Άνοιγμα προς τα κάτω
Επέκταση προς τους χαμηλότερους κυβισμούς κάνει η κινέζικη Keeway και φέρνει δυο νέα μοντέλα για το 2014, με το όνομα Cityblade (λεπίδες της πόλης), επίπεδο πάτωμα και 14άρηδες τροχούς, για εύκολη κίνηση μέσα στην πόλη φυσικά… ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΟΥ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ
Ενώ το Keeway Cityblade 250 που έχουμε παρουσιάσει στο Scooternet στο παρελθόν ήταν ένα maxi scooter με μεσαίες διαστάσεις τα μικρότερα αδελφάκια του με κινητήρες 125 και 150cc μοιάζουν περισσότερο με PCX (σε ελεύθερη μετάφραση) με σαφώς περισσότερες αιχμές.
Προς τιμήν της μεγάλης κινέζικης εταιρίας, τα Cityblade 125/150 δεν αντιγράφουν, αλλά προσπαθούν να διαφοροποιηθούν από πλευράς εμφάνισης και δεν τα καταφέρνουν άσχημα.
Η ιπποδύναμη του μονοκύλινδρου, αερόψυκτου, τετράχρονου κινητήρα με τις 2 βαλβίδες των 125 κυβικών φτάνει τους 9,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (διαμ.x διαδρ. 52,4×57,8mm). Για τον κινητήρα των 150 κυβικών η διάμετρος έχει ανέβει στα 57,4 και η ιπποδύναμη στους 10,4 ίππους.
Η τροφοδοσία των κινητήρων γίνεται με καρμπυρατέρ, ενώ η εκκίνηση με μίζα.
Το μεταξόνιο των Cityblade 125/150 είναι κοινό στα 1.330mm, αφού πέρα από τη διαφορετική διάμετρο του κυλίνδρου του κινητήρα τους είναι πανομοιότυπα. Η μπροστινή ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 89 χιλιοστών, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ με διαδρομή τροχού 65 χιλιοστών.
Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 760 χιλιοστά δίνοντας έτσι τη δυνατότητα χρήσης των σκούτερ και στα χαμηλότερα αναστήματα. Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου είναι 7.0 λίτρα, το βάρος του 125 φτάνει τα 122,5 κιλά και το 150 τα 123 κιλά.
Οι 14άρηδες τροχοί φρενάρουν από ένα δισκόφρενο ο καθένας, ο μπροστινός από έναν δίσκο διαμέτρου 240 χιλιοστών και ο οπίσθιος από ένα δίσκο διαμέτρου 220 χιλιοστών. Αμφότεροι είναι τύπου μαργαρίτα, ενώ το μπροστινό δισκόφρενο χρησιμοποιεί δαγκάνα με δύο έμβολα. Τα λάστιχα έχουν διαστάσεις 90-90-14 μπροστά και 100-90-14 πίσω.
Τα Keeway Cityblade 125/150 θα κυκλοφορήσουν σε μαύρο, άσπρο, μπλε, κόκκινο και γκρι μεταλλικό, επίσης θα κυκλοφορήσει μια περιορισμένη μαύρη ματ έκδοση με πιο σπορ στιλ.