fbpx

LetBe Velocity & Mecha: Προτάσεις στα 125 και 200cc

Με εκδόσεις διαφορετικού κυβισμού, το Velocity αποτελεί ένα σκούτερ πόλης με 16″ τροχό, ενώ το Mecha ξεχώρισε για τη φουτουριστική του σχεδίαση στο περίπτερο της LetBE

Η επιστροφή της LetBe στην EICMA 2025 στο Μιλάνο δεν πέρασε απαρατήρητη – και όχι άδικα, ειδικά με την παρουσίαση του καινοτόμου σχεδιαστικά Mecha  

Η εταιρία, που ανήκει στον κινεζικό Haojin Group, έναν βιομηχανικό κολοσσό με παραγωγική δυνατότητα που ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δίκυκλα τον χρόνο, παρουσίασε μια σειρά από νέα σκούτερ που δείχνουν ξεκάθαρα πως η LetBe δεν θέλει να θεωρείται απλά άλλη μια «χαμηλού κόστους» μάρκα 

Με πιο ώριμο σχεδιασμό, τεχνολογικό εξοπλισμό που ξεφεύγει από τα αναμενόμενα και μια πιο φιλόδοξη ταυτότητα, η LetBe δείχνει έτοιμη να σταθεί απέναντι σε Ευρωπαίους και Ιάπωνες κατασκευαστές. 

Ανάμεσα στα νέα μοντέλα, τα Velocity και Mecha συγκέντρωσαν τα περισσότερα βλέμματα – δύο σκούτερ με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα αλλά κοινή φιλοσοφία: να συνδυάσουν την τεχνολογία με την καθημερινότητα. 

 

Το Velocity (που κυκλοφορεί και στην στην Ελλάδα με κινητήρα 125 κυβικών) ανεβάζει τον κυβισμό του, παίρνει το όνομα 200 και γίνεται το πιο «ώριμο» και αστικό μοντέλο της μάρκας, πάντα σχεδιασμένο με ευρωπαϊκή λογική και κομψή απλότητα.  

Οι μεγάλοι τροχοί (16 ίντσες εμπρός, 14 πίσω) εξασφαλίζουν σταθερότητα και άνεση στις μετακινήσεις, ενώ το πλαίσιο και η εργονομία δείχνουν προσεκτικά μελετημένα για χρήση στην πόλη. 

 Κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις, 125 και σε 200cc πλέον, όπου εξοπλίζεται με υγρόψυκτους, τετραβάλβιδους κινητήρες 125 και 200 κυβικών αντίστοιχα, ενώ η απόδοση συνδυάζεται με σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα.  

ABS, traction control, πλήρης LED φωτισμός, keyless εκκίνηση και ψηφιακή οθόνη είναι όλα στάνταρ, κάτι που δεν συναντάται συχνά στην κατηγορία του.  

Η LetBe φαίνεται να δίνει έμφαση στην αίσθηση ποιότητας, από τα πλαστικά μέχρι τις λεπτομέρειες της συναρμολόγησης, δείχνοντας ότι πλέον δεν αρκεί η «καλή τιμή» για να πείσει τους αγοραστές — χρειάζεται και χαρακτήρας. 

Από την άλλη, το Mecha εκπροσωπεί τη φουτουριστική, πιο «αντισυμβατική» πλευρά της LetBe.  

Το όνομά του δεν είναι τυχαίο: η σχεδίαση μοιάζει βγαλμένη από κόμικ ή ταινία επιστημονικής φαντασίας, με αιχμηρές γραμμές, επιθετικά φωτιστικά σώματα και λεπτομέρειες που θυμίζουν περισσότερο ηλεκτρικό πρωτότυπο παρά βενζινοκίνητο σκούτερ παραγωγής.  

Προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις (125, 160 και 200 cc) και διαθέτει φρένα NissinABS της BoschTraction Control και ένα εξελιγμένο keyless σύστημα που ελέγχει όχι μόνο την εκκίνηση αλλά και το άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ και του αποθηκευτικού χώρου.  

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, αλλά η ουσία του Mecha βρίσκεται στη διαφορετική του προσέγγιση: δεν είναι ένα ακόμα commuter, αλλά μια προσπάθεια να επαναπροσδιοριστεί το design και η εμπειρία του σύγχρονου σκούτερ πόλης. 

Η LetBe δείχνει να κινείται με αυτοπεποίθηση σε μια αγορά που μέχρι πρόσφατα την αντιμετώπιζε με επιφυλακτικότητα.  

Τα Velocity και Mecha δεν είναι απλώς δείγματα παραγωγικής δύναμης, αλλά δείχνουν μια φιλοσοφία ωρίμανση και περάσματος στη φάση της δημιουργίας και όχι της απλής μίμησης 

Αν αυτή η πρόθεση συνοδευτεί από σωστή δικτύωση και after sales υποστήριξη, τότε ίσως στο μέλλον δούμε τη LetBe να στέκεται ισότιμα δίπλα σε ονόματα που σήμερα θεωρούμε δεδομένα στην ευρωπαϊκή αγορά. 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ