Bελτιώνεται και πάλι
Η υβριδική σκουτερο-μοτοσυκλέτα της Honda εξελίσσεται και πάλι, μετά από δυο χρόνια της τελευταίας έκδοσης, για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των maxi-scooter. Για το 2016 ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 750 κυβικών θα πληροί τις προδιαγραφές Euro4, θα φοράει νέο πιρούνι και θα ανανεώσει τον εξοπλισμό του
Η Honda Integra εμφανίστηκε στην αγορά το 2012 με κινητήρα 700 cc και η Honda το βελτίωσε συμαντικά το 2014, με τον κυβισμό να ανεβαίνει στα 750cc. Για το 2016 το Integra βελτιώνεται και πάλι σε σημεία, ενώ με το πλαίσιο να παραμένει ίδιο, ένα από τα μειονεκτήματα μειονεκτήματα του μοντέλου (ο μικρός αποθηκευτικός χώρος για σκούτερ) παραμένει ως είχε.
Η πρώτη αλλαγή του Honda NC750D Integra 2016 αφορά στο αυτόματο κιβώτιο DCT (Dual Clutch Transmission) με τον διπλό συμπλέκτη, που θα διαθέτει πλέον τρεις επιλογές στη θέση S (S1, S2 και S3) για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης και των επιδόσεων του κινητήρα, κάνοντας το 750 πιο σπορ.
Παράλληλα μια νέα χαρτογράφηση του ηλεκτρονικού ψεκασμού επιτρέπει στον κινητήρα να περνάει τις προδιαγραφές Euro4, όπως και ένα ξανασχεδιασμένο τελικό εξάτμισης.
Στον τομέα των περιφερειακών το νέο 750 θα φοράει ένα πιο προοδευτικής λειτουργίας πιρούνι της Showa, με σύστημα “Dual Bending Valves” (με διπλές βαλβίδες) όπως το ονομάζει η εταιρία. Τα φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν λυχνίες LED και τέλος στα όργανα συναντούμε οθόνη υγρών κρυστάλλων LCD με χρωματισμούς που θα αλλάζουν κατά βούληση.
Προς το παρόν δεν φαίνεται καθαρά (από την “κατασκοπική” φωτογραφία) αν θα υπάρχουν αλλαγές στο κουστούμι του Integra, ενώ δυο ακόμα χρωματισμοί με μεταλλικά χρώματα θα προστεθούν στη γκάμα των επιλογών.
Η Honda NC750D Integra 2016 θα κάνει τα αποκαλυπτήριά της στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο (από 19 έως 22 Νοεμβρίου 2015).