fbpx

AEON CO-IN 125, 2012: ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΙΝΙ

Βασικό και αυθεντικό

 Λέτε να δυσκολευόταν στην ελληνική αγορά ένα σκούτερ με τέτοια σχεδίαση; Τόσο τετραγωνισμένο, τόσο αυθεντικά διαφορετικό, από πλευράς εμφάνισης είναι το ΑΕΟΝ CO-IN, που σίγουρα το κάνουν να ξεχωρίζει στη βαρετή, άχρωμη καθημερινότητα της πόλης. Το AEON CO-IN 125 δεν εισάγεται στην Ελλάδα, ίσως για αυτόν ακριβώς το λόγο: γιατί είναι τολμηρά διαφορετικό… Δείτε τo CO-IN από το πλάι και παρατηρήστε το πίσω τους μέρος. Είναι σαν να έχει τοποθετηθεί ένα κουτί πάνω από τον κινητήρα. Η σέλα μοιάζει να είναι ακουμπισμένη σε ένα κασόνι, το επίπεδο δάπεδο είναι ευρύχωρο και οι γωνίες της σχεδίασης συνεχίζουν και μπροστά, με αποκορύφωμα τον ορθογώνιο προβολέα. Πόσο καιρό έχετε να δείτε ορθογώνιους προβολείς πάνω σε σκούτερ, μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, για σκεφτείτε το…

 

 

 

 

 

 

 

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, 4βάλβιδος, αερόψυκτος και αποδίδει 11 ίππους, ότι χρειάζεται δηλαδή ένας αναβάτης για τη βασική του μετακίνηση. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Οι 10άρηδες τροχοί φορούν ελαστικά 90/90 μπροστά και πίσω, ενώ οι αναρτήσεις έχουν μικρές διαδρομές κοντά στα 7 εκατοστά. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όμως όλα τα παραπάνω, μαζί με τις μικρές διαστάσεις που φιλοξενούν ίσα-ίσα ένα δεύτερο άτομο προσφέρουν δύο-τρια πλεονεκτήματα στο “τετράγωνο” σκούτερ. Είναι ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς, έχει χαμηλό ύψος σέλας και λίγα κιλά (κάτω από 100 κιλά). Μετά από τα AEON Elite 350 και AEON Urban 350 που διακρίνονται για την καλή τους εμφάνιση το ΑΕΟΝ (στην Ταϊβάν, όπου κατασκευάζεται το όνομα της εταιρίας προφέρεται ξεκάθαρα “Αιών”!) τα CO-IN έρχονται να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε δύσκολες αστικές συνθήκες , με μια τιμή που βρίσκεται κοντά στα 2.500 – 2.600 ευρώ (όχι λίγα) στην Ευρώπη.

Το μέγεθός του (μίνι σκούτερ;) ταιριάζει σε χρήστες που το ύψος τους φτάνει τα 1.70 μέτρα, τη στιγμή που η σέλα του απέχει μόνο 740 χιλιοστά και το μεταξόνιο φτάνει μόλις τα 1.210 χιλιοστά. Η γκάμα χρωμάτων όμως έχει τη μεγαλύτερη σημασία. Πέρα από το μαύρο με την κόκκινη γραμμή, όλα τα υπόλοιπα CO-IN (κυκλοφορεί και 110 cc με ταμπούρο στον μπροστινό τροχό) χρησιμοποιούν μοδάτα, παλ χρώματα που απευθύνονται περισσότερο σε κοπέλες.

Το ντεπόζιτο βενζίνης είναι 5,5 λίτρων, με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να φιλοξενεί ένα φουλφέις κράνος. Στο ανοικτό ράφι στην ποδιά, κάτω από το τιμόνι υπάρχει κάτι πολύ χρήσιμο για τους Έλληνες σκουτερίστες: θέση για ποτήρι (cup holder για το φραπόγαλα;) δίνοντας την ευκαιρία για μια γουλιά καφέ στην αναμονή των φαναριών.