fbpx

Letbe Nomad 400: Υβριδικό σκούτερ με ιδιαίτερη εμφάνιση

Με ηλεκτρικό μοτέρ που υποβοηθάει τον θερμικό κινητήρα, το Letbe Nomad 400 ξεχωρίζει στην κατηγορία των maxi σκούτερ

Η Letbe έχει κάνει πρόσφατα την είσοδό της στην ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά, με μια γκάμα σκούτερ που μεγαλώνει συνεχώς.

Το Nomad 400 είναι η τελευταία προσθήκη και αποτελεί ένα από τα πρώτα maxi σκούτερ που υιοθετoύν υβριδικό σύστημα κίνησης, συνδυάζοντας θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ με τρόπο που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση, μεγαλύτερη αυτονομία και πιο άμεση απόκριση στις εκκινήσεις.

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας 400cc, με τέσσερις βαλβίδες, ο οποίος αποδίδει 31 ίππους στις 7.500 rpm.

Αυτός συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει τριπλό ρόλο: μίζα, γεννήτρια και υποβοήθηση του θερμικού μοτέρ.

Στην πράξη, ο ηλεκτροκινητήρας επεμβαίνει στις εκκινήσεις και σε στιγμές έντονης επιτάχυνσης, προσφέροντας την αίσθηση ενός πιο γεμάτου κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης.

Το σύστημα ανακτά ενέργεια κατά τo φρενάρισμα και φορτίζει τις δύο μπαταρίες που διαθέτει το σκούτερ, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως 357 χλμ. με 11,8 λίτρα καυσίμου.

Η παρουσία υβριδικής τεχνολογίας σε σκούτερ άνω των 125 κυβικών παραμένει σπάνια, κι αυτό από μόνο του δίνει στο Nomad 400 έναν χαρακτήρα ξεχωριστό.

Εκεί όπου οι ανταγωνιστές του, όπως τα BMW C 400 X, Honda ADV 350, Kymco DTX 350 ή SYM ADTX 400, στηρίζονται αποκλειστικά στους θερμικούς κινητήρες τους, η Letbe δοκιμάζει να προσφέρει κάτι καινούργιο, που θυμίζει περισσότερο αυτοκινητιστικές λύσεις.

Το αν αυτή η επιλογή θα δικαιωθεί στην πράξη, θα φανεί από το πώς θα αντιδράσει το κοινό που αναζητά crossover σκούτερ μεσαίου κυβισμού.

Η εμφάνιση του Nomad 400 πάντως δεν περναέι απαρατήρητη. Οι “αυστηρές”, κοφτές γραμμές στο μπροστινό μέρος, οι προστατευτικές μπάρες που μοιάζουν με χειρολαβές και το χαρακτηριστικό «ράμφος» δίνουν έναν τόνο που παραπέμπει περισσότερο σε SUV δύο τροχών παρά σε σκούτερ πόλης.

Με βάρος 213 κιλά και χαμηλό ύψος σέλας, στα 766 χιλιοστά, η πρακτικότητα παραμένει βασικό ζητούμενο. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος 35 λίτρων για full face κράνος, ενώ μπροστά συναντάμε πρόσθετο ντουλαπάκι.

 

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης: TFT οθόνη 7 ιντσών με πλοήγηση, traction control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, φωτιζόμενοι διακόπτες, θύρα USB, κάμερα εμπρός και T-Box για εντοπισμό σε περίπτωση κλοπής.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω με ξεχωριστό δοχείο λαδιού, ενώ στα φρένα συναντάμε δαγκάνες Nissin και δικάναλο ABS της Bosch.

Το Nomad 400 δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση της Letbe να τοποθετηθεί δυναμικά σε μια κατηγορία που δεν συγχωρεί εύκολα πειραματισμούς.

Η επιλογή της υβριδικής τεχνολογίας είναι το μεγάλο του ατού, κι αν αποδειχθεί αξιόπιστη και αποτελεσματική, μπορεί να του δώσει το συγκριτικό πλεονέκτημα που χρειάζεται απέναντι σε καταξιωμένους αντιπάλους.

Για την ώρα πάντως, η τιμή παραμένει άγνωστη και αυτό είναι ένας παράγοντας που θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του, εφόσον το μοντέλο φτάσει στην Ελλάδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X