fbpx

TOYOTA i-ROAD CONCEPT: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!

Kαλώς τους αυτοκινητάδες…

 Το καταγγέλλουμε: οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξερογλείφονται μπροστά στις δυνατότητες των τρίτροχων σκούτερ. Θέλουν να τα κάνουν να μοιάζουν με αυτοκίνητα έτσι ώστε να μπορούν να μοστράρουν τα λογότυπά τους πάνω στις υπερτροφικές τους μάσκες.

 Γιατί ξέρετε το i-Road Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (Ελβετία) δίνει υποσχέσεις για ευελιξία σκούτερ και ασφάλεια “αυτοκινήτου”, έστω και μικρού αυτοκίνητου. Αλλά και μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αφού είναι ηλεκτρικό.

Η γιαπωνέζικη εταιρία δείχνει το πρωτότυπο τρίκυκλο στο κοινό, έτσι ώστε να δείξει την πρόθεσή της: δεν θα αφήσει καμία ευκαιρία να πάει χαμένη, κανενός είδους όχημα που δεν θα διερευνήσει τις δυνατότητές του.

Η κίνηση στην πόλη της ανήκει εξ’ άλλου όσον αφορά στα αυτοκίνητα, όπως και η Νο1 θέση στις πωλήσεις τετράτροχων παγκοσμίως.

Το τρίκυκλο “σκούτερο-αυτοκινητάκι” i-Road concept που θα καλύπτει τις μετακινήσεις της πόλης του μέλλοντος, είναι διθέσιο – ένας μπροστά και ένας πίσω – και έχει μήκος 2,35 μ.

Το πλάτος του είναι στα 850 χιλιοστά (κοντά στα τρίτροχα σκούτερ δηλαδή) και το μεταξόνιο του στα 1.700 χιλιοστά.Εκεί που δεν μοιάζει με τρίτροχο σκούτερ είναι στο βάρος, που φτάνει τα 300 κιλά.


Όσον αφορά στον κινητήρα το i-Road διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 kW ο καθένας, που βρίσκονται στους μπροστινούς τροχούς και τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η αυτονομία φτάνει τα λίγα 50 χιλιόμετρα και για να φορτιστούν πλήρως οι μπαταρίες χρειάζονται 3 ώρες. Χαμηλή – πέραν της αυτονομίας – είναι και η τελική ταχύτητα του i-Road που φτάνει τα 45 χλμ./ώρα.

Ενδιαφέρον έχουν οι λύσεις που προσφέρει η εταιρία για το ηλεκτροκίνητο τρίκυκλο που χρησιμοποιεί ένα σύστημα που λέγεται “Active Lean” και το σταθεροποιεί στις στροφές παρεμβαίνοντας μέσω ηλεκτρονικών, ρυθμίζοντας την κλίση του οχήματος.

Η ακτίνα στροφής φτάνει τα 3,0 μέτρα, ενώ το Active Lean φροντίζει έτσι ώστε το i-Road να παραμένει όρθιο εν στάσει, χωρίς να χρειάζεται να στηριχθεί από τα πόδια του αναβάτη/οδηγού.

Η κατασκευή θα εγγυάται την αδιαβροχοποίηση της καμπίνας, ενώ η κατασκευή και η δομή του οχήματος θα εμπίπτει σε συγκεκριμένη νομοθεσία κι έτσι η χρήση του δεν θα απαιτεί να φορούν κράνος οι επιβαίνοντες. Mήπως έρχεται η ώρα που οι μοτοβιομηχανίες και σκουτερο-βιομηχανίες να απαιτήσουν αυτό που τους ανήκει; Αυτοκινητάδες, κάτω τα χέρια από τα τρίτροχα σκούτερ…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ