Νέος κινητήρας, νέα ισχύς
Το νέο Piaggio Medley 200, χωρίς αισθητικές αλλαγές από τα μικρότερα αδέλφια του 125 και 150, ανεβάζει τον κυβισμό του στα 175 κυβικά εκατοστά, παίρνει το όνομα 200 και προσφέρει στην οικογένεια των Medley περισσότερη δύναμη από ποτέ.
Το Piaggio Medley έγινε δημοφιλές στις ευρωπαϊκές αγορές επειδή συνδυάζει την πρακτικότητα, τις επιδόσεις και την καλή εμφάνιση του που εκφράζει το γνήσιο ιταλικό στυλ.
Για το 2025, το Piaggio Medley κάνει ένα νέο άλμα προς τα εμπρός, μπαίνοντας στην κατηγορία των 200αριών, μιας και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Piaggio Group που χρησιμοποιεί μέχρι σήμερα το Aprilia SR GT 200 με 175 κυβικά εκαστοστά.
Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με ψεκασμό, η ισχύς φτάνει τους 17,4 ίππους (13 kW), με τη ροπή να αυξάνεται στα 16,5 Nm. Στο δρόμο, αυτές οι αξίες μεταφράζονται σε καλύτερες επιταχύνσεις και υψηλότερη τελική.
Το αυτόματο κιβώτιο είναι φυσικά συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης (CVT).
Το Piaggio Medley 200 είναι εξοπλισμένο με ένα – κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας – σύστημα εκκίνησης και διακοπής της λειτουργίας του κινητήρα (Start and Stop) της Piaggio, το RISS.
Αυτή η λύση εξαλείφει την κλασική μίζα εκκίνησης, με τα οφέλη να είναι πολλά: εξαιρετικά αθόρυβη εκκίνηση, βελτιωμένη ελαφρότητα και αξιοπιστία και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
Το στυλ του Piaggio Medley τονίζει την σπορ φύση του: το μπροστινό μέρος διαθέτει κομψές αλλά δυναμικές και ρομαντικές συνάμα γραμμές, όπως και το τιμόνι, όπου φιλοξενείται ο μπροστινός προβολέας full-LED και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD.
Το πίσω άκρο του σκούτερ διατηρεί τις συμπαγείς διαστάσεις του παρά τον αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος είναι πολύ ευρύχωρος για ένα σκούτερ της συγκεκριμένης κατηγορίας με μεγάλους τροχούς.
Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο προσεκτικά σχεδιασμένο σχήμα της ουράς και την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πατώματος: μια λύση που αυξάνει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος κάτω από το κάθισμα και παρέχει πρόσθετα πλεονεκτήματα, όπως η δυνατότητα ανεφοδιασμού χωρίς να ανοίγει η σέλα, και η βελτιωμένη κατανομή βάρους με καλύτερη οδική συμπεριφορά στο δρόμο.
Η σέλα ανοίγει ηλεκτρικά και ελέγχεται από κουμπί στο τιμόνι, διαθέτει, όμως, επίσης και μηχανικό άνοιγμα που βρίσκεται στην περιοχή της ποδιάς.
Το πλαίσιο του Piaggio Medley 200 βασίζεται σε έναν τύπο πλαισίου μονής, χαμηλής ραχοκοκκαλιάς κατασκευασμένο από χαλύβδινους σωλήνες, ενισχυμένους με σωληνωτά τμήματα, συμβάλλοντας στη συνολική στιβαρότητά του.
Οι ζάντες – 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω – είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο και διαθέτουν κομψή διαιρούμενη σχεδίαση έξι ακτίνων. Είναι σχεδιασμένες για χρήση με ελαστικά 100/80 και 120/70.
Την ενεργητική ασφάλεια αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από δύο δισκόφρενα διαμέτρου 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω με πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων, που συνοδεύονται από σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS δύο καναλιών.
Το Piaggio Medley προσφέρει επίσης συνδεσιμότητα: με το σύστημα Piaggio MIA (που προσφέρεται στάνταρ στην έκδοση S), ένα smartphone μπορεί να συνδεθεί με το σκούτερ μέσω Bluetooth, επιτρέποντας τη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, φωνητικών εντολών και μουσικής μέσω του οργάνου.
Το νέο Piaggio Medley 200 του 2025 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Medley και Medley S. Το Medley S διακρίνεται για τα μαύρα φινιρίσματα και τις λεπτομέρειες, προσδίδοντας σπορ εμφάνιση στις ζάντες των τροχών, τα αμορτισέρ, τη χειρολαβή του συνοδηγού και λοιπές λεπτομέρειες.
Οι χρωματικοί συνδυασμοί του Medley S είναι οι εξής: Nero Meteora (Μαύρο ματ), Bianco Luna (Λευκό), Blu Ardesia (Μπλε ματ) και Oro Opaco (Κίτρινο), και συνδυάζονται πάντα με μαύρη σέλα και εσωτερικές επενδύσεις ποδιάς.
Το απλό Piaggio Medley 200, έρχεται σε πιο κλασικά χρώματα, όπως Grigio Astrale (Γκρι) και Nero Abisso (Μαύρο), και τα δύο σε συνδυασμό με μαύρη σέλα και εσωτερικές επενδύσεις ποδιάς. Αυτά τα χρώματα συνδυάζονται με ένα κομψό φινίρισμα αλουμινίου στις ζάντες των τροχών και στη χειρολαβή του συνοδηγού.
Οι τιμές των Piaggio Medley 200 και Piaggio Medley 200 S, που θα αντικαταστήσουν το πιθανότερο τα Medley 150, δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ούτε και η ημερομηνία άφιξής τους στην αγορά.