fbpx

VESPA GTS 300, GTS 300 SUPER, 2014: ΜΕ ABS KAI ASR

Ανανέωση στα φρένα και στα γκάζια

 Πέρα από την προσθήκη ABS στις μεγάλες Vespa 300, που είχαμε δημοσιεύσει πρόσφατα, η Piaggio, τελικά ανακοίνωσε και την τοποθέτηση συστήματος ASR, αντισπιναρίσματος του πίσω τροχού. Οι Vespa λοιπόν θα είναι “πολύ πιο προσεκτικές” από δω και μπρός στο δρόμο, και στα φρένα και στα γκάζια…

H Vespa GTS 300 αριστερά και η Vespa GTS 300 Super, δέχονται την προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων

H Vespa GTS 300 αριστερά και η Vespa GTS 300 Super, δέχονται την προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων

Συνεχίζοντας την ανανέωση της γκάμας των Vespa, μετά από τις μικρότερων διαστάσεων Primavera και Sprint, έρχεται η σειρά των μεγαλύτερων των Vespa GTS Super και Vespa GTS, οι οποίες βασικά, εκτός από μικρές αισθητικές και περιφερειακές αλλαγές, υιοθετούν ηλεκτρονικά βοηθήματα για χάρη της ασφάλειας.

Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Όσον αφορά στο ABS, ο κάθε τροχός είναι εφοδιασμένος με αισθητήρες (σένσορες) που μετρούν διαρκώς την ταχύτητα και την επιβράδυνση. Οι αισθητήρες επικοινωνούν με 2κάναλη μονάδα που ενεργοποιεί το ABS.

Έτσι αν ένας από τους τροχούς επιβραδύνει πιο πολύ σε σχέση με την ταχύτητα του διτρόχου, μειώνεται αυτόματα η δύναμη που εφαρμόζεται πάνω στον δίσκο, αποτρέποντας έτσι τους 12ιντσους τροχούς να μπλοκάρουν.

Vespa GTS

Vespa GTS

Vespa GTS

Vespa GTS

Το traction control που ονομάζεται ASR, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά και τους αισθητήρες του ABS για να συγκρίνει την ταχύτητα περιστροφής των δυο τροχών.

Όταν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν μεγαλύτερη ταχύτητα του πίσω τροχού,σε σχέση με τον μπροστινό, το σύστημα παρεμβαίνει για να αποφευχθεί το γλίστρημα τροχού και η απώλεια ελέγχου.

 Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Vespa GTS Super

Ανανεωμένη είναι και η μπροστινή ανάρτηση με βραχίονα, αφού έχει ξανασχεδιαστεί και ακολουθεί τη διάταξη που πρωτοείδαμε στην Primavera. Αλλαγμένη είναι και η σέλα με νέα σχεδίαση και αφρώδες.

Η έκδοση GTS Super διαφέρει στο κάλυμμα της σέλας και της εμφανούς ραφής/σιρίτι, την οθόνη του οργάνου με κόκκινο φωτισμό, το χρώμα των ζαντών, το διακοσμητικό της “γραβάτας”, το σιρίτι στο μπροστινό φτερό και το κόκκινο ελατήριο στην μπροστινή ανάρτηση. 

Vespa GTS

Vespa GTS

Και οι δυο εκδόσεις φορούν LED στα φλας, που γίνονται φώτα πορείας. Εντελώς νέο είναι το ψηψιακό όργανο, ενώ υπάρχει και θύρα USB μέσα στο ντουλαπάκι.

Οι νέες Vespa GTS και GTS Super μπορούν να δεχθούν Multimedia Platform (VMP), μια πλατφόρμα multimedia που συνδέεται με smartphone, το οποίο μετατρέπεται σε πολυχρηστικό trip computer.

Οι κινητήρες παραμένουν οι γνωστοί: τετράχρονοι, 4βάλβιδοι, υγρόψυκτοι με ηλεκτρονικό ψεκασμό και ιπποδύναμη 22 ίππων για τον “300άρη” των 278cc (υπάρχουν και εκδόσεις 125cc) κυβικά.

Η Vespa GTS 300 θα διατίθεται στους παρακάτω χρωματισμούς : μαύρο, μπλε και γκρι, ενώ η Vespa GTS Super 300, σε: γυαλιστερό μαύρο, άσπρο, κόκκινο και μπλε. Οι τιμές στην Ιταλία θα είναι οι εξής: GTS 300 ABS-ASR : 5.480 ευρώ, GTS Super 300 : 5.230 ευρώ και GTS Super ABS- ASR: 5.580 ευρώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ