fbpx

NEO SYM: ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΣΚΟΥΤΕΡ

SYM ComBiz 125, ΤΟ “ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ”

Είναι πραγματικά να απορείς πως δεν κυκλοφορούν στη χώρα μας σκούτερ για εμπορική χρήση. Έχουμε δει ένα σωρό πατέντες, κομμένα και ραμμένα, πατενταρισμένα σκούτερ και παπιά να μάχονται καθημερινά, ακροβατώντας, σε μεταφορές αγαθών μέσα στα κέντρα των πόλεων. Πολύ σπάνια οι επαγγελματίες – για τους οποίους είναι “χρυσάφι”, να επενδύουν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για τέτοια χρήση δίτροχο. Πολλοί θα θυμούνται τα τρίτροχα Gyro-X της Honda που είχαν φτάσει “ξώφαλτσα” στην Ελλάδα από παράλληλες εισαγωγές από την Ιαπωνία, τα οποία “έλιωσαν” πρώτα από τη χρήση, πριν αποσυρθούν. Τα Gyro-X ήταν και τα τελευταία “κατάλληλα” σκούτερ για επαγγελματική χρήση.

Μεταφορές στην πόλη με το SYM ComBiz 125

Με μια πολύ έξυπνη κίνηση η αντιπροσωπεία των SYM στην Eλλάδα η Γκοργκόλης Α.Ε. εισάγει ένα σκούτερ που έχει σχεδιαστεί για επαγγελματική χρήση και είναι ειδικά σχεδιασμένο να εκτελεί μικρο-μεταφορές αντικειμένων. “Γιατί να συμβιβάζεστε;” ρωτάει το δελτίο τύπου της εταιρίας αφού υπάρχει το SYM ComBiz 12.

Mεγάλο είναι το μήκος του επίπεδου δαπέδου για ευκολία στη μεταφορά

Η μικρή επίπεδη σέλα του συνεπιβάτη σηκώνεται σε όρθια θέση προσφέροντας μια μεγάλη σταθερή βάση που χρησιμοποιείται σαν χώρος φόρτωσης. Έτσι το φορτίο μπορεί να μεταφερθεί εύκολα, αφού σταθεροποιείται με πλαϊνούς και οπίσθιους γάντζους.

Το SYM ComBiz 125 διαθέτει έναν ακόμα μεγάλο χώρο φόρτωσης, που δεν είναι άλλος από το επίπεδο πάτωμα που έχει μεγάλο μήκος στα 410 χιλ., στοιχείο που διευκολύνει πολύ τις μικρομεταφορές. Επίσης υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα και κάτω από το τιμόνι υπάρχει ανοιχτή θήκη για μικροαντικείμενα. Η όρθια θέση οδήγησης και το χαμηλό κέντρο βάρους του ComBiz 125 βοηθούν στην εύκολη οδήγηση. Το ειδικά σχεδιασμένο κεντρικό σταντ, προσφέρεται για εύκολο στήσιμο του scooter, κάτι που γίνεται αντιληπτό, όταν το σκούτερ είναι φορτωμένο στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα. Βολικό στην καθημερινή χρήση είναι και το πλαϊνό σταντ που συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένη δίπλα από τον κεντρικό διακόπτη, σε θέση εύκολα προσιτή, που δεν απαιτεί τη μετακίνηση του φορτίου για ανεφοδιασμό του οχήματος. Το άνοιγμά της ελέγχεται από τον κεντρικό διακόπτη, χωρίς να χρειάζεται να βγει το κλειδί . Δύο αμορτισέρ υπάρχουν στην πίσω ανάρτηση σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη μεταφορά φορτίου μεγάλου βάρους. Οι τροχοί είναι 10”, με ελαστικά διαστάσεων 100/90–10, και σε συνδυασμό με τη χαμηλή απόσταση σέλας – εδάφους (750mm), διατηρούν χαμηλά το κέντρο βάρους του σκούτερ, το κάνουν ευκολόχρηστο και συμβάλλουν στο να φτάνουν τα πόδια του οδηγού εύκολα το έδαφος.

Μπροστά υπάρχει δισκόφρενο διαμέτρου 180mm και πίσω ταμπούρο 130mm. Η κατανάλωση που ανακοινώνει η εταιρία είναι 2.15lt στα 100km και τελική 100 χ.α.ω, η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ και η απόδοση φτάνει τους 10,5 ίππους στις 8.000 σαλ. Για τους επαγγελματίες αυτός είναι ο πραγματικός “φίλος της πόλης”, που διατίθεται σε δύο χρωματισμούς (κόκκινο και άσπρο) και κοστίζει 1.895 ευρώ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:1.895 ευρώ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, 124 κ.εκ.
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:10,5 ίπποι, στις 8.000 σ.α.λ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι / Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 180 χιλ. / Ταμπούρο 130 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
10 ιντσών / 10 ιντσών (ελαστικά 100/90- 100/90)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1,380 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:750 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:5,5 κιλά
ΒΑΡΟΣ:114 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Γκοργκόλης, Θησέως 309, Αθήνα, τηλ: 210 9403880