Ένα Α1 παντός εδάφους
Η Keeway παρουσίασε το XDV 125 EVO, ένα 125άρι διπλωμάτων Α1, παντός εδάφους που πατάει σαφώς πάνω στις αρχετυπικές γραμμές του “πατριάρχη” των Urban Adventure σκούτερ, του Honda X-ADV 750.
Σχεδιασμένο για να προσφέρει κάτι παραπάνω από μια απλή μετακίνηση , αφού μπορεί να κινείται και στο χώμα, το XDV φοράει σφηνοειδείς και ιδιαίτερα δυναμικούς προβολείς LED με φώτα ημέρας DRL, έχει αιχμηρή συνολικά σχεδίαση και ζελατίνα σχεδόν κάθετη, που θυμίζει μοτοσυκλέτες ραλί.
Το 125 διαθέτει την εμφάνιση ενός δίτροχου που μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου, κάτι που τονίζεται και από τα διπλής χρήσης ελαστικά, τις χρυσές ζάντες και το ανισόπαχο σωληνωτό τιμόνι, τύπου μοτοσυκλέτας.
Το XDV κινείται από έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο τετραβάλβιδο κινητήρα με χωρητικότητα 125 cc που αποδίδει 11,9 ίππους στις 8.500 rpm και 1.2 kgm ροπής στις 6.500 rpm, φυσικά με αυτόματη μετάδοση διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT.
Το Keeway XDV 125 EVO 2025 φοράει ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά διαδρομής 80 mm και δύο αμορτισέρ πίσω λαδιού-αερίου με ανωδιωμένα χρυσά ξεχωριστά δοχεία με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων.
Τα δισκόφρενα είναι τύπου μαργαρίτα διαμέτρου 240 mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα και 220 mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, με δικάναλο ABS.
Το σκούτερ διαθέτει και traction control στον βασικό εξοπλισμό, με δυνατότητα απενεργοποίησης για κίνηση στο χώμα, αλλά και ρυθμιζόμενη ζελατίνα και έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών.
Ο κεντρικός διακόπτης ελέγχεται από keyless σύστημα, όλα τα φώτα είναι full LED, οι διακόπτες στο τιμόνι είναι φωτιζόμενοι και υπάρχει φόρτιση USB.
Το νέο Keeway XDV 125 EVO έχει σηκώσει αρκετά το ύψος σέλας στα 870 mm (αυξάνοντας και την απόσταση του πατώματος από το έδαφος), ενώ το 10 λίτρων ρεζερβουάρ βρίσκεται ανάμεσα και κάτω από τα πόδια του αναβάτη.
Το σκούτερ ζυγίζει 145 kg πλήρες υγρών και φοράει τροχούς διαμέτρου 14 ιντσών μπροστά (ελαστικό 110/80) και 13 πίσω (ελαστικό 130/70).
Το Keeway XDV 125 EVO αναμένεται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2025.