fbpx

Italjet: Θα κυκλοφορήσει νέο Dragster 450

Ίδιο πλαίσιο και αναρτήσεις για το νέο Italjet Dragster 450, με δικύλινδρο κινητήρα QJMotor και αυτόματο κιβώτιο

Η QJMotor, ο Κινέζος συνεργάτης της Italjet, φαίνεται πως ετοιμάζει το επόμενο κεφάλαιο στη σειρά των Dragster, με την καταχώριση ενός νέου μοντέλου με την ονομασία QJ400-8K στις κινεζικές αρχές.

Οι πρώτες πληροφορίες και η συνοδευτική φωτογραφία δείχνουν ξεκάθαρα ότι πρόκειται για το νέο Italjet Dragster 450 Twin, ένα μοντέλο που έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στο υπάρχον Dragster 300 και το μεγάλο Dragster 700 Twin.

Η λογική πίσω από την κίνηση αυτή είναι απολύτως ξεκάθαρη. Η Italjet έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια ξεχωριστή κατηγορία με το Dragster, ένα σκούτερ-μοτοσυκλέτα με σπορ χαρακτήρα, φουτουριστική αισθητική και τεχνολογικές λύσεις που σπάνια υπάρχουν στην κατηγορία.

To Dragster 700, ο μεγάλος αδερφός του Italjet Dragster 450

Το νέο 450 Twin έρχεται να προσφέρει κάτι πιο προσιτό και ευέλικτο σε σχέση με το 700 Twin, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στο στυλ ή στα μηχανικά του θεμέλια.

Ο κινητήρας προέρχεται από τη QJMotor και είναι υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με κυβισμό 449 cc και μέγιστη ισχύ 53 ίππων στις 9.500 rpm, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με 48 ίππους (35 kW), κατάλληλη για την άδεια οδήγησης A2.

Η τελική ταχύτητα που αναφέρεται φτάνει τα 162 χλμ./ώρα, νούμερο που το τοποθετεί πολύ κοντά σε πραγματικές επιδόσεις μοτοσυκλέτας μεσαίας κατηγορίας.

Η σημαντικότερη διαφοροποίηση του Dragster 450 Twin από το μεγάλο 700 είναι η μετάδοση.

Αντί για χειροκίνητο κιβώτιο με συμπλέκτη και μανέτα, η Italjet επιλέγει αυτόματο σύστημα, χωρίς λεβιέ ποδιού ή χειρισμό συμπλέκτη.

Παρ’ όλα αυτά, δεν πρόκειται για απλό CVT όπως στα παραδοσιακά σκούτερ, αλλά για αυτόματο μηχανικό κιβώτιο (AMT) — μια λύση που επιτρέπει και χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων μέσω διακοπτών στο τιμόνι, δίνοντας έτσι στον αναβάτη περισσότερη αίσθηση ελέγχου και σπορ χαρακτήρα.

Ο κινητήρας 450cc της QJMotor, με το αυτόματο κιβώτιο

Σχεδιαστικά, το νέο Dragster 450 Twin δείχνει να ακολουθεί πιστά τη γνώριμη φόρμα των μεγαλύτερων μοντέλων, με σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι (USD) μπροστά και αλουμινένιο ψαλίδι πίσω.

Στα φρένα συναντάμε δαγκάνες της Brembo με δικάναλο ABS της Bosch, ενώ οι διαστάσεις των τροχών παραμένουν ίδιες με του 700: 120/70-15 εμπρός και 160/60-15 πίσω.

Από τη συνολική εικόνα, το 450 μοιάζει να έχει ουσιαστικά το ίδιο πλαίσιο και την ίδια αρχιτεκτονική, με μοναδική ουσιαστική διαφορά τον μικρότερο κινητήρα.

Το βάρος του αναφέρεται στα 197 κιλά γεμάτο, λίγο ελαφρύτερο από το 700, διατηρώντας ωστόσο τον στιβαρό και “μηχανικό” χαρακτήρα που κάνει το Dragster να ξεχωρίζει.

Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες ψηλά, το εκτεθειμένο πλαίσιο και η αιχμηρή ουρά συνεχίζουν το αγωνιστικό οπτικό DNA της σειράς, προσφέροντας την ίδια επιθετική αισθητική που έκανε το όνομα Dragster σχεδόν “καλλιτεχνικό”.

Η συνεργασία QJMotor – Italjet δείχνει για ακόμα μια φορά να λειτουργεί παραγωγικά, με τους Ιταλούς να σχεδιάζουν και τους Κινέζους να αναλαμβάνουν την κατασκευή με βάση τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Προς το παρόν δεν έχουμε επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας ή τιμή, όμως όλα δείχνουν πως το νέο Italjet Dragster 450 Twin θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X