Mεγάλο σώμα και 125 κυβικά
Κατεύθασε και στην Ελλάδα, αρκετό καιρό είναι αλήθεια μετά από το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, το Χ10 125. Ίδιο εξωτερικά με το γνωστό μας Χ10 350, αλλά με μικρό κινητήρα χωρητικότητας 125 κυβικών εκατοστών. Το Piaggio X10 125 διατίθεται στην αγορά σε δύο εκδόσεις.
Στην ελληνική αγορά δεν διατίθεται μία, αλλά δύο εκδόσεις του 125: η μία απλή, που ονομάζεται Piaggio X10 125ie και η άλλη, πιο “πλούσια” με τον κωδικό X10 125 ABS Executive, με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στα φρένα.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με 4 βαλβίδες, ΕΕΚ και ιπποδύναμη 15 ίππων στις 8.750 σ.α.λ. Ο συμπλέκτης είναι αυτόματος, φυγοκεντρικός, τύπου CVT και η τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα αντισπιναρίσματος ASR.
Το πιρούνι είναι συμβατικό και φοράει καλάμια διαμέτρου 35 χιλιοστών όπως και το Χ10 350 και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Στον μπροστινό τροχό υπάρχουν δύο δισκόφρενα των 280 χιλιοστών και πίσω ένας δίσκος 240 χιλιοστών, και για την ακριβότερη έκδοση υπάρχει και σύστημα ABS.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω και τα ελαστικά είναι 120/70 – 15″και 150/70 – 13″ αντίστοιχα. Το ύψος σέλας φτάνει τα 760 mm το μεταξόνιο στα 1,625 mm. Το βάρος των Χ10 125 φτάνει τα 190 κιλά.
Τελευταία αφήσαμε την τιμή των Piaggio X10 125 που είναι: 4.770 ευρώ για το X10 125ie και 5.180 ευρώ για το X10 125 ABS Executive, τιμές που τα καθιστούν τα ακριβότερα 125άρια σκούτερ της ελληνικής αγοράς.