fbpx

Voge SR 16 Air: Compact, αερόψυξη, 16άρης τροχός

Ελαφρύ, με αερόψυξη και με μαζεμένες διαστάσεις, το Voge SR 16 Air στοχεύει ξεκάθαρα στο να κατακτήσει τον αστικό ιστό

Πέραν του μεγάλου, δικύλινδρου SR 450X που τράβηξε τα βλέμματα τις προηγούμενες ημέρες, η Voge συνέχισε να επεκτείνει την γκάμα της στον τομέα των σκούτερ, με το SR 16 Air. 

To SR 16 μάς είναι ήδη γνωστό στην Ελλάδα και η νέα έκδοση Air, πατάει πάνω στην ίδια βάση, με αερόψυκτο όμως κινητήρα, πιο ελαφρύ, χωρίς να θυσιάζει την απόδοση 

Εμφανισιακά το Voge SR 16 Air ακολουθεί τις κλασικές σχεδιαστικές γραμμές των σκούτερ που έχουν 16” τροχό μπροστά, με την ψηλή ποδιά, το επίπεδο πάτωμα και την ανασηκωμένη ουρά στο πίσω μέρος, όπως ακριβώς και το αδερφάκι του που ήδη φτάνει στην Ελλάδα.  

Η διαφορά εντοπίζεται στον κινητήρα, όπου στην περίπτωση της έκδοσης Air βρίσκουμε έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο 124,8cc, με λόγο συμπίεσης 10.3:1, o οποίος αποδίδει 10,4 ίππους στις 7.250 rpm και 10,5 Nm ροπής στις 6.000 rpm, ενώ λόγω της απουσίας συστήματος ψύξης είναι πιο ελαφρύς και με μικρότερες ανάγκες συντήρησης 

Στις αναρτήσεις συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι (ένας εμπρός και ένας πίσω) με δικάναλο ABS.  

Ο μπροστινός τροχός έχει διάμετρο 16”, στοχεύοντας στο να προσδώσει μεγαλύτερη σταθερότητα στο Voge SR 16 Air, ακόμα και σε κακό οδόστρωμα, ενώ ο πίσω τροχός είναι 14”, με τα ελαστικά που τους ντύνουν να έχουν διαστάσεις 100/80 και 120/80 αντίστοιχα.  

Παρά την “απλότητα” που ίσως βγάζει η επιλογή της αερόψυξης, το Voge SR 16 Air είναι – κατά την πάγια τακτική της Voge – πολύ καλά εξοπλισμένο, ειδικά για τα επίπεδα τιμής που αναμένεται να φτάσει 

Το νέο μοντέλο ενσωματώνει LED φωτισμό παντού, σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) και keyless εκκίνηση, καθώς και δικάναλο ABS. 

Όσον αφορά την άνεση, η Voge έχει φροντίσει για ανανεωμένη εργονομία με καλύτερη στάση σώματος, βελτιωμένο σχήμα τιμονιού για πιο ξεκούραστη οδήγηση και μεγαλύτερη άνεση για τον αναβάτη, ενώ η σχάρα αποσκευών στο πίσω μέρος έχει ενισχυθεί για να αντέχει περισσότερα φορτία. 

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια LCD οθόνη, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ζελατίνα, κάμερα καταγραφής και θύρα USB, για την φόρτιση συσκευών. 

Το βάρος του φτάνει τα μόλις 132 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο των 7,8 λίτρων, η σέλα βρίσκεται στα 790mm από το έδαφος, ενώ το μεταξόνιο των 1.358mm και το πλάτος των 730mm, δείχνουν ότι μιλάμε για ένα μαζεμένο και ευέλικτο σκούτερ, ιδανικό για αστικές συνθήκες 

Η νέα πρόταση έρχεται να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αστικού χρήστη που αναζητά σκούτερ με εμφάνιση και τεχνολογία ανώτερης κατηγορίας, χωρίς να ξεφεύγει σε κόστος και κατανάλωση 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ