fbpx

Kymco DTX 360: Ανανέωση για το 2025 

Βελτιωμένη εργονομία με περισσότερο αφρώδες στη σέλα και Euro5+ κινητήρας 

Η Kymco παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του DTX 360 για το 2025, διατηρώντας τη βασική συνταγή ενός crossover scooter που έχει αγαπηθεί από τους φίλους της ΤαΪβανέζικης εταιρίας, μεταξύ άλλων και για την Crossover φιλοσοφία του: GT χαρακτήρας στην καθημερινή χρήση αλλά και κάποιες δυνατότητες “Off Road” που θα μπορούσαν να το κατατάξουν στα Adventure σκούτερ. Η νέα έκδοση δεν φέρνει θεαματικές αλλαγές, αλλά επικεντρώνεται σε επιμέρους βελτιώσεις που αφορούν κυρίως την άνεση και την εμφάνιση. 

Αλλαγές έχουν γίνει και στη σέλα, η οποία έχει επανασχεδιαστεί με νέα επένδυση και διαφορετικό αφρώδες υλικό. Η εργονομία φαίνεται βελτιωμένη, ειδικά για μεγαλύτερες διαδρομές, ωστόσο αυτά είναι στοιχεία που χρειάζονται πραγματική δοκιμή για να επιβεβαιωθούν στην πράξη. 

 

 
 

Οπτικά, το μοντέλο παραμένει κοντά στη γνωστή του αισθητική, με αιχμηρές γραμμές, δύο ξεχωριστούς LED προβολείς μπροστά και λίγο πιο ψηλά τοποθετημένο εμπρός φτερό.

 

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος στα 321cc, με απόδοση που φτάνει τους 28,6 ίππους και τα 29,3 Nm ροπής, εξοπλίζεται με Traction Control, ενώ πλέον συμμορφώνεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5+. 

 

 
 

 Η συμμόρφωση αυτή έγινε μέσω αναβάθμισης στον ψεκασμό, κάτι που επηρεάζει θετικά και την κατανάλωση – η οποία, σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 12,5 λίτρων, δίνει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων. 

Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης.  

 

 
 

Στα φρένα έχουμε δίσκους εμπρός και πίσω, με τον μπροστά να έχει διάμετρο 260mm και τον πίσω 220mm, ενώ το όλο σύστημα πέδησης επιβλέπεται από δικάναλο ABS.  

Οι ζάντες είναι αλουμινένιες, με πέντε ακτίνες και έχουν διάμετρο 14” και 13” εμπρός και πίσω, με ελαστικά μικτής χρήσης, διαστάσεων 120/80 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.  

 
 

Ο μεγάλος, ψηφιακός πίνακας οργάνων του Kymco DTX 360 παραμένει αυτούσιος, ενώ στον εξοπλισμό συναντάμε επίσης  πλήρως LED φωτιστικά σώματα, Keyless σύστημα εκκίνησης, χώρο κάτω από τη σέλα ικανό να φιλοξενήσει δύο full-face κράνη (ανάλογα με τον τύπο), και την μικρή φιμέ ζελατίνα, η οποία περνάει στον στάνταρ εξοπλισμό σε αυτή την έκδοση.  

Μάλιστα στην ισπανική αγορά,  η Kymco έχει προσθέσει στον στάνταρ εξοπλισμό και μαρσπιέ από αλουμίνιο, τα οποία προσθέτουν έναν πιο “adventure” τόνο. 

 

 

Συνολικά, η έκδοση του 2025 δεν αλλάζει το DNA του Kymco DTX 360, αλλά το εξελίσσει σε μικρές λεπτομέρειες, με βασικότερο το κομμάτι της άνεσης αλλά και το πέρασμα στην Euro5+ εποχή.  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X