Το συμπαθητικό ρετρό ανανεώθηκε
Μόλις κυκλοφόρησε στην ταϊβανέζικη αγορά προς το παρόν, το νέο, ανανεωμένο συνολικά SYM Mio 115. Kαι το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα καλαίσθητο.
Εντυπωσιακό επίσης είναι ότι τις περισσότερες φορές για να αντιμετωπίσουμε ένα νέο σκούτερ σαν “σημαντικό” πρέπει να έχει κυβικά, κάτω από τα 200cc ας πούμε, και πολλές φορές ακόμα και τα περιοδικά τα θεωρούν μικρότερης σημασίας. Εμείς στο Scooternet γνωρίζοντας ότι είναι ότι πολύς κόσμος που ενδιαφέρεται για μικρότερους κυβισμούς καλύπτουμε και τις μικρές κατηγορίες.
Η Sanyang λοιπόν μόλις παρουσίασε στην Ταϊβάν το ανανεωμένο SYM Mio 115, αντικαταστάτη του Mio 100 που γνωρίζουμε. Οι καμπύλες έχουν μειωθεί για χάρη μιας πιο σπορτίβικης και νεο-μοντέρνας εμφάνισης. Τώρα εκτός από τις γνωστές καμπύλες υπάρχουν και αιχμές. Ορθά αν μας επιτρέπετε…
Αν δείς το σκουτεράκι από μπροστά γίνεται σαφές ότι ο γνωστός, ιδιαίτερος χαρακτήρας του Mio έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό. Όμως ο διπλός προβολέας έχει αλλάξει σχήμα, έχει γίνει επίπεδος, τα φλας έχουν ενσωματωθεί στην ποδιά και γενικά τίποτε (πάνω στο πλαστικό κουστούμι) δεν είναι ίδιο με το προηγούμενο μοντέλο.
Στο πίσω μέρος η διχρωμία λειτουργεί περίφημα. Τα ανώτερα τμήματα είναι βαμμένα σε πιο σκούρο χρώμα και όλο σχεδόν το όμορφο πλαϊνό καπάκι – που ξεκινά παχύτερο και τελειώνει σε μύτη – είναι βαμμένο σε ανοιχτόχρωμη απόχρωση. Τα led φλασάκια είναι ενσωματωμένα στα καπάκια και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα full led κι αυτό, κάνει ένα αρμονικό τελείωμα στο σύνολο. Η σέλα είναι μεγάλη σε μήκος για το μέγεθος του σκούτερ και τελειώνει λίγο πριν από τη χειρολαβή.
Ο νέος κινητήρας είναι αερόψυκτος 115,6 κυβικών και αποδίδει 9.0 ίππους στις 7.000 στροφές ανά λεπτό και έχει ροπή 0.9kgm, στις 5.500 σ.α.λ. Η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση που ξεπερνάει τα 54 χιλιόμετρα με ένα λίτρο.
Το “μοδάτο” σκουτεράκι που έχει μεγάλη απήχηση στις κοπέλες “σκουτερίστριες” διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά που το έχουν κάνει δημοφιλές: χαμηλό συνολικό βάρος στα 99 kg, μεγάλο και επίπεδο δάπεδο, ψηλά τοποθετημένο τιμόνι – σωληνωτό στην περίπτωσή μας – κοντά στο σώμα του αναβάτη, ο μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα, το ντουλαπάκι στην ποδιά.
Οι τροχοί είναι διαμέτρου 10 ιντσών, τα φρένα είναι δισκόφρενο (160mm) μπροστά και ταμπούρο (110mm) πίσω. Το ρεζερβουάρ χωράει 5,2 λίτρα καυσίμου και ο ανεφοδιασμός γίνεται από την ποδιά, με την τάπα να βρίσκεται κάτω από το τιμόνι.
Το αν θα εισαχθεί στην Ευρώπη το ανανεωμένο αισθητικά και με νέο κινητήρα SYM Mio 115, είναι κάτι που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και… θα σας ενημερώσουμε όταν έχουμε περισσότερες πληροφορίες.