Mε την αύρα του Παγκοσμίου
Με ειδικό χρωματισμό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στο μηχανικό σύνολο
Κατά την προσφιλή της συνήθεια τα τελευταία χρόνια, η Aprilia παρουσίασε και φέτος το SR GT Replica, δίνοντας στο σκούτερ της τον χρωματισμό των μοτοσυκλετών που συμμετέχουν στα MotoGP.
Το SR GT Replica φέρνει στον δρόμο τα χρώματα και τα γραφικά των RS-GP της εργοστασιακής ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας και πιο συγκεκριμένα τα MotoGP, με το ματ μαύρο φινίρισμα να συνδυάζεται με κόκκινες και μωβ λεπτομέρειες.
Το μεγάλο λογότυπο Aprilia δεσπόζει διαγώνια στα πλαϊνά και στο κεντρικό τούνελ, ενώ οι ζάντες είναι βαμμένες σε μαύρο με κόκκινα στοιχεία στο μπροστινό στεφάνι.
Στο σύνολο έρχονται να προστεθούν τα λογότυπα των χορηγών της Aprilia Racing και οι αριθμοί των Jorge Martin και Marco Bezzecchi, δίνοντας στο σκούτερ την εμφάνιση ενός μικρού “αδερφού” των αγωνιστικών πρωτοτύπων.
Η μηχανική βάση παραμένει αυτή του απλού Aprilia SR GT, με κινητήρες της οικογένειας i-get της Piaggio, σε δύο εκδόσεις: 125 και 174 κυβικών.
Ο μικρότερος αποδίδει 15 ίππους στις 8.750 rpm και 12 Nm ροπής στις 6.500 rpm, ενώ ο μεγαλύτερος κινητήρας που εξοπλίζει το 200άρι φτάνει τους 17,7 ίππους στις 8.500 rpm και τα 16,5 Nm στις 7.000 rpm.
Και οι δύο διαθέτουν τετραβάλβιδες κεφαλές, ηλεκτρονικό ψεκασμό και υγρόψυξη, πληρώντας τις προδιαγραφές Euro 5+, ενώ εξοπλίζονται και με σύστημα Start Stop.
Στον τομέα των αναρτήσεων, το Aprilia SR GT Replica εξοπλίζεται με πιρούνι Showa 33 χιλιοστών και διαδρομή 122 mm, ενώ πίσω υπάρχει διπλό αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης σε πέντε θέσεις και διαδρομή 102 mm.
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκο 260 mm εμπρός και 220 mm πίσω, με μονοκάναλο ABS (δηλαδή μόνο στον μπροστινό τροχό).
Οι τροχοί είναι 14” μπροστά και 13” πίσω, ενώ στην έκδοση Replica χρησιμοποιούνται ελαστικά με πιο σπορ χαρακτήρα σε σχέση με τα “all-terrain” που φορούν οι άλλες εκδόσεις SR GT.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 175 mm, δίνοντας μεγαλύτερα περιθώρια για καθημερινές ανωμαλίες του δρόμου, ενώ πρόκειται για ένα σχετικά μαζεμένο σκούτερ, με πλάτος 765 mm και μεταξόνιο στα 1.350 mm.
Με βάρος 144 κιλά στην έκδοση 125 και 148 κιλά στην έκδοση 200, το SR GT Replica παραμένει κοντά στα δεδομένα της κατηγορίας του.
Η διαφοροποίησή του βρίσκεται κυρίως στην εμφάνιση και στο πνεύμα που μεταφέρει από τις πίστες στη σειρά παραγωγής.
To Aprilia SR GT 125 Replica διατίθεται στα 3.449 ευρώ και το SR GT 200 Repilca στα 3.640 ευρώ, δηλαδή 150 ευρώ και 141 ευρώ παραπάνω από τις βασικές εκδόσεις των μοντέλων αντίστοιχα.

















































