Το κλασικό maxi scooter στην καλύτερή του
Έρχεται σύντομα στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Kymco X-Town ST 250, μοντέλο του 2025, με κινητήρα – όπως βλέπουμε – 250 κυβικών, με λογική-συμφέρουσα τιμή
Με κλασική σπορ εμφάνιση, αιχμηρό αλλά και σπορτίβικο συνάμα χωρίς υπερβολές, έρχεται το ολοκαίνουργιο Kymco X-Town ST 250 του 2025 (που πρωτοείδαμε στο σαλόνι του Μιλάνου το 2024), με τρία βασικά χαρακτηριστικά. Πρώτον έχει κινητήρα 250 κυβικών, δεύτερον διαθέτει μεγάλο επίπεδο πάτωμα και τρίτον θα κοστίζει 4.595 ευρώ.
Μπορεί ο κινητήρας του ST να έχει 246cc – λιγότερα κυβικά από τα “300άρια” – αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως και το X-Town 300 της Kymco – όπως και ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας – είχε κινητήρα με λιγότερα των 300 κυβικών εκατοστών (276cc), άρα μιλάμε για μικρή διαφορά κυβισμού.
Από την άλλη, καμία διαφορά δεν έχουν τα δυο σκούτερ στην ιπποδύναμη, αφού παρότι το X-Town ST 250 έχει μειωμένα κυβικά και περνάει τις απαιτητικές προδιαγραφές Euro 5+, δεν έχει χάσει κανέναν ίππο σε σύγκριση με το X-Town 300!
Ο κινητήρας συνεχίζει να είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και η επίσημη απόδοσή του είναι 23.1 ίπποι στις 7.500 rpm με τη ροπή στα 23,7 Nm στις 6.000 rpm.
Η νέα σχεδίαση του σκούτερ φέρνει έναν ξανασχεδιασμένο, διπλό προβολέα LED με κομψό σχήμα, με ενσωματωμένα φώτα DRL, αλλά και φλας, ενώ λίγο παρακάτω συναντάμε “αεραγωγούς” και λίγο παραπάνω μια μεγάλη ζελατίνα.
Επίσης έχει δοθεί και περισσότερος χώρος για φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα.
Ενδιαφέρον έχουν τα δυο πλαστικά τμήματα σχήματος μπούμερανγκ – βαμμένα ασημένια μάλιστα – που βρίσκονται στο φέρινγκ/ποδιά και κάτω από τη μεγάλη, άνετη για δύο άτομα σέλα.
Στον εξοπλισμό συναντάμε χειρολαβές συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ, ντουλαπάκι στην ποδιά για μικροαντικείμενα και τον χρήσιμο γάντζο για μεταφορά αποσκευών.
Παράλληλα, δεν λείπουν η σύγχρονη οθόνη TFT πολλαπλών λειτουργιών και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, η παροχή ρεύματος με θύρα USB που δίνουν πόντους στη χρηστικότητα.
Το ST φοράει 13άρηδες τροχούς μπροστά και πίσω (ελαστικά 120/70-13 μπροστά και 140/70-13 πίσω), που του δίνουν μαζί με τη χαμηλή σέλα στα μόλις 765 mm ευχρηστία και γρήγορες αντιδράσεις.
Μπροστά υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων.
Δισκόφρενα συναντάμε μπροστά και πίσω και δικάναλο ABS, αλλά και Traction Control, με το δεύτερο να έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιηθεί από κουμπί.
Το βάρος του Kymco X-Town ST 250, 2025 είναι 170 κιλά (χωρίς υγρά) και το ρεζερβουάρ χωράει 10,5 λίτρα καυσίμου.
Περισσότερες πληροφορίες: kymco.gr