Τα QJMotor MTX 300 και Fort 125N έφτασαν στην Ελλάδα, με πλούσιο εξοπλισμό και ανταγωνιστικές τιμές
Η QJMotor συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας δύο νέα σκούτερ που έρχονται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την ήδη εκτεταμένη γκάμα της.
Πρόκειται για το MTX 300 Top Box, το οποίο τιμολογείται σε πολύ χαμηλή τιμή για την κατηγορία του στα 3.595 €, και το Fort 125N, που ανακοινώθηκε στα 3.395 €, δύο μοντέλα που επιχειρούν να τοποθετηθούν με αξιώσεις σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς, καλύπτοντας τόσο όσους αναζητούν περισσότερη δύναμη και τεχνολογία, όσο και εκείνους που κινούνται στην κατηγορία των 125 cc.
Το MTX 300 Top Box ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το MTX 125, παρότι maxi scooter, όμως έρχεται με έναν τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 278cc που αποδίδει 25,2 ίππους στις 8.000 rpm και 24 Nm ροπής στις 6.500 rpm.
Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός προέρχεται από την Bosch και η μέση κατανάλωση (σύμφωνα με τις μετρήσεις WMTC3) βρίσκεται στα 3,0 λ./100 χλμ., εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων από το ντεπόζιτο των 12 λίτρων.
Ο εξοπλισμός του είναι ιδιαίτερα πλούσιος για την κατηγορία και αποτελεί και ένα παράδειγμα της κατακόρυφης αύξησης του εξοπλισμού στα σκούτερ τα τελευταία χρόνια: δικάναλο ABS, Traction Control, σύστημα Start/Stop, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, κάμερα καταγραφής, full LED φωτιστικά με ενσωματωμένα DRL, ρυθμιζόμενες μανέτες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, χειρόφρενο στο τιμόνι, έγχρωμη TFT οθόνη 7” με δυνατότητα συνδεσιμότητας για διαχείριση κλήσεων και μουσικής, διπλή θύρα USB καθώς και Keyless σύστημα εκκίνησης.
Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει και η βαλίτσα 33 λίτρων, βαμμένη στο χρώμα του σκούτερ και με κλείδωμα από το ίδιο κλειδί, ενισχύοντας την πρακτικότητα μαζί με τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που δέχεται ένα κράνος και μικροαντικείμενα.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκο 240mm με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και δίσκο 220mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω.
Με βάρος στα 167 κιλά γεμάτο και μεταξόνιο 1.360 mm, το MTX 300 δείχνει να συνδυάζει την απαραίτητη σταθερότητα με την ευελιξία που χρειάζεται στην πόλη.
Από την άλλη, το QJMotor Fort 125N τοποθετείται ως ένα από τα πιο προηγμένα σκούτερ της κατηγορίας του, με στόχο όσους αναζητούν καθημερινή μετακίνηση με σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Ο τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει 15 ίππους στις 8.500 rpm και 12 Nm ροπής στις 8.250 rpm, ενώ διαθέτει σύστημα ψεκασμού Bosch, σύστημα start/stop και Acceleration Assist για βελτιωμένη απόκριση και χαμηλότερη κατανάλωση.
Η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 2,6 λ./100 χλμ. (WMTC3), προσφέροντας αυτονομία κοντά στα 450 χιλιόμετρα με ντεπόζιτο 11,7 λίτρων, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη.
Το Fort 125N εξοπλίζεται με δικάναλο ABS, Τraction Control, full LED φωτισμό με ενσωματωμένα DRL, χειρόφρενο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Keyless σύστημα εκκίνησης, ρυθμιζόμενες μανέτες και αισθητήρες πίεσης και θερμοκαρσίας ελαστικών.
Η TFT οθόνη έχει δύο διαφορετικά interfaces, δυνατότητα συνδεσιμότητας Bluetooth με turn-by-turn πλοήγηση, mirroring και λειτουργίες διαχείρισης κλήσεων και μουσικής, καθιστώντας το ένα από τα πιο πλήρη 125άρια σε τεχνολογικό επίπεδο.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, τροχούς 15” μπροστά και 14” πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 256mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm πίσω.
Το βάρος του QJMotor Fort 125N φτάνει τα 159 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο, ενώ το πλάτος του στα 765mm και το μεταξόνιο στα 1.480mm δείχνουν ότι πρόκειται για ένα σκούτερ που μπορεί με άνεση να ελιχθεί μέσα στην κίνηση της πόλης.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Γκοργκόλης Α.Ε. ανακοίνωσε την τιμή του QJMotor MTX 300 Top Box στα 3.595 ευρώ και του QJMotor Fort 125N στα 3.395 ευρώ (χωρίς έξοδα ταξινόμησης και πινακίδας).
Πρόκειται για δύο προτάσεις που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την παρουσία της QJMotor στην αγορά, τοποθετώντας την με αξιώσεις απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό και δίνοντας περισσότερες επιλογές στον Έλληνα αναβάτη που αναζητά scooter με πλήρη εξοπλισμό και σύγχρονη προσέγγιση.