Επέκταση, με τις ευλογίες των Ινδών
Η ινδική Mahindra που έχει εξαγοράσει την πλειοψηφία των μετοχών της γαλλικής Peugeot Motorcycles ετοιμάζει τις μελλοντικές κινήσεις της εντός και εκτός Ευρώπης. Νέα μοντέλα έρχονται, κι ανάμεσα σε αυτά κι ένα τρίτροχο 125άρι στα βήματα του Yamaha Tricity 125.
Ενισχυμένη η Peugeot από την νέα ιδιοκτήτρια, την ινδική Mahindra, που απέκτησε πριν από επτά μήνες το 51% της ιστορικής γαλλικής εταιρίας (που παρουσίασε την πρώτη της μοτοσυκλέτα στις αρχές του προηγούμενου αιώνα!) ανακοίνωσε πρόσφατα τα επόμενα βήματα στο παγκόσμιο στερέωμα των σκούτερ.
Δεν είναι μόνο η ευρωπαϊκή αγορά, είναι και η τεράστια ινδική αγορά (και αργότερα γιατί όχι, και η περιφερειακή ασιατική αγορά) που ενδιαφέρει την Peugeot–Mahindra.
Σύντομα η εταιρία θα λανσάρει νέα μοντέλα σε Ευρώπη και Ασία. Για την Ευρώπη και κυρίως για τη Γαλλία ένα εξ αυτών θα είναι ένα ελαφρύ 125 με δυο τροχούς μπροστά, ένα Peugeot Metropolis 125 δηλαδή, ελαφρύ, ευκίνητο, ιδανικό για την πόλη που θα “ακολουθεί τις ροδιές” (πως λέμε “ακολουθεί τα βήματα”) του πετυχημένου Yamaha Tricity 125.
Κυρίως όμως η Mahindra θα εισαγάγει τρια μοντέλα της Peugeot στην Ινδία, τα οποία θα δημιουργήσουν τη βάση, μια αρχική γκάμα για να κάνει την είσοδό της στην πολύ δυνατή και ενδιαφέρουσα αυτή αγορά.
Σε press conference που έγινε στο Mumbai (πρώην Βομβάη) ο Dr. Pawan Goenka, διευθυντής της Mahindra δήλωσε “Ερευνούμε το ενδεχόμενο να εισάγουμε σύντομα στην ινδική αγορά μοντέλα της Peugeot. Όσο δε για το 3τροχο σκούτερ για την Ινδία, είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση και ψάχνουμε τρόπους για να το κάνουμε πιο προσιτό στο ινδικό κοινό”.
Τι σημαίνει αυτό; Μα ότι το Metropolis, το υδρόψυκτο, 3τροχο 400άρι της Peugeot των 37 ίππων είναι πολύ ακριβό για την ντόπια αγορά κι έτσι η Mahindra θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός μικρότερου κυβισμού Metropolis, με κινητήρα 300 και ακόμα και 250 κυβικών εκατοστών.
Αντίπαλος της Mahindra στην ντόπια αγορά είναι η Honda η οποία με το σκούτερ Activa “χτυπάει” δυνατά τις πωλήσεις. Παράλληλα διαθέτει και μια πλήρη γκάμα υπολοίπων μοντέλων και σύντομα θα εισάγει το βαρύ πυροβολικό της που δεν είναι άλλο από το PCX 150. Η Mahindra αντίθετα έχει να προσφέρει γερασμένα, ξεπερασμένα scooter που χρήζουν άμεσης αλλαγής.
Πηγές αναφέρουν ότι η Mahindra θα εισάγει στην ινδική αγορά: το νεο-ρετρό Django 125 για να τοποθετηθεί απέναντι στην αντίστοιχης αισθητικής Vespa, το Satelis 125 για να αντιμετωπίσει τα Hero ZIR 150 και Honda PCX 150 και το Speedfight 3 το ελαφρύ σπορ 125άρι για να απευθυνθεί στη νεολαία της χώρας.