Μια εταιρία με πάθος και με αντισυμβατική σκέψη
Η Italjet είναι μια εταιρία που δεν μπορείς να την αγνοήσεις γιατί πάντοτε φροντίζει να σε εντυπωσιάσει με τις ριζοσπαστικές της, καινοτόμες ιδέες της. Μια από αυτές είναι και το δικύλινδρο επαναστατικό Italjet Dragster 459 Twin που έρχεται να προστεθεί δίπλα στο ήδη παρουσιασμένο 700.
Το Italjet Dragster 459 Twin 2026 εντάσσεται στην υπάρχουσα οικογένεια σκούτερ της Italjet, των Dragster, η οποία ήδη περιλαμβάνει τα μοντέλα 125, 200, 300 και 700 Twin.
Το 450 έχει δημιουργηθεί πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το Dragster 700 Twin (δείτε το εδώ) και διαθέτει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 449 cc, που αποδίδει 35 kW (48 hp) που μεταφέρονται στον πίσω τροχό με το νέο SmartShift (Αυτόματο “Ευφυές” Κιβώτιο Ταχυτήτων) αυτόματο και χειροκίνητο.
Επίσης το σκούτερ είναι εφοδιασμένο και το ISAS (Σύστημα Ρύθμισης Σκληρότητας) της ανάρτησης της Italjet, τεχνολογία εμπνευσμένη από τα MotoGP και ήδη χρησιμοποιούμενη στο 700 Twin.
To εντυπωσιακό Italjet Dragster 450, όπως και το 700 Twin βρίσκεται ανάμεσα σε μοτοσυκλέτα και σκούτερ, με το superscooter του μεσαίου κυβισμού να ντύνεται με ένα ιδιαίτερα επιθετικό φέρινγκ και τα πλαστικών που θυμίζουν MotoGP!
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας μοτοσυκλέτας φιλοξενείται μέσα σε ένα ένα σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, ένα στιβαρό ψαλίδι και ανάποδο πιρούνι με διπλές πλάκες στήριξης.
Με δύο (!) δισκόφρενα μπροστά, διαμέτρου 270 mm και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo το σκούτερ υπόσχεται συγκινήσεις και κατά το φρενάρισμα. Πίσω ο δίσκος είναι διαμέτρου 230 mm και υπάρχει δικάναλο ABS.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι είναι ανάποδο και έρχεται από την Marzocchi, όπως και το πίσω αμορτισέρ, με τους τροχούς να είναι 15 ιντσών μπροστά και πίσω με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω, ενώ το βάρος βρίσκεται κοντά στα 180 κιλά.
Το 459 Twin μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα A2, λόγω της συγκεκριμένης ιπποδύναμής του.
Το Italjet Dragster 459 Twin 2026 θα είναι διαθέσιμο παγκοσμίως από τον Μάρτιο του 2026, με εκτιμώμενη λιανική τιμή 9.900 €.








































