ – το οποίο έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη “συνηθισμένη” CVT μετάδοση των maxi σκούτερ.

Πρόκειται για μια κίνηση που υπογραμμίζει τον «μεικτό» χαρακτήρα του: ένα σκούτερ που σού δίνει… μοτοσυκλετιστική εμπειρία, με αλλαγές σχέσεων από τον αναβάτη.

Το ερώτημα που παραμένει είναι το «πού θα εμφανιστεί» και αν θα το δούμε στην Ευρώπη;

Οι πιθανότητες μοιάζουν μικρές, αφού το λογικότερο είναι η Italjet να έχει κάποιο είδους συμβόλαιο με την QJMotor (που όπως είπαμε ουσιαστικά έφτιαξε σε μεγάλο βαθμό το Dragster 700) ώστε να μην ανταγωνίζονται στις ίδιες αγορές.

Τελικά, η είδηση αναδεικνύει δύο κρίσιμες νέες πραγματικότητες στον χώρο του σκούτερ και της μοτοσυκλέτας.

Πρώτον, την τεχνική σύμπλευση μεταξύ premium «ευρωπαϊκών» σχεδιασμών και κινεζικής παραγωγής τεχνογνωσίας – με τους Κινέζους να έχουν κάνει πραγματικά άλματα τα τελευταία χρόνια, όσον αφορά τόσο την τεχνογνωσία όσο και την ποιότητά τους – και δεύτερον, την ευελιξία στη στρατηγική, που επιτρέπει σε εταιρίες όπως η QJMotor να χρησιμοποιούν ήδη ανεπτυγμένες πλατφόρμες και εξαρτήματα για να λανσάρουν ταχύτατα νέα μοντέλα προσανατολισμένα σε διαφορετικά τμήματα αγοράς.

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X