Νέος κινητήρας 575cc (ο ίδιος που είδαμε στο AK 575), η βασική αλλαγή στο νέο Kymco CV3 575
Μετά τις φήμες και τα πρώτα Teaser βίντεο, έφτασε η ώρα της παρουσίασης του Kymco CV3 575, του τρίτροχου σκούτερ της εταιρίας από την Ταϊβάν, με τον νέο, δυνατότερο κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro5+.
Οι βασικοί αντίπαλοι του CV3 575 είναι το Piaggio MP3 530 HPE και το Peugeot Metropolis 400, ωστόσο η Kymco επιλέγει να τοποθετηθεί πιο δυναμικά, προτείνοντας ένα τρίτροχο με ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο και ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα, που το κάνουν να ξεχωρίζει σε επίπεδο επιδόσεων.
Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας με διάταξη στροφάλου 270 μοιρών αποδίδει 51,1 ίππους στις 7.000 rpm και 54,4 Nm ροπής στις 5.750 rpm, διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και πληροί τις προδιαγραφές Euro5+.
Συνοδεύεται από δύο προγράμματα οδήγησης, Power και Rain, που επιτρέπουν την προσαρμογή της απόδοσης στις συνθήκες του δρόμου, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω κιβωτίου CVT και ιμάντα.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, δύο δοκών, συνδυάζοντας ακαμψία και χαμηλότερο βάρος, ενώ στο μπροστινό σύστημα δεσπόζει η πατενταρισμένη διάταξη KALS (Kymco Advanced Leaning Suspension), η οποία επιτρέπει κλίσεις έως και 40 μοιρών, φέρνοντας την οδηγική εμπειρία πιο κοντά σε αυτήν μιας μοτοσυκλέτας.
Η ηλεκτρονική λειτουργία κλειδώματος της ανάρτησης διευκολύνει τις στάσεις, κάνοντας το σκούτερ να ισσοροπεί μόνο του, με την κατανομή βάρους 50/50 ανάμεσα στους άξονες να ενισχύει την οδική σταθερότητα.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 250mm εμπρός και έναν δίσκο 260mm πίσω, με ABS, Traction Control που απενεργοποιείται, χειρόφρενο και πεντάλ CBS, όπως προβλέπει η κατηγορία L5e.
Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν διπλό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλ. εμπρός και οριζόντιο βραχίονα πίσω, οι αλουμινένιοι τροχοί φορούν ελαστικά 110/70-13 μπροστά και 160/60-15 πίσω, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 15,5 λίτρα καυσίμου.
To Kymco CV3 575 σταματάει την ζυγαριά στα 287 κιλά, με μήκος 2.140 χιλ., πλάτος 800 χιλ., ύψος 1.485 χιλ. και μεταξόνιο 1.580 χιλ., ενώ το ύψος σέλας είναι στα 780 χιλιοστά.
Στον τομέα του εξοπλισμού η Kymco δείχνει ξεκάθαρα ότι στοχεύει στο να κρατήσει το CV3 575 ψηλά στην Premium κατηγορία.
Η έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με εύχρηστα μενού, το cruise control, τα θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων, το σύστημα keyless, η ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις ζελατίνα και η σέλα με ανατομική πλάτη τεσσάρων επιπέδων δημιουργούν ένα περιβάλλον άνεσης και ευκολίας.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα ανοίγει ηλεκτρικά, είναι φωτιζόμενος και χωρά ένα full-face κράνος μαζί με επιπλέον αντικείμενα.
Το νέο Kymco CV3 575 θα διατίθεται σε δύο χρώματα, λευκό και μαύρο. Με την εμφάνιση, την ισχύ και τον σπορ χαρακτήρα του έρχεται να τοποθετηθεί απέναντι στον καθιερωμένο ανταγωνισμό, επιχειρώντας να γεφυρώσει τη χρηστικότητα ενός σκούτερ με την οδηγική εμπειρία μιας μοτοσυκλέτας.
















































