O κινητήρας που είδαμε στο AK 575 θα εφοδιάσει και το Kymco CV3 για το μοντέλο της επόμενης χρονιάς, όντας πλέον Euro5+
Οι προδιαγραφές Euro5+ ανάγκασαν όλους τους κατασκευαστές να αναδιατάξουν τους κινητήρες τους, ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων.
Μια λύση που έχουν ακολουθήσει οι περισσότεροι ώστε να μην πέσει η απόδοση είναι να ανεβάζουν τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα, ενώ κάποιοι έχουν καταφέρει να αυξήσουν και λίγο την απόδοση μέσω αυτής της αλλαγής.
Στο προσκήνιο μπαίνει η Kymco, που ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη νέα εκδοχή του τρίκυκλου σκούτερ της, του CV3, το οποίο θα εφοδιαστεί με μεγαλύτερο κινητήρα, στα 575cc.
Η αλλαγή αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς υπαγορεύεται από την ανάγκη συμμόρφωσης με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro5+, αλλά και από τη στρατηγική της εταιρίας να αναβαθμίσει την παρουσία της σε μια ιδιαίτερη κατηγορία που μέχρι τώρα κινείται σε περιορισμένα πλαίσια.
Ο μέχρι σήμερα γνωστός δικύλινδρος των 550cc και των 51 ίππων θα δώσει τη θέση του στη νέα μονάδα των 575 cc, η οποία αποδίδει 52,4 ίππους και 56,4 Nm ροπής.
Ο κινητήρας βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με εκείνη του AK575, του maxi σκούτερ της Kymco, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του φέτος και τώρα θα “περάσει” και στο τρίτροχο σκούτερ της Kymco.
Η αρχιτεκτονική του νέου μοντέλου παραμένει ουσιαστικά ίδια με εκείνη του CV3 550, με το ίδιο αλουμινένιο πλαίσιο και την μπροστινή διάταξη με το διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι.
Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο παραμένει η εμπρός ανάρτηση με τους δύο τροχούς των 13 ιντσών, που συνεργάζονται μέσω ενός κεντρικού άξονα, επιτρέποντας κλίσεις ανάλογες με μοτοσυκλέτα, ενώ η δυνατότητα κλειδώματος της κλίσης με το πάτημα ενός κουμπιού προσφέρει πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση (ουσιαστικά σε στάση με το πάτημα αυτού του κουμπιού το σκούτερ παραμένει όρθιο, ενώ με το άνοιγμα του γκαζιού το σύστημα “απεμπλέκει” αυτόματα, επιτρέποντας στο Kymco CV3 να συνεχίσει την κίνησή του).
Η τεχνολογία αυτή θυμίζει τη λογική της Yamaha Tricity, με δύο καλάμια για κάθε μπροστινό τροχό, αλλά η Kymco επιχειρεί να την εξελίξει, στοχεύοντας σε περισσότερη στιβαρότητα και οδική ασφάλεια.
Στον τομέα της άνεσης, το CV3 575 εφοδιάζεται με μεγάλη και διαιρούμενη σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δυνατότητα τοποθέτησης πλαϊνών βαλιτσών, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται TFT οθόνη με συνδεσιμότητα Bluetooth, Cruise Control, θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB και Keyless σύστημα εκκίνησης.
Ένα ιδιαίτερο σημείο που κάνει το CV3 να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου, κάτι που διευρύνει σημαντικά το κοινό στο οποίο απευθύνεται, ανεξάρτητα από το αν δεν ανήκει στην Α1 κατηγορία (τα σκούτερ με τρεις τροχούς μπορούν να ξεπερνάνε τους 15 ίππους και να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου βάσει της νομοθεσίας).
Η επίσημη παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο, κατά τη διάρκεια της έκθεσης της EICMA, και αμέσως μετά αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεσή του και στη δική μας αγορά.