fbpx

Honda NWF 125: Νεορετρό στυλ αποκλειστικά για την Κίνα

Ρετρό εμφάνιση, αλλά σύγχρονος εξοπλισμός για το NWF 125 της Honda στην Κίνα

Από το 1992 η Honda έχει μια συνεργασία κι ένα από κοινού εργοστάσιο στην Κίνα με την Wuyang,  όπου κατασκευάζονται σκούτερ μικρού κυβισμού για την τοπική αγορά.

Αυτά προορίζονται μόνο για την Κίνα και έτσι δεν φτάνουν στην Ευρώπη, όμως μερικά μοντέλα παρουσιάζουν ενδιαφέρον, κυρίως λόγω της διαφορετικής τους σχεδίασης και όψης.

Μόλις πριν λίγες μέρες η Honda παρουσίασε το NWF 125, το οποίο μας θυμίζει αρκετά περισσότερο τα μοντέλα που κυκλοφορούν και στις αγορές της Ευρώπης, καθώς πρόκειται για ένα νεορετρό σκούτερ, του οποίου η εμφάνιση ακολουθεί πλήρως τις γραμμές των σκούτερ προηγούμενων δεκαετιών, με τις απαραίτητες πινελιές εκμοντερνισμού τις οποίες περιμένει πλέον το κοινό, ακόμα και όσοι είναι “ταγμένοι” στην καθαρότητα του ρετρό.

Στην καρδιά του Honda NWF 125 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος κινητήρας 124cc, ο οποίος αποδίδει 9,5 ίππους στις 7.750 rpm και 10 Nm ροπής στις 5.750 rpm, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 90 χλμ./ώρα, ενώ εξοπλίζεται και με σύστημα start stop για εξοικονόμηση καυσίμου.

Μάλιστα η Honda ανακοινώνει κατανάλωση στα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που προσφέρει στο NWF 125 μια αυτονομία της τάξεως των 300 χιλιομέτρων.

Στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο μπροστά και ταμπούρο πίσω, ενώ το Honda NWF 125 διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις όσον αφορά τα φρένα, μια με ABS και μια με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Οι τροχοί αποτελούνται από ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 12” μπροστά και 10” πίσω, με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 100/90 αντίστοιχα.

Το κομμάτι του εξοπλισμού είναι ένα από τα σημεία που το ρετρό παντρεύεται με την νεωτερικότητα (πέραν τεχνικών κομματιών όπως το ABS, το σύστημα Start Stop ή τα LED φωτιστικά σώματα με τα οποία εφοδιάζεται το σκούτερ).

Όπως και με τα CBS και ABS, έτσι και εδώ το σκούτερ προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις, με την μια να έχει μια LCD οθόνη 5” και την άλλη να εφοδιάζεται με μια TFT οθόνη 5”, η οποία μάλιστα έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Smartphone μέσω Bluetooth.

Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Honda NWF 125 παραμένει ένα μικρό σκούτερ πόλης, του οποίου βασικός στόχος είναι να μπορεί κανείς να ελιχθεί άνετα μέσα στην κίνηση (η οποία, όπως βλέπουμε στα πολλά βίντεο που κυκλοφορούν από την Κίνα, είναι ακόμα πιο πυκνή και “τρελή” από την κίνηση στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας).

Έτσι, έχουμε ένα σκούτερ που έχει ένα μεταξόνιο μόλις 1.246 mm, με πλάτος στα 686 mm, ενώ το βάρος του με γεμάτο το ντεπόζιτο αγγίζει μόλις τα 107 κιλά!

Προφανώς μιλάμε για ένα σκούτερ που είναι εξαιρετικά μικρό και ευέλικτο, μπορεί να “χωθεί” παντού και να περάσει άνετα και από τα  στενότερα σημεία, κάτι πάρα πολύ χρήσιμο για ένα σκούτερ πόλης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X