Μαγιάτικη και πανάκριβη
Ολοένα και πλησιάζει η μέρα που η πολυτελής, πρωτότυπης σχεδίασης, φουτουριστικο-ρετρό, Vespa 946 που τόση εντύπωση έχει δημιουργήσει με την εμφάνισή της ανά τον κόσμο, θα παρουσιαστεί και στην αγορά, έτοιμη να πωληθεί στο κοινό, σαν μοντέλο παραγωγής. Μέχρι τα τέλη Μαίου, λένε οι πληροφορίες θα έχει κάνει την έξοδό της από το εργοστάσιο και η τιμή της δεν θα είναι χαμηλή… Το αντίθετο.
Η ενσάρκωση της ιταλικής κουλτούρας και του παρελθόντος πάνω στο θέμα Vespa έχει βρει έξοδο πάνω στην εξαιρετικής εμφάνισης 946, ενός πρωτότυπου σκούτερ που μέσα από την αποδοχή του κόσμου, έκανε τη διοίκηση του Piaggio Group να αποφασίσει το λανσάρισμά της στην αγορά.
Η διαφορετικότητα της Vespa 946 δεν θα έγκειται μόνο στη σχεδίασή της και την πρωτότυπη “αιωρούμενη” σέλα της, αλλά και στο γεγονός ότι η τιμή της θα είναι απλησίαστη για τους κοινούς θνητούς – και ιδιαίτερα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης – αφού πηγές αναφέρουν ότι η τιμή της θα κυμαίνεται ανάμεσα σε 8.000 με 9.000 €!
Η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη, κάτι που είναι αναμενόμενο αφού και οι πωλήσεις της δεν αναμένεται να είναι μεγάλες, αφού οι ενδιαφερόμενοι θα πληρώνουν το παραπάνω υψηλό ποσό για ένα σκούτερ που ναι μεν θα διαφέρει… αλλά θα διαθέτει κινητήρα μόλις 125 κυβικών…
Η “Novecento Quarantasei”, όπως ονομάζεται στα ιταλικά, η νέα Vespa, αρχικά είχε προγραμματιστεί να βγει στην αγορά τον Ιούλιο του 2013, αλλά οι τελευταίες πληροφορίες μιλούν για επιτάχυνση των διαδικασιών κατασκευής της.
Η ανάμιξη χάλυβα και αλουμινίου στο μεταλλικό της κορμί, οι 12άρηδες τροχοί και το ABS, Τraction Control, η τεχνολογία LED σε κάθε φωτιστικό σώμα, τα ψηφιακά όργανα, το επίπεδο πάτωμα και η παντελής έλλειψη αποθηκευτικού χώρου, είναι στοχεία που κάνουν την 946 μοναδική. Κινητήρας όπως είπαμε θα είναι ο 3βάλβιδος, 125άρης της Piaggio που έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα στην Vespa LX 125 και το Piaggio Fly 125, με ιπποδύναμη κοντά στους 11,5 ίππους.