Η SYM παρουσίασε στην EICMA το BWT 125, με σύστημα EnMIS που μειώνει την κατανάλωση
Το SYM BWT 125 επιχειρεί να συστηθεί ως μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς, συνδυάζοντας σχεδιαστική φρεσκάδα, πρακτικότητα και τεχνολογία που στοχεύει στη χαμηλή κατανάλωση.
Η έμπνευση από το άνθος του φαγόπυρου (εξού και η ονομασία BWT από το Buckwheat Trace) δίνει τον τόνο στην φιλοσοφία του, δηλαδή όμορφο και ντελικάτο εμφανισιακά, αλλά με αντοχή στην καθημερινότητα.
Το εμπρός τμήμα με τα LED φώτα ημέρας και τα ενσωματωμένα φλας σχηματίζει μια απαλή καμπύλη, ενώ η μάσκα του τιμονιού με τον κεντρικό προβολέα προσθέτει μια πιο παιχνιδιάρικη νότα στο σύνολο.
Παράλληλα, το χρωματικά ενιαίο πλαϊνό τμήμα που «δένεται» με το πάτωμα προσφέρει οπτική ελαφρότητα και διαφοροποιεί το μοντέλο χωρίς ακρότητες.
Κάτω από την επιφάνεια, ο αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 125cc αποδίδει 9,6 ίππους, με 10,7 Nm ροπής, τιμές που ταιριάζουν στο προφίλ ενός σκούτερ φτιαγμένου να κινείται σβέλτα στους δρόμους της πόλης.
Το EnMIS, το σύστημα πολλαπλής στρατηγικής ανάφλεξης της SYM, βρίσκεται στο επίκεντρο της λειτουργίας του κινητήρα: τροποποιεί τον τρόπο ανάφλεξης ώστε να βελτιώνει τη διαδικασία καύσης, να μειώνει τη θερμοκρασία λειτουργίας και να εξασφαλίζει ομαλότερη απόδοση με μικρότερη κατανάλωση.
Πρόκειται για μια τεχνολογία που δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει με αριθμούς, αλλά με την απροβλημάτιστη λειτουργία και την οικονομία της στην καθημερινότητα.
Το SYM BWT 125 στηρίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ στην αριστερή πλευρά πίσω.
Οι ζάντες φιλοξενούν ελαστικά 80/90-16 εμπρός και 100/80-14 πίσω, ενώ τα δισκόφρενα συνοδεύονται από σύστημα δικάναλου ABS.
Οι αναλογίες του σκούτερ είναι συμπαγείς – με μήκος κάτω των δύο μέτρων, στενό πλάτος και μεταξόνιο στα 1.310 χιλιοστά – δίνοντάς του την ευελιξία που απαιτεί η αστική μετακίνηση.
Το ύψος της σέλας στα 785 χιλιοστά διευκολύνει μια μεγάλη γκάμα αναβατών, ενώ το συνολικό βάρος, αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αναμένεται χαμηλό.
Στον τομέα της πρακτικότητας, το BWT δίνει έμφαση στις λεπτομέρειες: η τάπα καυσίμου βρίσκεται εμπρός, επιτρέποντας ανεφοδιασμό χωρίς να ανοίγει η σέλα, ενώ το επίπεδο πάτωμα προσφέρεται για τη μεταφορά μικρών αντικειμένων.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για ένα κράνος και ενισχύεται από το top box που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
Στο μπροστινό ντουλαπάκι, μια θύρα USB περιμένει να φορτίσει κινητές συσκευές, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD παρουσιάζει τις ενδείξεις καθαρά, διατηρώντας ταυτόχρονα μια ιδιαίτερη αισθητική χάρη σε διακριτικές χρυσές γραμμές που παραπέμπουν στο φυτό που ενέπνευσε τη σχεδίαση.
Το SYM BWT 125 επιχειρεί να σταθεί ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας όχι με έναν και μόνο δυνατό άξονα, αλλά με ένα σύνολο ισορροπημένων χαρακτηριστικών.
Δεν επιδιώκει να ανατρέψει το κατεστημένο, αλλά να σταθεί ως ένα καλοσχεδιασμένο και φιλικό εργαλείο μετακίνησης, με αρκετή προσωπικότητα ώστε να διαφέρει αισθητικά, και με αρκετή ουσία ώστε να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες χωρίς υπερβολές.
Οι πληροφορίες για τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά αναμένονται το επόμενο διάστημα, όμως το BWT δείχνει ήδη πως έχει όλα τα στοιχεία για να κερδίσει χώρο στους δρόμους των πόλεων.


















































