Δύο νέα σπορ σκούτερ της οικογένειας Jet, στα 158cc, από την SYM
H SYM επανέρχεται δυναμικά στο προσκήνιο των σπορτίφ σκούτερ με τα ολοκαίνουρια Jet SL Super C και Jet SL+ Super C, τα οποία μόλις παρουσιάστηκαν επίσημα στην Ταϊβάν, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη σειρά JET.
Το δίδυμο αυτό έρχεται να συνεχίσει τη δεκαετή πορεία ενός από τα πιο αναγνωρίσιμα σπορ σκούτερ της ασιατικής αγοράς, χωρίς να διαταράσσει τον γνώριμο χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά εστιάζοντας εκεί που έχει σημασία: στον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό και την ουσία της οδηγικής εμπειρίας.
Ο σχεδιασμός παραμένει αιχμηρός και δυναμικός, με έντονες σπορ αναφορές, ενώ παράλληλα, η SYM γιορτάζει τα 10 χρόνια επιτυχιών της σειράς με μια επετειακή έκδοση, ντυμένη σε έντονο λευκό-κόκκινο-μπλε, που αποπνέει αγωνιστικό παλμό.
Κάτω από το δυναμικό του περίβλημα, τo SYM Jet SL εξοπλίζεται με νέο, τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 158 cc, o οποίος αποδίδει 12.8 ίππους, ενώ στο SL+ Super C ο ίδιος κινητήρας φτάνει τους 15.58 ίππους.
Η νέα γενιά κινητήρων ξεχωρίζει για την υψηλή σχέση συμπίεσης, τα ελαφριά εξαρτήματα χαμηλών τριβών και τον νέο ιμάντα, με βελτιωμένη την απόκριση και την απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Εκεί όμως που πραγματικά ξεχωρίζει το SL+ είναι το υβριδικό υποβοηθητικό σύστημα, το οποίο αξιοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί όχι μόνο για την εκκίνηση (που καταργεί την ανάγκη για μίζα και λειτουργεί ως γεννήτρια), αλλά και για την παροχή επιπλέον ροπής κατά την εκκίνηση.
Το αποτέλεσμα είναι μια αίσθηση πιο «γεμάτης» δύναμης από στάση και μία απρόσμενα ευέλικτη απόδοση για τα κυβικά του.
Η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, με την SYM να δηλώνει ότι το Jet SL απαιτεί δύο λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα, ενώ το Jet SL+ φτάνει τα 2,1 λίτρα, νούμερα τα οποία σαφώς τα κάνουν πιο οικονομικά από τους προκατόχους τους, παρά την αύξηση του κυβισμού.
Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ αναλαμβάνουν τον ρόλο των αναρτήσεων, ενώ στα φρένα έχουμε δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με δικάναλο ABS από την Bosch.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), το οποίο πέρα από την “κλασική” του λειτουργία, μπορεί όταν ανιχνεύσει ένα απότομο φρενάρισμα πανικού να επέμβει και στην ανάφλεξη, μειώνοντας την ισχύ του κινητήρα και βοηθώντας έτσι στην πιο γρήγορη επιβράδυνση.
O πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ψηφιακή, LCD οθόνη ο χειρισμός της οποίας γίνεται από δύο κουμπιά που υπάρχουν στο κάτω μέρος της.
Προς το παρόν τα μοντέλα πωλούνται μόνο στην Ταϊβάν, σε μια τιμή που, με τα δεδομένα της εκεί αγοράς θεωρείται ανταγωνιστική – με βάση και τον εξοπλισμό που φέρουν τα SYM Jet SL Super C και Jet SL+ Super C.