fbpx

Kove Dae 125/150 2024: Κάνει τη διαφορά

Ένα πολύ ενδιαφέρον design από την Kove!

Πρέπει να είναι μέσα στο γονίδιο, ή τις προδιαγραφές αν θέλετε, των δίτροχων που παρουσιάζει η κινεζική Kove, το να μπορεί να διαφέρει απ’ οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην κατηγορία τους, εντυπωσιάζοντας τον θεατή. Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε το γεγονός ότι το πρώτο σκούτερ της Kove που παρουσιάστηκε πρόσφατα είναι τόσο κομψό και ξεχωριστό από τα άλλα 125άρια που έχουμε δει μέχρι σήμερα;

Σε τί ξεχωρίζει το Kove Dae 125; Κυρίως στη σχεδίασή του που είναι ρετρο-φουτουριστική με πλακουτσωτό, στενό πρωτότυπο προβολέα πάνω στο τιμόνι και φωτιστικά σώματα “χαμόγελο” στο ρύγχος της ποδιάς. Αυτά για πρόγευμα, γιατί έπεται συνέχεια…

Ένα Νεο-Ρετρό σκούτερ με μοναδική εμφάνιση είναι το Dae 125, καθώς και – έκπληξη για entry level σκούτερ – με μια πρωτότυπη μονόμπρατση μπροστινή ανάρτηση, που έχει ενδιαφέρον να δούμε κάποια στιγμή πως δουλεύει.

Οι τροχοί είναι 13 ιντσών μπροστά και πίσω και οι χυτές αλουμινένιες ζάντες έχουν πολλές ακτίνες που μιμούνται ακτινωτούς τροχούς.

Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 στον μπροστινό και 130/70 στον πίσω τροχό.

Δεν γνωρίζουμε την προέλευση του κινητήρα (η Kove χρησιμοποιεί κινητήρες από άλλους κινέζους κατασκευαστές) αλλά λόγω των διαστάσεων, της διάταξης και του ψυγείου που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του κινητήρα, υποπτευόμαστε ότι είναι αυτός που κατασκευάζει η Voge για το SR1 και που έχουμε δει και σε άλλες μάρκες.

Η ιπποδύναμη που δηλώνεται για το Kove Dae 125 είναι 11,3 ίπποι και ροπή 10,6 Nm.

Θα υπάρχει όμως και έκδοση με 150άρη κινητήρα με μέγιστη ισχύ 14.5 ίππων, ενώ και τα δυο μοντέλα φρενάρουν με δύο δισκόφρενα (ένα για κάθε τροχό) που υποστηρίζονται από δικάναλο ABS.

Το μεταξόνιο βρίσκεται στην περιοχή των 1.350 mm, το ύψος σέλας φτάνει τα 765 mm και το ντεπόζιτο χωράει 8.5 λίτρα βενζίνης.

Φωτογραφίες: Kove, moto125.cc

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ