Πλήρης εξοπλισμός, στιβαρή αλλά λεπτή γραμμή και η ανταγωνιστικότατη τιμή των 3.995€, κάνει το Thrust 300 Explorer GT ABS+TCS, TFT μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις στην κατηγορία
Η Thrust Motor έχει κάνει αισθητή την παρουσία της στην ελληνική αγορά, με το 300 Explorer GT ABS+TCS, TFT να στοχεύει ευθέως στο κοινό που αναζητά ένα σκούτερ ικανό να ανταποκριθεί σε αστική χρήση αλλά και σε πιο απαιτητικές μετακινήσεις.
Το ενδιαφέρον των Ελλήνων για τα 300άρια δεν είναι τυχαίο, αφού πρόκειται για κυβισμό που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην οικονομία και τη δυνατότητα για άνετο ταξίδι με δύο άτομα.
Στο Explorer 300 οι επιρροές από τη λογική των maxi σκούτερ είναι εμφανείς: το σώμα είναι σχετικά ογκώδες αλλά προσεγμένο, με έντονες αιχμές και μοντέρνα γεωμετρία.
Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει χάρη στην φαρδιά ποδιά που προστατεύει τον αναβάτη, όπου έχουν ενσωματωθεί δύο κομψοί προβολείς LED, πλαισιωμένοι από τα φώτα ημέρας (DRL).
Πίσω από την ποδιά το ψηλό τούνελ (όπου εκεί εδράζεται και το ντεπόζιτο) και η μεγάλη και άνετη σέλα δημιουργούν μια εργονομική διάταξη που υποστηρίζει άνετη θέση οδήγησης για δύo άτομα.
Κάτω από τη σέλα συναντάμε έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 278 cc, που αποδίδει 27 ίππους στις 8.000 rpm και 24 Nm ροπής στις 7.000 rpm, με αυτόματη μετάδοση CVT και Traction Control.
To ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω, με ξεχωριστό δοχείο λαδιού και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης των ελατηρίων.
Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 260mm μπροστά, με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 230mm πίσω, με διπίστονη δαγκάνα, ενώ το παρόν δίνει και το δικάναλο ABS.
Οι χυτές αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 15” μπροστά και 14” πίσω, με τα ελαστικά της Timsun να έχουν διαστάσεις 120/70 και 140/70 αντίστοιχα.
Το συνολικό βάρος αγγίζει τα 176 κιλά, με γεμάτο το μεγάλο ντεπόζιτο των 15 λίτρων που υπόσχεται ικανοποιητικότατη αυτονομία, ενώ το μεταξόνιο των 1.617mm προϊδεάζει για μεγάλη σταθερότητα.
Ταυτόχρονα, το μικρό πλάτος των μόλις 786mm επιτρέπει στο Thrust 300 Explorer GT ABS+TCS, TFT να μην κολλάει μέσα στην κίνηση και να μπορεί άνετα να ελιχθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Η πρακτικότητα ενισχύεται από έναν ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει δύο κράνη και μικρά αντικείμενα, ενώ στην ποδιά υπάρχει και θύρα USB, για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη.
Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα αναλογικό ταχύμετρο στα αριστερά, ένα αναλογικό στροφόμετρο στα δεξιά και μια μεγάλη, έγχρωμη TFT οθόνη στο κέντρο, συνδυάζοντας έτσι την καλαίσθητη ρετρό γραμμή με τις βελόνες, με την τεχνολογία του σήμερα που απαιτεί πληθώρα πληροφοριών και συνδεσιμότητα.
Για το 2026, η Thrust Motor διαθέτει το 300 Explorer GT ABS+TCS, TFT σε τρεις χρωματισμούς (λευκό, μαύρο και γκρι) στην πολύ ανταγωνιστική τιμή των 3.995 €, σε μια κατηγορία που το μεγαλύτερο κομμάτι του ανταγωνισμού κινείται σημαντικά υψηλότερα.
Συνολικά, το Thrust Explorer 300 ABS + TCS GT TFT-2 εμφανίζεται ως μία ώριμη και καλά σχεδιασμένη πρόταση στον χώρο των GT σκούτερ: συνδυάζει αποδοτικό κινητήρα, ασφαλή φρένα, πρακτικότητα και σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία χωρίς να χάνει την ισορροπία ανάμεσα στην τιμή και την ποιότητα.



















































