fbpx

KYMCO AK 550 ABS, 2017: Πόσο θα κοστίζει;

Οι πρώτες πληροφορίες λένε…

Με το ενδιαφέρον της μεγάλης κατηγορίας maxi scooter να είναι στραμμένο προς το Kymco AK 550 και έχοντας μάθει τις τεχνικές λεπτομέρειες που ενδιαφέρουν, το αμέσως επόμενο ερώτημα είναι και πολύ κρίσιμο. Πόσο θα κάνει όταν φτάσει στην αγορά; Έχουμε την απάντηση…

kymco_ak550_2017_10

Δεν υπάρχει πιο ωραίο δώρο για κάποιον που θέλει ένα μοντέλο που του ταιριάζει και επιθυμεί αλλά δεν μπορεί να αποκτήσει λόγω υψηλής τιμής να παρουσιάζεται από ανταγωνιστική εταιρία σε πιο προσιτή τιμή.

Αυτά που προσφέρει το Kymco ΑΚ 550 του 2017, (διαβάστε εδώ την ανάλυσή του) όπως γίνεται φανερό από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν, το καθιστούν άμεσα ανταγωνιστικό απέναντι στο best seller των μεγάλου κυβισμού σκούτερ ανά την Ευρώπη, το Yamaha ΤΜΑΧ 530.

kymco_ak_550_2017_1

Μένει όμως να ανακοινωθεί η τιμή αγοράς του ΑΚ 550 , αφού γίνεται σαφές ότι θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην απήχησή του στην αγορά.

Το Kymco ΑΚ 550 φτιαγμένο από την ταϊβανέζικη εταιρία λανσάρει παρόμοια εμφάνιση με τον άμεσο ανταγωνιστή του και αυξημένη απόδοση, κάνοντας προσπάθεια να προσφέρει ακόμη περισσότερες ανέσεις απ’ ότι το γιαπωνέζικο maxi-scooter.

Το Kymco AK 550 του 2017, που παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση Intermot της Κολωνίας, όπως αναφέρουν οι πρώτες ανεπίσημες πληροφορίες από τον τοπικό αντιπρόσωπο, θα έχει μια ανταγωνιστική τιμή κοντά στα 9.500 ευρώ για τη γερμανική αγορά.

kymco_ak_550_2017_2

Αν ισχύσει παρόμοια τιμή και για την ελληνική αγορά – που θα υπενθυμίσουμε ότι οι τιμές των μοντέλων έχουν μεγαλύτερες εισφορές-επιβαρύνσεις από τις ευρωπαϊκές αγορές – μιλάμε για μια συμφέρουσα πρόταση. Οι ανταγωνιστές του Kymco ΑΚ 550 στην Ελλάδα έχουν υψηλότερες τιμές: το TMAX 530 ξεκινάει από τα 11.790 ευρώ και φτάνει τα 12.450 ευρώ για την έκδοση IronMax, ενώ το BMW C 650 S ξεκινάει από την -δυσεύρετη…- απλή έκδοση των 11.750 ευρώ και ξεπερνάει τις 13.000 ευρώ για την έκδοση High Line.

Αυτά προς το παρόν και αναμένουμε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες και για την ελληνική αγορά, αλλά φυσικά και τη δοκιμή του σκούτερ στό δρόμο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ