fbpx

Kymco CV R5: Σκούτερ Adventure για το 2025

Μισό-μισό, για άσφαλτο και χώμα

Είναι υβρίδιο, είναι crossover, είναι adventure και είναι διαφορετικό απ’ ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα, ένα σκούτερ με ιδιαίτερη εμφάνιση και υποσχέσεις για επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου. Μιλάμε για το ολοκαίνουργιο Kymco CV-R5 που πρόκειται να παρουσιαστεί και στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες.

Ένα σκούτερ μεσαίου κυβισμού, εξοπλισμένο με αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών για περισσότερη άνεση στις χωμάτινες διαδρομές, δεν είναι ποτέ μια κακή ιδέα. Από την εποχή που το Honda X-ADV 750 επανεργοποίησε την κατηγορία των On/Off σκούτερ, καταφθάνουν διαρκώς νέες προτάσεις στην αγορά.

Στη μεσαία κατηγορία υπάρχει η Honda με το ADV350, όπως και η Kymco με το DTX 350 και γενικά παρατηρείται κινητικότητα σε αυτό το κομμάτι της αγοράς σε διάφορους κυβισμούς, με μοντέλα που εμφανίζονται να φορούν πινελιές Adventure, έτσι ώστε να διαχωρίζονται από το παραδοσιακό μοντέλο τύπου GT που κυριαρχεί στην αγορά.

Πρόσφατα, η Kymco παρουσίασε ένα νέο concept-πρωτότυπο μοντέλο, σε ασιατική έκθεση για την επέτειο των 60 ετών της εταιρίας, το CV-R5. Πίσω από αυτή την κωδική ονομασία κρύβεται ένα σκούτερ μεσαίου κυβισμού με σιλουέτα cross-over... Δηλαδή ένα σκούτερ με “περιπετειώδη” εμφάνιση, μισό σκούτερ (πίσω τμήμα), μισό μοτοσυκλέτα (μπροστινό τμήμα) και τελική μετάδοση με αλυσίδα.

Μπορεί το ύψος της σέλας να έχει ανέβει λίγο, αλλά ανεβαίνει και η άνεση από πλευράς αναρτήσεων, κι έτσι τα Adventure σκούτερ γίνονται ιδανικά για κακοτράχαλους δρόμους και γενικότερα για μη ομαλές επιφάνειες κίνησης.

Ακόμη κι αν οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για μονοκύλινδρο κινητήρα 427 cc, εμείς βλέπουμε καπάκια από το ΑΚ 550 στα πλάγια τού – κεντρικά τοποθετημένου σαν σε μοτοσυκλέτα – κινητήρα!

Μήπως αυτό σημαίνει ότι μπορεί ο κινητήρας του Kymco CV-R5 να είναι δικύλινδρος; Ίσως ναι –  γιατί όχι εξάλλου, αφού η Kymco διαθέτει την τεχνογνωσία εδώ και χρόνια.

Ο κινητήρας, μονοκύλινδρος ή δικύλινδρος, θα είναι προδιαγραφών Euro5+ και θα έχει μέγιστη ροπή 40,2 Nm στις 5.000 rpm (!) κι αυτό είναι το μόνο στοιχείο που αποκαλύπτει η Kymco.

Ο μπροστινός τροχός είναι 17άρης απ’ ό,τι φαίνεται, ο πίσω μοιάζει 15 ιντσών, ενώ δεν μπορούμε παρά να παρατηρήσουμε το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης και το γεροδεμένο αλουμινένιο ψαλίδι, τις 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες των δύο δισκόφρενων στον μπροστινό τροχό, αλλά και το αξιόλογο ανάποδο πιρούνι.

Ο “σκυφτός” (νέα σχεδιαστική μόδα στα δίτροχα) προς τα μπροστά πολυεδρικός προβολέας, η μεγάλη ζελατίνα, το υπερυψωμένο “ρεζερβουάρ”, η ψηλή ζελατίνα, το τιμόνι μοτοσυκλέτας με χούφτες στα άκρα του είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κατασκευή.

Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες γι’ αυτό το πολύ ενδιαφέρον σκούτερ της Kymco, ενώ η επόμενη έκθεση Eicma στο Μιλάνο, το Νοέμβριο της χρονιάς που διανύουμε, θα μας δώσει όλες τις απαντήσεις.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X