fbpx

HONDA-YAMAHA: Συνεργασία στους μικρούς κυβισμούς!

Μια συνεργασία έκπληξη

Έχουν περάσει λίγες μόλις μέρες που ανακοινώθηκε επίσημα ότι η Honda και η Yamaha ξεκίνησαν συζητήσεις για συνεργασία στον τομέα των scooter μικρού κυβισμού και όχι μόνο!

Στο Τόκιο, στην Ιαπωνία, στις 5 Οκτωβρίου του 2016, η Honda Motor Co., Ltd. και Yamaha Motor Co., Ltd. ανακοίνωσαν ότι έχουν αρχίσει συζητήσεις για την επίτευξη μιας πιθανής συνεργασίας των δύο επιχειρήσεων στην ιαπωνική αγορά και ειδικά στην κατηγορία Class-1, που περιλαμβάνει σκούτερ με κινητήρα 50 cc ή με ηλεκτρικό κινητήρα.

Αυτά έλεγε η επίσημη ανακοίνωση, που αν δεν ήταν επίσημη, θα λέγαμε ότι κάποιος μας κοροϊδεύει. Οι δυο μεγαλύτερες εταιρίες μοτοσυκλετών και σκούτερ στην Ιαπωνία και από τις μεγαλύτερες στον κόσμο είναι έτοιμες να συνεργαστούν για να παρουσιάσουν σκούτερ με κοινά στοιχεία, εξαρτήματα, κινητήρες;

honda-giorno-2016

Honda Giorno 50. Θα δανείσει τον κινητήρα του στο Yamaha Vino 50;

Οι δύο εταιρίες έχουν καταλήξει ότι υπάρχει μια διαρκώς συρρικνούμενη γιαπωνέζικη αγορά για μικρά δίτροχα καθημερινής μετακίνησης, όπως είναι τα 50άρια. Παράλληλα οι εταιρίες αντιμετωπίζουν την μεγάλη πρόκληση να συμμορφωθούν στις νέες προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων, αλλά και να εξελίξουν αποδοτικά ηλεκτρικά δίτροχα. Έτσι Honda και Yamaha αποφάσισαν πως θα ήταν συμφέρον και για τις δυο εταιρίες να συνεργαστούν πάνω στα συγκεκριμένα θέματα.

Η συζητήσεις για μελλονική συνεργασίς αφορούν τα εξής:

Η Honda θα εφοδιάζει την Yamaha με κινητήρες 50 cc μέχρι το τέλος του 2018 και συγκεκριμένα με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί η Honda στα σκούτερ TACT και Giorno. Η Yamaha θα τοποθετήσεις τους κινητήρες στα σκούτερ Jog και Vino. O κινητήρας είναι υγρόψυκτος με το ψυγείο τοποθετημένο εγκάρσια στην άκρη του στροφάλου (όπως στα PCX-SH), αποδίδει 4,5 ίππους και έχει τροφοδοσία με ψεκασμό. To παράδοξο είναι ότι και ο κινητήρας του Yamaha Vino έχει ακριβώς την ίδια διάταξη και χαρακτηριστικά…

Yamaha Vino 50

Yamaha Vino 50

Στο μεταξύ θα υπάρχει κοινή έρευνα και εξέλιξη των σκούτερ 50cc της επόμενης γενιάς και συγκεκριμένα στα business scooter 50cc (κούριερ, delivery), όπως το Honda Benly και το Yamaha Gear. Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο η Honda να προμηθεύει τη Yamaha με μια επόμενης γενιάς μοντέλο για την συγκεκριμένη χρήση.

Θα διερευνηθεί η πιθανότητα συνεργασίας για τη δημιουργία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών (και σκούτερ υποψιαζόμαστε) στην μικρή κατηγορία των 50 κυβικών εκατοστών. Τομείς που θα δοθεί μεγαλύτερη σημασία είναι τα θέματα της αυτονομίας, ο χρόνος φόρτισης, οι επιδόσεις και η προσπάθεια μείωσης του κόστους. Στόχος είναι τα ηλεκτρικά δίτροχα να γίνουν πιο αποδοτικά και οικονομικά στην απόκτησή τους.

Η δήλωση του Shinji Aoyama (Operating Officer και Διευθυντής, Honda Motor Co., Ltd). “Μέσα από αυτή τη συνεργασία με την Yamaha, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα προϊόντα της κατηγορίας Class-1 που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών μας. Με την συνεργασία μας θέλουμε να αφιερώσουμε τις προσπάθειές μας για την αναζωογόνηση της αγοράς μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία και να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον αγοράς που επιτρέπει την εξάπλωση των ηλεκτρικών μοτοσικλετών το συντομότερο δυνατό”.

H συνεργασία θα επεκταθεί και στα επαγγελματικά σκούτερ

H συνεργασία θα επεκταθεί και στα επαγγελματικά σκούτερ

Δήλωση του Katsuaki Watanabe (Διευθύνων Σύμβουλος και ο Διευθυντής, Yamaha Motor Co., Ltd.) “Πιστεύουμε ότι οι συνεργατικές δραστηριότητες μας, που θα ξεκινήσουν άμεσα, θα πάνε πέρα από το πλαίσιο μιας απλής συμμαχίας για την προσφορά νέων προϊόντων και θα χαράξουν την μελλοντική μοτοσυκλετιστική κουλτούρα στην Ιαπωνία”.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στο μέλλον η αναπάντεχη αυτή συνεργασία επεκταθεί και σε άλλους τομείς των δύο τροχών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ