fbpx

Απίστευτη επίδοση του Zontes G368 τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας του 

199 ταξινομήσεις και δεύτερη θέση για το Zontes G368 τον Μάρτιο 

Το Zontes G368 έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά μόλις τον Μάρτιο του 2025 και τα πρώτα στοιχεία ταξινομήσεων μόλις έφτασαν… και είναι εξαιρετικά!

Σε έναν μήνα μόλις λοιπόν παρουσίας στην ελληνική αγορά το Zontes G368 κατέκτησε τη δεύτερη θέση των ταξινομήσεων στα σκούτερ, πίσω μόνο από το Honda PCX.  

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει μάλιστα το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια τις πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων καταλάμβαναν κυρίως της κατηγορίας πόλης, 125-200 κυβικών και συνήθως πιο οικονομικά σκούτερ.

 

Όμως το Zontes G368 είναι ένα maxi scooter GT μοντέλο που κινείται πάνω από τα 300cc και που κοστίζει στην ελληνική αγορά 6.195 ευρώ.  

Αυτό δείχνει σίγουρα ότι τα προηγούμενα μοντέλα της Zontes κέρδισαν το κοινό των σκούτερ, το οποίο προχώρησε μαζικά σε προπαραγγελίες, δηλώνοντας την εμπιστοσύνη τους και στο νέο μοντέλο της εταιρίας, το οποίο σημείωσε 199 ταξινομήσεις μέσα στο Μάρτιο! 

Τα Adventure σκούτερ έχουν αρχίσει και κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, χάρη στην επιθετική και μοντέρνα εμφάνισή τους, καθώς και σε χαρακτηριστικά όπως βελτιωμένες αναρτήσεις και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα οποία τους δίνουν συγκριτικό πλεονέκτημα και μέσα στην πόλη.  

Το Zontes G368 έρχεται με ανανεωμένο Euro5+ κινητήρα 368cc που αποδίδει 39 ίππους και 40Nm ροπής, ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 154mm, δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς αμορτισέρ διαμέτρου 42mm, τετραπίστονη δαγκάνα της J.Juan και δικάναλο ABS.

Στον πλούσιο εξοπλισμό του περιλαμβάνεται επίσης Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, προστατευτικά κάγκελα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ρυθμιζόμενο τιμόνι, χώρος για δύο κράνη κάτω από τη σέλα, χούφτες, θερμαινόμενα γκριπ, χειρόφρενο, ποδιά κινητήρα αλουμινίου, θύρες USB, κάμερα καταγραφής εμπρός και πίσω και TFT οθόνη 8”.

Όπως γίνεται εμφανές λοιπόν μιλάμε για ένα σκούτερ με μπόλικο εξοπλισμό, με νέο κινητήρα (ο προκάτοχος των 350cc είχε αποσπάσει πολύ θετικά σχόλια) και τις Adventure γραμμές που κερδίζουν αυτή τη στιγμή τον “στιλιστικό” πόλεμο στα σκούτερ.  

Με όλα αυτά τα όπλα λοιπόν περιμέναμε ότι το G368 θα πήγανε καλά στην ελληνική αγορά, όμως μια τόσο καλή επίδοση με το “καλημέρα” είναι πραγματικά εντυπωσιακή.  

Zontes G368, Δοκιμή: Στοχεύοντας το Νο1 των μεσαίων crossover

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ