fbpx

Kymco Dink R 125 και R 150: Έτοιμα για την πόλη

Mini GT σε δυο εκδόσεις

Πρόκειται για την πιο πρόσφατη έκδοση του μακροβιότερου μοντέλου της Ταϊβανέζικης εταιρίας, που εμφανίστηκε πέρσι σε πρωτότυπη μορφή. Εδώ και είκοσι τουλάχιστον χρόνια, τα Dink προσφέρονται σε διάφορες παραλλαγές και κινητήρες, πάντα όμως στοχεύοντας στην αστική μετακίνηση. Για φέτος, η εμφάνιση έγινε ακόμα πιο δυναμική.

Όπως και πριν, έτσι και τώρα οι δύο εκδόσεις του νέου Kymco Dink R (η μία με επίπεδο πάτωμα και η άλλη με τούνελ – αναλόγως των αναγκών του καθενός) είναι αφιερωμένες στους ανθρώπους των πόλεων και στα μεγάλα προβλήματα μετακίνησης που αντιμετωπίζουν στα πολυσύχναστα κέντρα τους.

Kymco Dink R 125/150 με επίπεδο πάτωμα

Το Kymco Dink R είναι ένα συμπαγές σκούτερ mini GT, χάρη στο μεταξόνιο που φτάνει τα 1370 mm και το βάρος, άνευ υγρών, στα μόλις 127 kg.

Kymco Dink R 125/150 με τούνελ στο πάτωμα

Καταρχάς είναι ο σχεδιασμός των Dink R που κάνει τη διαφορά, όχι μόνο από τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρίας, αλλά και απ’ όλους τους ανταγωνιστές του.

Η έξυπνη προσθήκη στα νέα Dink R είναι το ρύγχος μπροστά από την ποδιά και πάνω από το μπροστινό φτερό. Τα Dink είχαν πάντα μια τάση προς τις αιχμές και αυτή τη φορά το ρύγχος φέρνει έναν αέρα Adventure, της κατηγορίας, δηλαδή, μοτοσυκλετών που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο “φτερό” σαν σήμα κατατεθέν.

Η μεγάλη ποδιά με φώτα full LED και η ψηλή ζελατίνα εγγυώνται βέλτιστη προστασία από τον άνεμο και όλα είναι σχεδιασμένα για μέγιστη πρακτικότητα: μεγάλη αντιολισθητική σέλα στα 795 mm από το έδαφος, ευρύχωρο επίπεδη πάτωμα για τη μία έκδοση.

O χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει (σύμφωνα με την εταιρία) δύο κράνη, συμπεριλαμβανομένου ενός φουλφέις. Επίσης υπάρχει μια δεύτερη θήκη για μικροαντικείμενα στην ποδιά.

Ο κινητήρας διατίθεται σε δύο παραλλαγές, 125 cc και 150 cc, και είναι έτσι σχεδιασμένος και ρυθμισμένος ώστε να ταιριάζει σε όσους θέλουν να κάνουν εύκολες και γρήγορες μικρο-διαδρομές.

Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, 4χρονος, αερόψυκτος και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνει τους κραδασμούς στο ελάχιστο τόσο κατά την οδήγηση όσο και όταν σταματάει το σκούτερ στα φανάρια. Η βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

Το πλαίσιο είναι ελαφρά διαφορετικό στις δύο εκδόσεις, με σωλήνες να περνούν κάτω από το τούνελ στα σκούτερ με το υπερυψωμένο μεσαίο τμήμα. Οι τροχοί είναι 13″, με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω, και σε αυτούς έχουν τοποθετηθεί δισκόφρενα με δικάναλο ABS και στους δύο κυβισμούς.

Τα Dink R είναι επίσης καλά εξοπλισμένα: διαθέτουν υποδοχή USB, ψηφιακά όργανα τριών αισθητικών επιλογών για σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας Kymco Noodoe. Επίσης η έκδοση με το επίπεδο πάτωμα διαθέτει γάντζο αποσκευών.

Τα Kymco Dink R 125 και 150 Dink απευθύνονται το πρώτο σε κατόχους άδειας οδήγησης A1 και το δεύτερο σε κατόχους άδειας Α2, μιας και η έκδοση του 150cc που δημιουργήθηκε ειδικά για την Ιταλία, ώστε να μπορούν να ταξιδέψουν οι χρήστες του στον αυτοκινητόδρομο.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 6 λίτρων και η έκδοση κινητήρα 150 cc διαθέτει σύστημα χωρίς κλειδί (keyless) για να εκκινεί ο κινητήρας και να ανοίγει τη σέλα χωρίς τη χρήση διακοπτών.

Περισσότερες πληροφορίες για τις δυο εκδόσεις των Kymco Dink R θα έχουμε σύντομα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ