Euro5+ κινητήρας, TFT οθόνη και χώρος για Full Face κράνος
Λίγες εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του νέου Tricity 300, η Yamaha παρουσίασε και το Tricity 125 για τη φετινή χρονιά, με νέο σχεδιασμό και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Οι αλλαγές στη σχεδίαση έγιναν και στο Tricity 125, κάνοντας το 125άρι τρίτροχο σκούτερ της Yamaha πιο “μαζεμένο”, με πιο αιχμηρές γωνίες σε σχέση με πριν.
Επίσης, ο LED προβολέας (μαζί με τα LED φώτα ημέρας) μπροστά αποκτούν το σχήμα Y, δίνοντας ένα ξεχωριστό στυλ στο σκούτερ.
Ο κινητήρας παραμένει ο BlueCore 125cc – εναρμονισμένος με τις Euro5+ απαιτήσεις – αποδίδοντας 12,2 ίππους στις 8.000 rpm και 11,2 Nm ροπής στις 6.000 rpm, ενώ εξοπλίζεται και με σύστημα Start Stop.
Σύμφωνα με τη Yamaha, η κατανάλωσή του φτάνει τα 2,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι το Yamaha Tricity 125 έχει μια θεωρητική αυτονομία 310 χιλιομέτρων, χάρη στο ντεπόζιτο των 7,2 λίτρων.
Μια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων.
Στο απερχόμενο μοντέλο είχαμε μια LCD οθόνη, ενώ εδώ τη θέση της παίρνει μια έγχρωμη οθόνη TFT 4,2”, με δυνατότητα συνδεσιμότητας (μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha).
Μάλιστα έτσι ο αναβάτης έχει και πρόσβαση στο ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης Turn by Turn που διαθέτει το σκούτερ!
Στα φρένα το ενοποιημένο σύστημα πέδησης (UBS) κατανέμει αυτόματα την ισχύ που θα εφαρμοστεί στα εμπρός ή στο πίσω φρένο, ενώ το ABS υπάρχει σαν πρόσθετο αξεσουάρ.
O ενδιαφερόμενος/η μπορεί να διαλέξει ποιά έκδοση προτιμάει καλύτερα (UBS ή ABS)
Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος και μικροαντικείμενα, με ένα ντουλαπάκι στα δεξιά της ποδιάς να συμπληρώνει τους αποθηκευτικούς χώρους.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης Keyless σύστημα εκκίνησης και θύρα USB Type C, που βρίσκεται στα αριστερά της ποδιάς.
Το Yamaha Tricity 125 του 2025 θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς (Zen Green, Milky White και Matt Grey), ενώ η τιμή του δεν είναι ακόμα γνωστή στην Ελλάδα.
Περισσότερες πληροφορίες: www.yamaha-motor.eu/gr