Οικονομική συμφωνία
Ένα κομψό 125άρι βαμμένο μαύρο ματ με 16άρηδες τροχούς και το σήμα της ταϊβανέζικης εταιρίας στα πλαστικά του, αλλά και ένα γνωστό “επώνυμο” στην Ελλάδα. Το SYM Symphony EX 125 παρουσιάστηκε στο σαλόνι Intermot της Κολωνίας που μας πέρασε και εμπλουτίζει τη δημοφιλή οικογένεια σκούτερ. Φωτογραφίες, πληροφορίες: Eduardo και Javier Serrano
Παρουσιάστηκε μεν, πέρασε απαρατήρητο δε. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο σχεδόν κανένας δημοσιογράφος δεν πήρε είδηση – εκτός από τους φίλους μας στο ισπανικό www.moto125.cc – το SYM Symphony EX 125, ίσως επειδή ήταν βαμμένο μαύρο ματ.
Με αιχμηρή εμφάνιση, επίπεδο δάπεδο, 16άρηδες τροχούς, ενσωματωμένα στο ρύγχος φλας και φώτα πορείας και μονό προβολέα στο τιμόνι, το SYM Symphony EX 125 που σχεδιαστικά θυμίζει Honda Vision 110, είναι ένα μικρών διαστάσεων, καθαρόαιμο σκούτερ πόλης.
Ξεχωριστά χαρακτηριστικά του τα κόκκινα πλαστικά του εσωτερικού της ποδιάς και η σχάρα στην ουρά του. Το νέο SYM Symphony EX 125 πληροί τις προδιαγραφές Euro 4 και θα τοποθετηθεί στη γκάμα της εταιρίας σαν μια πιο οικονομική πρόταση από το Symphony ST 125, κάτι που γίνεται φανερό από το ταμπούρο στον πίσω τροχό του, την έλλειψη ντουλαπιού στην ποδιά, τα “ελάχιστα” ηλεκτρονικά στα όργανα, κ.λπ.
Ο χώρος του ντουλαπιού της ποδιάς καταλαμβάνεται από την τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου (5,2 λίτρων) που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και απέναντί του, δεξιά, υπάρχει ο κεντρικός διακόπτης με συρταρωτή ασφάλεια.
Το πιθανότερο είναι το ντεπόζιτο να βρίσκεται κάτω από το επίπεδο δάπεδο, αφήνοντας έτσι ελεύθερο το χώρο κάτω από τη σέλα, δημιουργώντας χώρο ακόμα και για φουλφέις κράνος.
H σέλα ανοίγει με διακόπτη από το δεξί άκρο του τιμονιού.
Με το μικρό μεταξόνιο των 1.335 χιλιοστών να φανερώνει το μέγεθος του σκούτερ (μικρό, ευέλικτο, μαζεμένων διαστάσεων ) που είναι ιδανικό για γρήγορους ελιγμούς μέσα στην πόλη και προσφέρει φιλικότητα προς τους αρχαρίους.
Το SYM Symphony EX 125 διαθέτει γεφυρωμένα φρένα με σύστημα CBS, κάτι στο οποίο συνηγορεί και η ύπαρξη του πίσω ταμπούρου. Το οποίο έχει διάμετρο 130 χιλιοστά, με το μπροστινό δισκόφρενο στα 226 χιλιοστά.
Το βάρος του είναι – σύμφωνα με πληροφορίες – στα 118 κιλά και φυσικά θα πρέπει να περιμένουμε το σαλόνι του Μιλάνο για περισσότερες λεπτομέρειες, αφού το SYM Symphony EX 125 δεν αναφερόταν στην επίσημη πληροφόρηση (press kit) της εταιρίας προς τους δημοσιογράφους.